rudipd Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 Ahojte vsetci mam P306 1,4 r.v. 1998 a chcem sa opytat menil uz niekto hydraulicky olej v serve posilovaca riadenia?Ak ano tak ako.Mam totiz pocit ze servo je trochu hlucnejsie a kamarat raz menil na fiate a pomohlo nebolo tak hlucne a slo aj lepsie.Myslim ze olej aj nevonia dobre a myslim ze este nebol vobec meneny.Vdaka za nazory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 rozšroubuj spoj trubek serva pod nárazníkem a toč volantem z rejdu do rejdu (bez motoru)--olej vyteče,pak spoj zašroubuj a nalij kapalinu (servoolej Dextron ll D) a nastartuj a zase toč zleva doprava.Pak dolij v nádobce do max. a hotovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudipd Odesláno 7. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2009 Původně zaslal: ozzy56 rozšroubuj spoj trubek serva pod nárazníkem a toč volantem z rejdu do rejdu (bez motoru)--olej vyteče,pak spoj zašroubuj a nalij kapalinu (servoolej Dextron ll D) a nastartuj a zase toč zleva doprava.Pak dolij v nádobce do max. a hotovo. A nevies kolko litrov tam ide? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 kup dva litry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kalio306 Odesláno 8. září 2009 Sdílet Odesláno 8. září 2009 olej je olej treba ho menit chcel by som sa opýtať pri tom vypúšťaní píšeš že točiť z rejdu do rejdu bez motora to musia byť kolesa vlufte nie?????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. září 2009 Sdílet Odesláno 8. září 2009 a proč? zatočíš a je to,když rozpojíš to potrubí,nejde to tak těžko...,ale když si auto přizvedneš,půjde to samozřejmě lepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub106GTI Odesláno 8. září 2009 Sdílet Odesláno 8. září 2009 JE TO STEJNÉ I NA 106 TCE??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. září 2009 Sdílet Odesláno 8. září 2009 jestli má elektro servo,tak to neznám--ale když normální hnané čerpadlo řemenem,tak je to stejné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 8. září 2009 Sdílet Odesláno 8. září 2009 106tky maji asi jen elektricke posilovace, tam patri jiny olej Pentosin CHF11S, nebo Total Fluide DA, nebo cesky Ekolube Hydrofluide. Jinak postup vyprazdneni, naplneni a odvzdusneni je stejny. Jinak objem naplne u 106 je tusim 0.8l, u 306 a 406 pak 1.2l [upravil dne 8/9/09 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub106GTI Odesláno 9. září 2009 Sdílet Odesláno 9. září 2009 Původně zaslal: Ferry 106tky maji asi jen elektricke posilovace, tam patri jiny olej Pentosin CHF11S, nebo Total Fluide DA, nebo cesky Ekolube Hydrofluide. Jinak postup vyprazdneni, naplneni a odvzdusneni je stejny. Jinak objem naplne u 106 je tusim 0.8l, u 306 a 406 pak 1.2l [upravil dne 8/9/09 Ferry] . Diky moc za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.