Guest minimaxa Odesláno 9. září 2009 Sdílet Odesláno 9. září 2009 Dnes jsem si přivezl domu auto po opravě a dali mi tento protokol z geometrie. Mám se těmi hodnotami nějak zaobírat, znepokojovat se nebo je vše tak jak má? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 9. září 2009 Sdílet Odesláno 9. září 2009 na 10 let starou karu krasne hodnoty beztak s tim nic nenadelas... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 9. září 2009 Sdílet Odesláno 9. září 2009 asi se zeptam jako trotl, ale neda mi to, ja mel taky protokol z geometrie, neco v zelenych, neco v cervenych cislech, plus a minus, nevim, nerozumim tomu ... na geometrii zjisti jen soucasny stav tech kol,nebo se to pomoci geometrie nejak nastavuje do spravnych hodnot ??? ptam se, protoze pises, ze se s tim stejne asi neda nic delat ... myslim minimaxovy vysledky ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PecaTu Odesláno 9. září 2009 Sdílet Odesláno 9. září 2009 Pakliže máš hodnoty v zeleným ta je to dobré,když jsou v červeným tak by se to mělo poladit.Ne vša u každého auta jde štělovat zadní náprava a přední jde občas jenom zbíhavost, takže se ti pak může stát že stím opravdu nic neuděláš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 9. září 2009 Sdílet Odesláno 9. září 2009 Zadek je skoro v nule. Předek je rozbíhavý o 11 (12) \' na každé straně. Tomu odpovídá (přibližně, protože hraje roli průměr ráfku kola, tedy velikost) asi 1 mm na každé straně. Podle toho, že \"mířidla\" jsou graficky uprostřed a toleranční hranice (malá číslíčka na kraji mířidel) i číselně odpovídají symetricky k nastavené střední hodnotě, nastavení odpovídá předepsaným hodnotám. Co je správně? Výrobce laserové geometrie udává nějaké hodnoty, které někde sehnal. Jak odpovídají předpisu výrobce, nevím. V každém případě se např. u 406 a 607 se vůbec nezohledňuje zatížení vozidla (nastavení světlé výšky před seřizováním). Podle dlouholeté zkušenosti (dvou starých servisáků i mojí) je vhodné, aby u auta s předním náhonem měl předek sbíhavost asi 1,0 mm na každé straně, a zadek sbíhavost asi 0,0 až 0,5 mm na každé straně. Zadek se často nedá seřizovat, jen se kontroluje. Zkušenost: odchylka do 0,5 mm nehraje roli. Na stejné geometrii, po nastavení, sundání přístrojů, projetí a opětném měření je prý odchylka asi 0,2 mm. minimaxa: Nastavili Ti tedy rozbíhavost. Kontroluj, jestli Ti to nesjíždí vnitřky pneu - je to pohledem poznat na běhounu po přímé jízdě - vnitřek běhounu je jakoby \"otřený\" jinak, než obvykle. [upravil dne 9.9.2009 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 9. září 2009 Sdílet Odesláno 9. září 2009 Původně zaslal: BV406 neco v zelenych, neco v cervenych cislech, plus a minus, Nafoť to, podíváme se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.