Jump to content

Párování klíče se dvěma tlačítky


cvalavik
 Share

Recommended Posts

Zdravím lidičky

Mám takový dotaz. K mé 406 jsem dostal klíč s DO na centrál. Už je docela slabá baterka (CR 2016) a rád bych ji vyměnil. Podle návodu a odkazů tady na fóru se občas může stát, že je nutné klíč s vozidlem spárovat.

Všude se uvádí tento postup pro párování s jedním tlačítkem.

Jenže ouha v tom je ten problém. Já mám klíč se dvěma tlačítky a bez kontrolní LEDky.

Možná neumím hledat, ale na to jsem nikde nic nenašel.

Které tlačítko mám mačkat? Na odemčení nebo na zamčení? Nebo je tam nějaký jiný postup?

Prosím poraďte.

[upravil dne 3/9/09 cvalavik]

post-0-14109609459438_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Zdravím, mám možná podobný problém. Chci se zeptat jestli a jakým postupem se podařilo klíč spárovat?

Mám navíc problém v tom že ani nevím jestli před výměnou baterky dálkový centrál fungoval. Auto jsem nedávno koupil stím že je vybitá baterka, tak jsem ji vyměnil, ale auto na dálku nezamyká/neodemyká. Centrál klíčem normálně funguje.

Když sedím v autě a zkusím zamknout, tak je jakoby někde pod volantem slyšet slabé cvaknutí, ale nic se nestane.

Poradí někdo jak spárovat klíč, popřípadě čím dalším by to mohlo být? Pročetl jsem tady toho dost, ale nic podobného jsem nenašel. možná jen špatně hledám...:myslim

Link to comment
Share on other sites

Máš k autu kartičku s pinem pro vstup do části s klíčema?

peugeot-pin-code.jpg.pagespeed.ce.KgxoeFUDcC.jpg

Pokud ano, není problém to spárovat v diagnostice, pokud tam ten klíč není.

A pokud tam není, tak ho přes zapalování nespáruješ ;)

Link to comment
Share on other sites

Máš k autu kartičku s pinem pro vstup do části s klíčema?

peugeot-pin-code.jpg.pagespeed.ce.KgxoeFUDcC.jpg

Pokud ano, není problém to spárovat v diagnostice, pokud tam ten klíč není.

A pokud tam není, tak ho přes zapalování nespáruješ ;)

Žádnou takovou kartičku nemám...:nevim Půjde stím něco udělat nebo zbývá prostě odemykat klíčem?

Link to comment
Share on other sites

Pokud nemáš kartičku, je možné si ji nechat udělat v Peugeotu. V Bystřici mám dobré zkušenosti :) kartička vychází asi na stovku.. a klíček ti jsou taky schopni spárovat, popřípadě to k tobě mám 50km, takže bych po domluvě přijel a za malou uplatu ti to taky spároval ;)

Link to comment
Share on other sites

Pokud nemáš kartičku, je možné si ji nechat udělat v Peugeotu. V Bystřici mám dobré zkušenosti :) kartička vychází asi na stovku.. a klíček ti jsou taky schopni spárovat, popřípadě to k tobě mám 50km, takže bych po domluvě přijel a za malou uplatu ti to taky spároval ;)

100 za kartičku to není tak hrozný. jinak se mě právě do peugeotu nechtělo, prý tam jen za napíchnutí diagnostiky chcou 1600Kč. Na prd je že ani nevím jestli dálka fungovala, nebo jestli hledat chybu někde jinde

Link to comment
Share on other sites

Hele tahle plastová kartička vyjde normálně asi 1500, ale řekni že to chceš jen na papírový.. to vycházelo kolem stovky... :) a zeptej se na spárování na cenu... ja ti do SZ napíšu svoji cenu a kdyžtak se domluvíme ;)

Link to comment
Share on other sites

Zdravím, tak sem psal maila do peugeotu a napsali mi že ta plastová kartička už se nedodává. Prý se dělají už jen papírové za 600Kč. Psali o kartičce s kodem imobiliseru, je to snad ona.

