Jump to content

P 406 - 2,1TD čerpadlo a sahara?


John_Ice
 Share

Recommended Posts

Zdravím nevěděl jsem co napsat do předmětu.Mám takové 2 závady mezi nebem a zemí.

1. někdy se mi stane,že mi nejdou ventilátory na chladiči a vlastně ted ve vedru mi šla voda až k 110 (ale to bylo po městu,jakmile jsem jel mimo město tak 90) A zase se mi bez nějakej příčin rozjedou. Dělá si to co chce třeba půl roku to běhá a potom to vyplivne a třeba to naskočí až druhej den.

Problém je ten jakmile to vezu do servisu tak to zrovna naskočí a jde jak první stupeň tak i druhej a když se vyndá kabel(aby to šlo stále),tak to jde taky.

2.kolísá mi plyn při chodu motoru po cca 1-2min (cca3km) a to po dobu asi 30s...jedu a když chci zařadit tak mi to jde do otáček,jako bych prošlápl plyn,ale plynovej pedál je normálně tvrdej a nahoře. dělá mi to když vyjedu z garáže a potom jdu zavřít dveře,tak to prostě začne samo ubírat a přidávat..po pár sekundách to přestane.

též je to nepravidelné,že to nedělá každý den,po nastartování studeného motoru.

Též v servisu nic nenašli,jenom řekli ,,to když to nevidíme,tak to je těžký,ale jinak to určitě dělá čerpadlo,,.Přece nevyhodím peníze za čerpadlo a ono to bude něco jiného.

dík za každej nápad či radu

omlouvám se jestli to tu už bylo řešeno,ale nic jsem podobného nenašel (krom krokáče,ale to Td nemá)

[upravil dne 4.9.2009 John_Ice]

Link to comment
Share on other sites

ad 1) je to uzavřený okruh tj. voda má vyšší bod varu

110°C nevadí, všimni si, že červené pole je až od 120°C

sahara první stupeň spíná asi při 100°C a vypíná při 90°C, druhej stupeň spíná až při teplotě nad 110°C, máš li klimu a je zaplá, běží sahary stále na první chod

jestli ti fungujou sahary, vyzkoušíš vytáhnutím hnědého konektoru z čidla teploty, je u palivového filtru, sahary se pustí na pomalý a pak hned na rychlý chod

ad 2) mají pravdu, je to s největší pravděpodovností čerpadlo

dej hledat LUCAS EPIC a nestačíš se divit :papa

Link to comment
Share on other sites

Kdyz jsem mel problem s cerpadlem, ikdyz ja jsem nemel takovy problemy jako ty, byl jsem na diagnostice auta, zda neni neco jinyho spatne a vypadla jen jedna chyba - \"nastaveni cerpadla\". Auto cukalo, kdyz nebylo v tahu, na plnej plyn se to dusilo a na ctvrt plynu to byla raketa:-) Za studena vychazeli od motoru takovy klepavy zvuky (ted uz slysim jen hydrostely za studena:-)) V tahu to hulilo, spotreba kolem 6,5l/100. Jinak vykon dobrej. Problemy se kteryma se da zit, ale me to neda, kdyz to nemaka jak ma.

Pak slocerpadlo na testovaci masinu Delphi do Bosch Diesel Service - tam nasli asi 9 zavad uvnitr cerpadla. Takze repase - oba selenoidy, tesneni, rotor - sranda za 24513,- bez prace.

Ma to cenu?:-)

Link to comment
Share on other sites

Pak slocerpadlo na testovaci masinu Delphi do Bosch Diesel Service - tam nasli asi 9 zavad uvnitr cerpadla. Takze repase - oba selenoidy, tesneni, rotor - sranda za 24513,- bez prace.

Ma to cenu?:-)

to už je lepší tam dát Bosch a máš navěky klid;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Me to take nejak blbne. viz moje prizpevky. Jeden servis je v Rasoškách. www.opravarenstvi.cz je to bejvalej Motorpal servis.Ale maji stanice na Epic cerpadla. I v Motorpalu v Jihlave maji na Epic cerpadla stanice,ale nevim zda uz nekoho vyskolili. Muj opravar to ale vozi nekam do Brna.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

jo i borci v peugeotu v kolíně to vozej do Brna,jinde prý stolice není...

sahary fungujou po vytažení konektoru...to bylo první co jsem udělal...no ted v zimě není problém s nima,tak uvidím co to udělá zase v létě..

:potlesk

[upravil dne 29.1.2010 John_Ice]

Link to comment
Share on other sites

co stoji v cechach oprava epicu??

Uz keby som daval do auta bosch tak by som ho najprv zrepasoval a to sa tyka aj trisiek clovek nikdy nevie.

Inac ste tu niekto kdo nechal repasovat aj bosch cerpadlo?

Nikdy nic nevydrzi vecne zub casu zanechava vsade svoje stopy!

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: comm

Inac ste tu niekto kdo nechal repasovat aj bosch cerpadlo?

ano já si nechával zrepasovat tady v Jihlavě v Motorpalu,včetně přetěsnění,vyčištění a seřízení a včetně vstřiků..... ,cena komplet 1500 kč ale je to už přes 2 roky,nevím jak chodí ceny dnes....,ale po domluvě není problém to zařídit....,bude tě to stát jen cenu co si řeknou v Motorpalu plus pošta

Link to comment
Share on other sites

ja dělal repas bosche a trysek minulý březen

a cena? za čerpadlo litřík a to v tom byla celá přetěsňovací sada

a trysky za lahev vodky udělal kámoš v dílnách DPMUL (samozřejmě ve svém volnu):)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jelikož mě začíná opět zlobit čerpadlo a snažím se auto prodat,tak to chci mít o.k. Nechce se mi do repasu vrážet nesmysl peněz a tak chci se zeptat kdo už dělal výměnu Lucase epic za nějaké mechanické a jak. Když se zeptám někoho od fochu (autoopraváři) tak se to mu divěj jak by to mělo jít a že o tom nikdy neslyšeli, ale na forech je toho dost,že to vyměněj a daj referendum,ale potom to vlákno je mrtvý a kde nic tu nic a když jsem dotyčným napsal zprávu tak nic.

Shrnutí:

Kdo má zkušenosti výměny čerpadla u 2,1 TD a kdo je ochoten poradit...dík

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...