TycoonX Odesláno 4. září 2009 Sdílet Odesláno 4. září 2009 Aloha Máme peugeot 406 1.9TD 1998 s klimou a bez výbavy motor ide ako traktor a v saní je olej..absolvoval dve výmeny oleja aj s preplachom no olej je na druhý deň čierny.. Dnes berieme toto http://peugeot-406.autobazar.eu/20-hdi-id1089562.html Na pár búchancov a škrabancov vyzerá dobre . Plánujem prehodiť motor aj s nápravou a tiež celý int a výbavu, čo všetko by malo ísť s motorom? mení sa aj nádrž a čerpadlo? Ako to bude s imobilizérom ked prehodím komplet motor RJ,kabelaz aj zámky ,spínaciu skrinku ..pojde to? alebo treba odblokovať imobilizér? V tom 2.0 HDi je kazetové rádio ktoré nechcem, má to neaký vplyv na imobilizér ked tam nebude? Toť asi všetko tesím sa na odpovede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TycoonX Odesláno 4. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2009 zabudol som :: původný motor je DHX , ten HDi neviem..predpokladám že RHZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 4. září 2009 Sdílet Odesláno 4. září 2009 Já bych se na to vykašlal. I když se Ti to povede vše přeházet včetně elektriky. Jak chceš projít technickou?? Pač v papírech budeš mít TD a pod kapotou HDI a ti technici nejsou tak blbý aby tyhle dva motory nerozeznaly. Jo pokud by jsi měnil jen verzi motoru z XUD na DHX bylo by to trošku jiná záležitost. Jinak k Tvému dotazu pokud vyměníč ECU, BSI a spínačku včetně klíčků s čipem bude to v pohodě. Nádrž by jsi vyměnit měl pač TD nemá črpadlo vnádrži, kdežto HDI tohoto roku má podávačku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. září 2009 Sdílet Odesláno 4. září 2009 nevím jak na Slovensku,ale tady můžeš vymenit jen stejný typ motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TycoonX Odesláno 4. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2009 motor sa bude menit až po STK, alebo sa dá urobiť zmena..kým je to z diesla na diesel tak je to v pohode.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. září 2009 Sdílet Odesláno 4. září 2009 asi Ti už neporadím,ale mohl bys to pak nafotit,ať jsou tady i obrázky z takové přestavby,někomu to třeba pomůže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 4. září 2009 Sdílet Odesláno 4. září 2009 mno vzhledem k tomu, ze tam je jeste stary displej PPC a stare budiky, tak to asi jeste BSI mit nebude, je to nejaky prechodny model, nevim no, aby s tim nebylo vic potizi nez uzitku, vzhledem k tomu ze to je UK verze, nebudou nektery veci pasovat, pak ta legalizace, to taky neni realny, asi bych se do toho nepoustel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TycoonX Odesláno 4. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2009 ja nechcem legalizovat to anglicke auto ..oba su prve modely..kasne su zhodne,, anglicka verzia ma len opačnú palubku, volant,tacho v mph, ovladanie na prednych dverach a otočenú tyč riadenia.. ináč sú zhodné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 12. září 2009 Sdílet Odesláno 12. září 2009 hm a na kufr si nalepíš křídlo z Boingu,ne ?? Nevím jak zde píše pár lidí nademnou.... nešel bych do toho..... přendal bych pár věco co nemáš ale jinak ne..... ale zase by bylo auto na díly,to by asi bylo ekonomičtější..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.