Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

stabilizátor


čakom

Recommended Posts

přemýšlím jak ještě zdokonalit podvozek a uvažuji o výměně stabilizátoru.

na předku mam 23 mm a dělal se ještě 24 mm

na zadku mam 21 mm na ten se dělal 22 mm a nebo z coupe 3,0 23 mm.

myslíte že to ma nejakej význam? bude znát rozdíl 1 mm?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak podle mě 1mm zas tak znát nebude..myslím že to ani nepočítíš...na zadku o ty 2 mm by to trosku byt znat mohlo ale je to jen muj názor..by se musela spocitat pruznost 21 a 22 a o kolik je to znát...ale asi bych se do toho nepoustel..max ten v zadu pro lepší pocit..:aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Četl jsem o tom nějaký článek a diskuzi na tunigforu, kde chlapci co s tím zkušenosti mají tvrdí, že rozdíl v průměru 2 mm může mít vliv zásadní, co se jízdních vlastností týče.

Vzhledem k tomu že 406 má podvozek spíše pohodlný, tak při tvém snížení a tvrdosti pružin může silnější stabilizátor přinést zlepšení (menší naklánění v zatáčkách). Použití na 406 těchto silnějších průměrů jak píšeš bylo, takže můj názor že zlepšení může být citelné.

P.S: odkaz na tu diskuzi - http://www.tuningforum.cz/viewtopic.php?f=33&t=60244&hilit=stabiliz%C3%A1tor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zajimava myslenka, ted jsem koukal, tak na sedanu mam vepredu 23mm a vzadu 21mm

na kombiku jsem mel predni 24mm a zadni 21mm

na turbo benzin se dozadu davala 22,5 a posleze 23, stejne jako na 3.0V6, ostatni motory mely 22 ( 1.8 a 2.0 mely vzadu do urciteho data vyroby 21 a potom uz taky 22 )

vepredu se k normalnimu pruzeni davaly ty 23 a pro zesileny pruzeni a spatny teren se davaly 24mm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na 306 sem měl obě 19mm a sportovní podvozek...

Vyměnil sem přední za 22mm (S16) auto se teď méně naklání ale zdá se mi taky o něco víc přetáčivé...

Plánuju dát dozadu taky 22mm a doufám že auto bude opět neutrální jako dřív... Jen s tím že se bude ještě méně naklánět...:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že je jenom o 1mm tluštší neznamená, že to nebude rozdíl.

Já sem měl origo 27mm/22mm/18mm, možnost koupit z C36, ten měl zhruba o ten milimetr víc, byl ale zesílenej. Neměl sem možnost vyzkoušet ale bylo mě to doporučený.

Nakonec sem haluzově koupil z C43 (V8 motor) 30mm/18mm a rozdíl je šílenej (v dobrým slova smyslu). Je to nejznatelnější věc co sem na podvozku dělal, zatáčky jsou jak rovinky, auto se absolutně nenakloní/nezaboří. Zadní sem neměnil.

img0237i.jpg

[upravil dne 7/9/2009 Fusion]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stabilizátor je poslední věc na podvozku kterou je potřeba měnit na autě pro většinou běžný provoz. Kupte si kvalitní podvozky potom silentbloky a polyuretanové pouzdra a pak až pojedete na dráze a poznáte chování auta a nepůjdou už nastavit ani tlumiče tak je na řadě stabilizátor.Mě to tady připadá že se často řeší problémy z opačného konce.Levné pneu,těžké alu kola,pomíchané pružiny s různými tlumiči a pak se vrháte až někdy zbytečně do takovýchto věcí. Je jasné že pokud bude stabil. širší tak se auto nehne v zatáčce ale je otázkou zda je to správně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...