čakom Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 přemýšlím jak ještě zdokonalit podvozek a uvažuji o výměně stabilizátoru. na předku mam 23 mm a dělal se ještě 24 mm na zadku mam 21 mm na ten se dělal 22 mm a nebo z coupe 3,0 23 mm. myslíte že to ma nejakej význam? bude znát rozdíl 1 mm? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 Neřešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 podle mě by to ztvrdlo a bylo pro kvalitní silnice--ale tady na tom tankodromu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobrmik Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 no tak podle mě 1mm zas tak znát nebude..myslím že to ani nepočítíš...na zadku o ty 2 mm by to trosku byt znat mohlo ale je to jen muj názor..by se musela spocitat pruznost 21 a 22 a o kolik je to znát...ale asi bych se do toho nepoustel..max ten v zadu pro lepší pocit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Midloch Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 Četl jsem o tom nějaký článek a diskuzi na tunigforu, kde chlapci co s tím zkušenosti mají tvrdí, že rozdíl v průměru 2 mm může mít vliv zásadní, co se jízdních vlastností týče. Vzhledem k tomu že 406 má podvozek spíše pohodlný, tak při tvém snížení a tvrdosti pružin může silnější stabilizátor přinést zlepšení (menší naklánění v zatáčkách). Použití na 406 těchto silnějších průměrů jak píšeš bylo, takže můj názor že zlepšení může být citelné. P.S: odkaz na tu diskuzi - http://www.tuningforum.cz/viewtopic.php?f=33&t=60244&hilit=stabiliz%C3%A1tor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 zajimava myslenka, ted jsem koukal, tak na sedanu mam vepredu 23mm a vzadu 21mm na kombiku jsem mel predni 24mm a zadni 21mm na turbo benzin se dozadu davala 22,5 a posleze 23, stejne jako na 3.0V6, ostatni motory mely 22 ( 1.8 a 2.0 mely vzadu do urciteho data vyroby 21 a potom uz taky 22 ) vepredu se k normalnimu pruzeni davaly ty 23 a pro zesileny pruzeni a spatny teren se davaly 24mm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 7. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2009 díky všem za názory. Midloch: dík za odkaz. je tam zajimavý počtení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MALE FROG Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 Na 306 sem měl obě 19mm a sportovní podvozek... Vyměnil sem přední za 22mm (S16) auto se teď méně naklání ale zdá se mi taky o něco víc přetáčivé... Plánuju dát dozadu taky 22mm a doufám že auto bude opět neutrální jako dřív... Jen s tím že se bude ještě méně naklánět... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Midloch Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 MALE FROG: ... a pokud nebude neutrální, tak potom ještě zesílit karoserii na kroucení. Ale to už bude jenom a jenom auto na krásné silničky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 Že je jenom o 1mm tluštší neznamená, že to nebude rozdíl. Já sem měl origo 27mm/22mm/18mm, možnost koupit z C36, ten měl zhruba o ten milimetr víc, byl ale zesílenej. Neměl sem možnost vyzkoušet ale bylo mě to doporučený. Nakonec sem haluzově koupil z C43 (V8 motor) 30mm/18mm a rozdíl je šílenej (v dobrým slova smyslu). Je to nejznatelnější věc co sem na podvozku dělal, zatáčky jsou jak rovinky, auto se absolutně nenakloní/nezaboří. Zadní sem neměnil. [upravil dne 7/9/2009 Fusion] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 Původně zaslal: Midloch MALE FROG: ... a pokud nebude neutrální, tak potom ještě zesílit karoserii na kroucení. Ale to už bude jenom a jenom auto na krásné silničky. jojo,navařit dovnitř lešeňové trubky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom406 Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 Stabilizátor je poslední věc na podvozku kterou je potřeba měnit na autě pro většinou běžný provoz. Kupte si kvalitní podvozky potom silentbloky a polyuretanové pouzdra a pak až pojedete na dráze a poznáte chování auta a nepůjdou už nastavit ani tlumiče tak je na řadě stabilizátor.Mě to tady připadá že se často řeší problémy z opačného konce.Levné pneu,těžké alu kola,pomíchané pružiny s různými tlumiči a pak se vrháte až někdy zbytečně do takovýchto věcí. Je jasné že pokud bude stabil. širší tak se auto nehne v zatáčce ale je otázkou zda je to správně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hauke Ivo Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 Sám se do toho chci pustit, a k tomu kvalitní tlumiče a pružiny ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 Já to mám správně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.