orlando1 Odesláno 3. září 2009 Sdílet Odesláno 3. září 2009 Dobrý den, vidíte někdo spojitost s provozem na LPG a nízkou životností těsnění pod hlavou (doufám, že to bude jen těsnění)? Naposledy bylo měněno v kvalitním servise - Tomíček, Český Těšín a vydrželo 65 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 4. září 2009 Sdílet Odesláno 4. září 2009 No tesnenie asi nie. To skor mavalo LPG vplyv na tesnenia ventilov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 4. září 2009 Sdílet Odesláno 4. září 2009 Jinak vstřikování LPG se již hodně zdokonalilo a snaží se množstvím a zahořením vyrovnat benzínu. MYslím, že jsem někde četl, že poslední verze řízených LPG systémů už nemají ani vyšší spotřebu než benzíny :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlando1 Odesláno 9. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2009 nemůžu si pomoct, ale měl jsem tři auta na plyn a u každého se měnilo těsnění pod hlavou. Na 306-ce odešlo 2x, poprvé po cca 20 000 km a podruhé po 65 000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 9. září 2009 Sdílet Odesláno 9. září 2009 mam na 406 najeto pres 300 000km na LPG a vse v pohode (klep, klep) Predtim 405 a Lada 1500 taky na LPG a taky pohoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 10. září 2009 Sdílet Odesláno 10. září 2009 Původně zaslal: orlando1 nemůžu si pomoct, ale měl jsem tři auta na plyn a u každého se měnilo těsnění pod hlavou. Na 306-ce odešlo 2x, poprvé po cca 20 000 km a podruhé po 65 000 km Treba zmenit servisaka a dodavatela nahradnych dielov. [upravil dne 10/9/09 jofo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.