Free-style Odesláno 5. září 2009 Sdílet Odesláno 5. září 2009 Zdavim panove, nejak se v posledni dobe nudim a tak po uspesne vymene,cepu,oleje a uhliku ve starteru me napadlo, co si tak dat na sveho milacka kotouce i na zadni napravu. Napad je to mozna dobry,ale nejdriv bych potreboval vedet jestli to jde a co to vse obnasi..Pokud by se tu nasel nejaky machr co uz s tim ma zkusenosti, byl bych mu vdecen za jakoukoliv radu. diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. září 2009 Sdílet Odesláno 5. září 2009 neměnil jsem to,ale budeš potřebovat pravděpodobně i těhlice-- včetně nábojů a kotoučů plus třmeny brzd s deskama,plus vnitřní pakny ruč. brzdy--prostě celý komplet toho,co píšu... zjisti na vrakárně,co za to chce ?? vyměnit to je už hračka... P.S. ten nadpis je opačně [upravil dne 5/9/09 ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olda Odesláno 5. září 2009 Sdílet Odesláno 5. září 2009 To bude nejlepší a asi i nejlevnější sehnat celou zadní nápravu a přeházet to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. září 2009 Sdílet Odesláno 5. září 2009 Původně zaslal: olda To bude nejlepší a asi i nejlevnější sehnat celou zadní nápravu a přeházet to. to je myslím zbytečné--otázka je,jestli mu ty díly co píšu,samostatně prodá, možná bude MUSET koupit celou nápravu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 5. září 2009 Sdílet Odesláno 5. září 2009 tady a pokud budeš dávat do zadu kotouče tak vyměn i přední brzdy. 1,8 ma 260 mm a zadní kotoučovka ma 290 mm. vypadalo by to blbě. takže tam dej na předek 283 mm;) [upravil dne 5.9.2009 čakom] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kelfik Odesláno 6. září 2009 Sdílet Odesláno 6. září 2009 Je otázka podle mě zda se to vůbec vyplatí. A jestli je tam výrazný rozdíl mezi bubny a kotouči vzadu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. září 2009 Sdílet Odesláno 6. září 2009 přestože všichni budou tvrdit opak--rozdíl je zanedbatelný (když jsou bubnové v pořádku) za tu investici a práci to nestojí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzipCZ Odesláno 6. září 2009 Sdílet Odesláno 6. září 2009 Původně zaslal: ozzy56 přestože všichni budou tvrdit opak--rozdíl je zanedbatelný (když jsou bubnové v pořádku) za tu investici a práci to nestojí... jj přesně tak:super:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobrmik Odesláno 6. září 2009 Sdílet Odesláno 6. září 2009 jj taky bych řekl že rozdíl je mizivý...jen je to prostě na parádu....ale jestli se nudí a nemá co dělat tak proč ne??ale samo musí ty díly sehnat za levno...jinak se to asi nevyplatí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Free-style Odesláno 6. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 6. září 2009 to je napadu, ale tak od toho to tady je..a je fajn,ze se podelite o vase poznatky.. vzdycky jsem premyslel jak velky rozdil je mezi bubny a kotouci. Vzdy jsem jen slysel,ze kotouce brzy podstatne lepe nez bubny. Jaka je zkutecnost? Vidim,ze par lidi na to ma jiny nazor a rika,ze je to relativne nastejno. Kotouce za bubny chci vymenit prave proto,ze bych rad lepe brzdil. Jak semnou nekteri budete souhlasit, 406tka bohuzel nema uplne nejlepsi brzdy a pri vyssich rychlostech je to znat. Pokud je,ale fakt,ze to bude brzdit stejne, pak to opravdu nema smysl menit. Takze mi ted zbyva, bud to vymenit a potom se s vami podelit o poznatky a nebo se na to vykaslat...V kazdem pripade, diky za napady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Free-style Odesláno 6. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 6. září 2009 Původně zaslal: ozzy56 neměnil jsem to,ale budeš potřebovat pravděpodobně i těhlice-- včetně nábojů a kotoučů plus třmeny brzd s deskama,plus vnitřní pakny ruč. brzdy--prostě celý komplet toho,co píšu... zjisti na vrakárně,co za to chce ?? vyměnit to je už hračka... P.S. ten nadpis je opačně [upravil dne 5/9/09 ozzy56] no vidis to, jsem byl nejakej rozvasnenej kdyz jsem psal nadpis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Free-style Odesláno 6. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 6. září 2009 Původně zaslal: čakom tady a pokud budeš dávat do zadu kotouče tak vyměn i přední brzdy. 1,8 ma 260 mm a zadní kotoučovka ma 290 mm. vypadalo by to blbě. takže tam dej na předek 283 mm;) [upravil dne 5.9.2009 čakom] Diky za odkaz..asi napisu Svejkovi jestli by nemel chvilku se sejit abych se na to kouknul jak to tam ma... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 6. září 2009 Sdílet Odesláno 6. září 2009 Kotouče určitě brzdí líp než bubny, poznáš to ale až v nějakých \"krizových\" situacích, kdy Ti taková změna může i zachránit život - je rozdíl, jestli ze 100 km/h zastavím na 80m nebo jestli mi bude stačit třeba 70m (ty vzdálenosti jsou samozřejmě orientační). Jinak brzdné účinky bývají výrobcem nastaveny tak, že třeba 70% auta brzdí předek a jen 30% dobržďuje zadní náprava - proto tu změnu poznáš až v krizi, kdy se projeví změna toho poměru třeba na 60 : 40. Co se týče přestavby, nedávno jsem potkal u Oddieho někoho z Plzně, který kupoval věci k přestavbě nutné - třeba se Ti tu dotyčný ozve a poreferuje, zda taková akce má smysl či nikoli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
309GT Odesláno 6. září 2009 Sdílet Odesláno 6. září 2009 Můj postřeh je že na sériových zadních brzdách brzdí víc buben,má razantnější nástup ale na druhou stranu rychle polevuje....kotouč má menší razanci nástupu,ale nepolevuje tak rychle;) Toť můj názor a postřeh....není to 100% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 6. září 2009 Sdílet Odesláno 6. září 2009 být tebou tak napřed udělám ten předek. dat do pžedu 283 mm misto 260 mm ten rozdíl je znát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Free-style Odesláno 6. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 6. září 2009 Původně zaslal: Medvěd Kotouče určitě brzdí líp než bubny, poznáš to ale až v nějakých \"krizových\" situacích, kdy Ti taková změna může i zachránit život - je rozdíl, jestli ze 100 km/h zastavím na 80m nebo jestli mi bude stačit třeba 70m (ty vzdálenosti jsou samozřejmě orientační). Jinak brzdné účinky bývají výrobcem nastaveny tak, že třeba 70% auta brzdí předek a jen 30% dobržďuje zadní náprava - proto tu změnu poznáš až v krizi, kdy se projeví změna toho poměru třeba na 60 : 40. Co se týče přestavby, nedávno jsem potkal u Oddieho někoho z Plzně, který kupoval věci k přestavbě nutné - třeba se Ti tu dotyčný ozve a poreferuje, zda taková akce má smysl či nikoli. Uz jsem prave parkrat v krizi byl a proto o tom uvazuju...Hlavne na dalnici kdy jsem musel brzdit z lehce prekrocene povolene rychlosti na 60tku. Tam jsem brzdil i ocima a podobnych situaci bylo uz vice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Free-style Odesláno 6. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 6. září 2009 Původně zaslal: čakom být tebou tak napřed udělám ten předek. dat do pžedu 283 mm misto 260 mm ten rozdíl je znát. to je asi taky dobrej napad. Urcite to bude levnejsi a stejne me predni kotouce na jare cekaj.Akorat nebude potreba vymenit i trmeny kdyz tam dam vetsi kotouc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 6. září 2009 Sdílet Odesláno 6. září 2009 musiš vyměnit i třmeny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Free-style Odesláno 6. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 6. září 2009 Původně zaslal: čakom musiš vyměnit i třmeny. no uvidime..obvolam vrakoviste.. ty tam mas 260 nebo 283? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 6. září 2009 Sdílet Odesláno 6. září 2009 zkus to třeba tady měl jsem 260 a předělal jsem to na 283;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.