Ale prý ji stejně nepotřebuju. Že jde dálka aktivovat bez toho za 500Kč

[upravil dne 5/8/13 16:06 od machulda]

Link to comment
Share on other sites

baterii vyměníš nebo si ji necháš vyměnit,je to za chvilku a klíč by měl fungovat,velký tlačítko je zamknout a malý odemknout

pětistovka je furt lepší,než novej klíč skoro za tři litry

[upravil dne 5.8.2013 17:23 od vendelinek]

Link to comment
Share on other sites

Mám taký istý kľúč a takisto som nemusel nič robiť. Len vymeniť baterku a všetko ide.

A k tej vymenenej baterke, nie vždy musí mať nová (\"nová\") baterka správne napätie, čiže môže byť vybitá aj napriek tomu že je nová. Kto vie koľko stoja baterky v obchode. Najlepšie je ju aj premerať a presvedčiť sa. Potom riešiť čo to spôsobuje :)

[upravil dne 5/8/13 18:24 od misho.1709]

Link to comment
Share on other sites

Podla manuálu:

Výmena baterky v diaľkovom ovládaní:

Informácia “vybitá baterka” sa zobrazí na viacúčelovom displeji, doprevádzaná zvukovým signálom. Baterku vymeníte po otvorení púzdra (pomocou mince) v miestach krúžku (baterka CR 2016/ 3 Volty).

V prípade že je diaľkové ovládanie po výmene baterky nefunkčné, vykonajte procedúru reinicializácie.

Reinicializácia diaľkového ovládania

☞ Vypnite zapaľovanie.

☞ Zapnite zapaľovanie.

☞ Stlačte čo najskôr tlačidlo A /Zamknutie vozidla - veľké tlačidlo/

☞ Vypnite zapaľovanie a vytiahnite kľúč s diaľkovým ovládaním zo spínacej skrinky zapaľovania.

Kľúč s diaľkovým ovládaním je opäť funkčný.

Manuály z:

Manuály Peugeot

Link to comment
Share on other sites

2machulda: Chtěj kartičku pod číslem 6160 52. Stojí s daní 60,-kč. Samozřejmě potřebuješ velkej techničák pro doložení, že jsi majitel vozu. ;)

Co to je za kartičku? Co znamená to číslo?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Tak došlo i na mě - třeba někdo poradí.

Z hodiny na hodinu přestalo fungovat DO. "Dálkou" jsem auto zamkl a po cca hodině už odemknout nešlo - na DO už vůbec nereaguje. Vyměnil jsem v DO baterii, ale bez efektu. Klíč s DO je dvoutlačítkový bez signalizace (LED). Dá se nějak zjistit zda je problém v elektronice samotného klíče nebo je chyba v přijímači ve vozidle? Centrál funguje na klíč normálně. Zkusil jsem postupy párování, které jsem nalezl tady i obecně na webu, ale nedaří se.

Kartičku od klíče nemám, ale tady asi problém nebude. Podle manuálu bych nespárovaným klíčem neměl ani nastartovat, ale to může souviset s imobilizérem, který v autě nemám, takže sice při zapomenutém klíči ve skřínce začne pípat, (elektro-mechanická kontrola) ale ostatním funkcím nebrání.

Dík za rady.

Link to comment
Share on other sites

Zkusím dia, třeba napoví. Imobilizer nemám nebo si to alespoň myslím. U minulého auta (CITRÖEN Xantia) jsem imobilizer měl (krabička s klávesnicí) kam jsem musel vždy zadat PIN. Tady nic takového není. Jedině, že by to byla opravdu jen otázka elektroniky klíče, který s centrálou komunikuje a DO je vlastně jen nadstavba.

Link to comment
Share on other sites

Pokud máš nový model 406, tak imobilizér máš. V klíčku je čip, který je přes cívku imobilizéru (která slouží jako anténa) spárován s BSI a následně s řídící jednotkou motoru. Tento imobilizer funguje automaticky bez zadávání kódu na klávesnici. Kartička s kódem právě slouží k odemknutí BSI při kódování klíčů pro spárování s BSI pomocí diagnostiky.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...