573v0 Odesláno 8. září 2009 Sdílet Odesláno 8. září 2009 Zdravím. Chystám sa na výmenu predných tlmičov. Beriem k sebe na to suseda, ktorý je v autách ako doma, pýtam sa teda ani tak nie na návod, skôr by ma zaujímalo, či nastanú nejaké prekvapivé situácie, skrátka na čo sa mám pripraviť. Taktiež je v pláne výmena brzdového valčeka (je prasknutý, predpokladám, že stačí vymeniť len jeden, nie oba v rámci celej nápravy?), tiež by tu bodli nejaké tipy na čo dávať bacha. Veľmi ďakujem, žite v mieri. PS, skoro som zabudol. Mám v háji kolesá, zadné ľavé klepe v pravotočivej zákrute, ľavé predné vydáva zvuky ako keby malo osmičku. Máte nejakú šajnu o tom čo by to mohlo byť? Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. září 2009 Sdílet Odesláno 8. září 2009 při demontáži před.tlumičů dejte pozor,ať vám nevyjede poloosa z diferáku...,váleček vyměň jen ten prasklý --slunce v duši Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 8. září 2009 Sdílet Odesláno 8. září 2009 na predni tlumice se taky chystam, jsou tam tlumicove vlozky, ktere se vkladaji do tehlice a jsou zajisteny matici, na kterou je nejaky pripravek Peugeot pro povoleni, zatim jsem to ale bliz nezkoumal, mozna to pujde i nejakym obycejnym klicem. Jinak budes potrebovat minimalne stahovak pruzin, bez toho tlumice nevymenis, rozhodne taky kup nova loziska hornich ulozeni a podle stavu i misky, do kterych se ta loziska vkladaji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
309GT Odesláno 8. září 2009 Sdílet Odesláno 8. září 2009 Teď v pátek jsem měnil na 309ce,ale je to totéž Nahoře povolíš tři matice,dole na těhlici jednu a celý šroub vyndáš (mě to šlo v pohodě normál klíčem) a opatrně to vyndáš ven,ale dej opravdu pozor na tu poloosu;) Jinak,lepší je když na jedné straně děláš brzdy,tak přejít i stranu druhou (stejně jí budeš časem dělat),na naší 306ce nějaký prase (nejspíš předchozí majitel kutil) dalo na každou stranu jiný prasátko:roll Nebo ho alespoň zkontrolovat jestli už nezačíná prosakovat;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
573v0 Odesláno 9. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2009 No ok, zistil som že tlmiče necháme na neskôr, zohnal som si za lacný peniaz brzdový valček tak ideme najprv spraviť to. Kdesi tu na fóre som ale čítal že to je dosť umenie ho tam umiestniť, treba na to nejaký špeci nástroj, neviem čo je na tom pravdy, čo vy na to? Čo bduem ešte k tomu potrebovať? Vymeniť rovno aj čapy? Predpokladám že aj brzdovú kvapalinu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. září 2009 Sdílet Odesláno 9. září 2009 nějak ty dotazy mícháš , na ten váleček budeš potřebovat dvě ruce,pár klíčů,a brzd.kapalinu,není žádné umění ho vyměnit,když si k tomu vezmeš knihu (Jak na to) ...nebo toho kamaráda [upravil dne 9/9/09 ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 9. září 2009 Sdílet Odesláno 9. září 2009 Původně zaslal: 309GT Teď v pátek jsem měnil na 309ce,ale je to totéž Nahoře povolíš tři matice,dole na těhlici jednu a celý šroub vyndáš (mě to šlo v pohodě normál klíčem) a opatrně to vyndáš ven,ale dej opravdu pozor na tu poloosu;) Jinak,lepší je když na jedné straně děláš brzdy,tak přejít i stranu druhou (stejně jí budeš časem dělat),na naší 306ce nějaký prase (nejspíš předchozí majitel kutil) dalo na každou stranu jiný prasátko:roll Nebo ho alespoň zkontrolovat jestli už nezačíná prosakovat;) u 106 to opravdu neni stejne jako u 309 u 106 musi cela tehlice ven, tzn. demontovat brzdice, nebo je odpojit od hadicek, vyklepnout spodni kulovy cep a cep rizeni, povolit matici na poloose a tehlici sundat z poloosy, pak povolit tri srouby nahore, ktere drzi misku horniho ulozeni a celek vyndat ven. Stlacit pruzinu stahovakem, povolit matici na tlumici, sundat misku, lozisko horniho ulozeni, sundat pruzinu stale stlacenou ve stahovaku a pak povolit prevlecnou matici na tehlici, ktera drzi tlumicovou vlozku uvnitr tehlice ( vlozka je zasunuta do trubky, ktera je pevnou soucasti tehlice ) vymenit tlumicove vlozky a poskladat v opacnem poradi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJ Odesláno 11. září 2009 Sdílet Odesláno 11. září 2009 Původně zaslal: Ferry Původně zaslal: 309GT Teď v pátek jsem měnil na 309ce,ale je to totéž Nahoře povolíš tři matice,dole na těhlici jednu a celý šroub vyndáš (mě to šlo v pohodě normál klíčem) a opatrně to vyndáš ven,ale dej opravdu pozor na tu poloosu;) Jinak,lepší je když na jedné straně děláš brzdy,tak přejít i stranu druhou (stejně jí budeš časem dělat),na naší 306ce nějaký prase (nejspíš předchozí majitel kutil) dalo na každou stranu jiný prasátko:roll Nebo ho alespoň zkontrolovat jestli už nezačíná prosakovat;) u 106 to opravdu neni stejne jako u 309 u 106 musi cela tehlice ven, tzn. demontovat brzdice, nebo je odpojit od hadicek, vyklepnout spodni kulovy cep a cep rizeni, povolit matici na poloose a tehlici sundat z poloosy, pak povolit tri srouby nahore, ktere drzi misku horniho ulozeni a celek vyndat ven. Stlacit pruzinu stahovakem, povolit matici na tlumici, sundat misku, lozisko horniho ulozeni, sundat pruzinu stale stlacenou ve stahovaku a pak povolit prevlecnou matici na tehlici, ktera drzi tlumicovou vlozku uvnitr tehlice ( vlozka je zasunuta do trubky, ktera je pevnou soucasti tehlice ) vymenit tlumicove vlozky a poskladat v opacnem poradi Tý vo..! to bude ale práce........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanci.miso Odesláno 20. květen 2011 Sdílet Odesláno 20. květen 2011 To už sa oplati rovno aj ložisko vymenit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.