Jenda 309 Odesláno 6. září 2009 Sdílet Odesláno 6. září 2009 Zdravím, potřebuju poradit - včera když jsem se v noci vracel z PFestu tak na posledním kilometru od domova při rozjezdu na křižovatce najednou spadly otáčky, motor šel hůř a zvuk motoru se změnil z \"jsem trošku hlučnější\" na \"pozor jede traktor\". Po tom co jsem dojel domů jsem to ještě chvilku poslouchal a protože už bylo půl 2 tak jsem se na to vyprdnul s tím že to pořeším dnes. Z prvu jsem myslel že to je výfuk - tomu nic není navíc by kvůli tomu tak nevibrovalo celý auto, takže jsem usoudil že bude nesjpíš svíčka v háji a jede to na 3 válce - nedávno s tím měla problémy kámoška na rav 4 a chovalo se to stejně. Tak jsem se mrknul na svíčky, vyčistil hodil zpátky a nic, pořád stejný takže svíčky taky ne. Mezitím přišel soused co má 206 a že prý to budou asi vstřiky že je na svým měnil už 2x a že jeden je za 5k. A tak se ptám čím by to ještě mohlo být, nebo jestli hledám na správném místě. Auto vibruje, při přeřazení padají otáčky mnohem rychleji a níže než normálně (o cca 200-250 víc) Má zvuk jako traktor a jakože \"blafe\". Na volnoběh trošku blafavý ale tichý zvuk jen když to vyleze do otáček tak se to rozvibruje a dělá bordel... Jakým způsobem se dají proměřit kabely od svíček? vytahat všechny kabely a dát klíček do druhý polohy a změřit multimetrem? Kolik by to mělo házet ampér nebo Volt? Mám rok 98 1.6 89hp NFZ a koukal jsem že tam je rozdělovač? a je to značka sagem nebo je to ta slavná zapal. rampa sagem? Já jen že teď bylo pár dní docela vlhko tak jestli to není tím......Už jsou o ní četl různý historky. Fakt se v autech nevyznám a nic podobného jsem tu na fóru nenašel, tak nevím jestli hledám správně. Předem dík za každou radu [upravil dne 6.9.2009 Jenda 309] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmotrik Odesláno 6. září 2009 Sdílet Odesláno 6. září 2009 Ahoj, je možný že to jede jen na tři válce, pravděpodobně to budou kabely, svíčky a nebo právě zapalovací rampa ( vedou z toho kabely k zapalovacím svíčkám - jsou po párech 2 a 2, první a čtvrtej válec, a druhej a třetí ) kabely proměříš tak, že je vypojíš celé a zkusíš změříš jejich odpor mezi prvním a druhým koncem ( jejich odpor by měl být téměř nulový ), podle toho jak svíčky vypadaj poznáš kterej válec nejede. pokud bude mokrá tak v tom válci nepálí ... pak zkus prohodit svíčku z jinýho válce tím vyzkoušíš jestli to je svíčkou nebo ne ... co se týče bláznivý zapalovací rampy Sagem s tou moc neporadím, tu jsem ještě nezkoumal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenda 309 Odesláno 6. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 6. září 2009 Tak svíčky jsou ok, nebyly ani mokrý ani zanesený, kabely jsem zkoušel měřit a skoro u všech mi to hodilo nějakou hodnotu i když to hodně kolísalo, u jednoho ani ťuk tak jsem si myslel že mám vítěze a zkusil nastartovat bez něj, ale teď už ani nenastartuju, chtěl by se rozotčit ale hned zhasne tak nevím jestli ty kabely už nemaj dost a nedodělal jsem ještě nějakej, sakra fix, asi se na to vyprdnu a zejtra to odtáhnu do servisu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 6. září 2009 Sdílet Odesláno 6. září 2009 Pokial su vsetky sviecky suche, to znamena ze spaluje dobre. Takze druha logicka pricina bude ze nedostava dost benzinu. Otazkou ale je, ci nedostava dost benzinu jen jeden valec, alebo nedostava dost benzinu celej motor. Siklo by sa premerat cerpadlo co je v nadrzi, a taha benzin dopredu. Skus od neho rozpojit hadicku, dat tam nejaku flasku, a otocit klucom do druhej polohy pred startom. Vtedy by malo cerpadlo zacat tlacit benzin, celkom slusnym prudom. Pokial netlaci, alebo je prud nerovnomerny, mozno mas vynnika. Takisto moze byt zasrany. Netusim ci ma 1.6 ka nejaky palivovi filter, alebo nejaka sitko ktore moze byt upchate ... Tym padom by sa dostavalo malo paliva, a motor jel tak vselijak ... Nemusia to byt hned vstreky, teda som o tom nejak extra nepocul ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 6. září 2009 Sdílet Odesláno 6. září 2009 A ku kabelum, jasne ze nejakej odpor budou mit, to proste byt musi, kazdy material klade nejaky odpor ... Ale kdyz sou svicky suche, tak bych se na kable vyprd ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenda 309 Odesláno 20. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 20. září 2009 No tak kdyby to někoho zajímalo nebo měl někdy stejný problém, mohl za to ten pomrvenej sagemshit zapalovací modul - pro jistotu jsem vyměnil i kabely a pohoda vyřešeno oprava za cca 2800,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kalio306 Odesláno 21. září 2009 Sdílet Odesláno 21. září 2009 celkom lacno si to poriešil ja som len bosch cievku kupil za 3500 + kable + sviečky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenda 309 Odesláno 21. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 21. září 2009 No mě stály kabely 800,- a ten modul zase od sagemu 1950,-... Taky jsem původně chtěl bosch ale to bych musel čekat další týden a protože se do práce jinak než autem nedostanu tak se mi nechtělo čekat, původní modul vydržel 10 Let.... Pochybuju že mi to auto vydrží tak dlouho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.