Jump to content

bubny za kotouce na 406


Free-style
 Share

Recommended Posts

Zdavim panove,

nejak se v posledni dobe nudim a tak po uspesne vymene,cepu,oleje a uhliku ve starteru me napadlo, co si tak dat na sveho milacka kotouce i na zadni napravu.

Napad je to mozna dobry,ale nejdriv bych potreboval vedet jestli to jde a co to vse obnasi..Pokud by se tu nasel nejaky machr co uz s tim ma zkusenosti, byl bych mu vdecen za jakoukoliv radu.

diky

Link to comment
Share on other sites

neměnil jsem to,ale budeš potřebovat pravděpodobně i těhlice-- včetně nábojů a kotoučů plus třmeny brzd s deskama,plus vnitřní pakny ruč. brzdy--prostě celý komplet toho,co píšu...

zjisti na vrakárně,co za to chce ?? :myslim

vyměnit to je už hračka...

P.S. ten nadpis je opačně :P

[upravil dne 5/9/09 ozzy56]

Link to comment
Share on other sites

to je napadu, ale tak od toho to tady je..a je fajn,ze se podelite o vase poznatky..

vzdycky jsem premyslel jak velky rozdil je mezi bubny a kotouci. Vzdy jsem jen slysel,ze kotouce brzy podstatne lepe nez bubny.

Jaka je zkutecnost? Vidim,ze par lidi na to ma jiny nazor a rika,ze je to relativne nastejno.

Kotouce za bubny chci vymenit prave proto,ze bych rad lepe brzdil. Jak semnou nekteri budete souhlasit, 406tka bohuzel nema uplne

nejlepsi brzdy a pri vyssich rychlostech je to znat. Pokud je,ale fakt,ze to bude brzdit stejne, pak to opravdu nema smysl menit.

Takze mi ted zbyva, bud to vymenit a potom se s vami podelit o poznatky a nebo se na to vykaslat...V kazdem pripade, diky za napady

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: ozzy56

neměnil jsem to,ale budeš potřebovat pravděpodobně i těhlice-- včetně nábojů a kotoučů plus třmeny brzd s deskama,plus vnitřní pakny ruč. brzdy--prostě celý komplet toho,co píšu...

zjisti na vrakárně,co za to chce ?? :myslim

vyměnit to je už hračka...

P.S. ten nadpis je opačně :P

[upravil dne 5/9/09 ozzy56]

no vidis to, jsem byl nejakej rozvasnenej kdyz jsem psal nadpis :myslim

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: čakom

tady

a pokud budeš dávat do zadu kotouče tak vyměn i přední brzdy. 1,8 ma 260 mm a zadní kotoučovka ma 290 mm. vypadalo by to blbě. takže tam dej na předek 283 mm;)

[upravil dne 5.9.2009 čakom]

Diky za odkaz..asi napisu Svejkovi jestli by nemel chvilku se sejit abych se na to kouknul jak to tam ma...

Link to comment
Share on other sites

Kotouče určitě brzdí líp než bubny, poznáš to ale až v nějakých \"krizových\" situacích, kdy Ti taková změna může i zachránit život - je rozdíl, jestli ze 100 km/h zastavím na 80m nebo jestli mi bude stačit třeba 70m (ty vzdálenosti jsou samozřejmě orientační). Jinak brzdné účinky bývají výrobcem nastaveny tak, že třeba 70% auta brzdí předek a jen 30% dobržďuje zadní náprava - proto tu změnu poznáš až v krizi, kdy se projeví změna toho poměru třeba na 60 : 40.

Co se týče přestavby, nedávno jsem potkal u Oddieho někoho z Plzně, který kupoval věci k přestavbě nutné - třeba se Ti tu dotyčný ozve a poreferuje, zda taková akce má smysl či nikoli.

Link to comment
Share on other sites

Můj postřeh je že na sériových zadních brzdách brzdí víc buben,má razantnější nástup ale na druhou stranu rychle polevuje....kotouč má menší razanci nástupu,ale nepolevuje tak rychle;)

Toť můj názor a postřeh....není to 100%:D

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Medvěd

Kotouče určitě brzdí líp než bubny, poznáš to ale až v nějakých \"krizových\" situacích, kdy Ti taková změna může i zachránit život - je rozdíl, jestli ze 100 km/h zastavím na 80m nebo jestli mi bude stačit třeba 70m (ty vzdálenosti jsou samozřejmě orientační). Jinak brzdné účinky bývají výrobcem nastaveny tak, že třeba 70% auta brzdí předek a jen 30% dobržďuje zadní náprava - proto tu změnu poznáš až v krizi, kdy se projeví změna toho poměru třeba na 60 : 40.

Co se týče přestavby, nedávno jsem potkal u Oddieho někoho z Plzně, který kupoval věci k přestavbě nutné - třeba se Ti tu dotyčný ozve a poreferuje, zda taková akce má smysl či nikoli.

Uz jsem prave parkrat v krizi byl a proto o tom uvazuju...Hlavne na dalnici kdy jsem musel brzdit z lehce prekrocene povolene rychlosti na 60tku. Tam jsem brzdil i ocima a podobnych situaci bylo uz vice.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: čakom

být tebou tak napřed udělám ten předek. dat do pžedu 283 mm misto 260 mm ten rozdíl je znát.

to je asi taky dobrej napad. Urcite to bude levnejsi a stejne me predni kotouce na jare cekaj.Akorat nebude potreba vymenit i trmeny kdyz tam dam vetsi kotouc?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...