winco Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 zdravim je normálne že sa mi neska v kolene zohriala voda na 100°C a olej tak na 92°C pred tým som prešiel asi tak 25 km a chvilku som ho dosť na 4 vytačal pri predbiehani....oco ma straši že mám zli ventilator pred chladičom že sa nesmie tak vela zahrievať motor tak sa pýtam či ma pravdu alebo ma len straši.....dakujem za každu odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 100°C je uplna pohoda, stane sa aj 120°C;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
winco Odesláno 2. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 2. září 2009 takže sa nemusimbať že mi nefunguje ventilator?? oco ma daewoo lanos tiež rok vyrobi 1998 a jemu teplota vody drži aj po 400km na tej istej hodnote tak mi hovori že to neni dobre ked mi to robi hento neda sa neako ovlivniť aby sa to tak nezahrievalo napriklad neaky odpor pri čidlo alebo na ventilator alebo ja enviem kde ale tak aby sa mi nezkreslila hodnota na budikoch :D:D len aby to viac chladilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joe67 Odesláno 5. září 2009 Sdílet Odesláno 5. září 2009 Pri P206 a 1.4 8V je to úplne normálne a v pohode. Pokiaľ nejdeš nad 100. Ručička teplomera je veľmi živá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeot09 Odesláno 5. září 2009 Sdílet Odesláno 5. září 2009 Mám úplně jiné zkušenosti a to samé auto. I když ho párkrát do týdne trochu vytáčím, tak vždycky při 90°C se naplno zapne ventilátor a teplota jde docela rychle dolů. Nikdy jsem teplotu neměl právě nad 90°C, natož pak 100°C a víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joe67 Odesláno 5. září 2009 Sdílet Odesláno 5. září 2009 Vytáčať môžem i ja, a držím sa stále na +- jeden, dva stupne na 90tich, ale keď som v kolóne alebo dlhšie niekde stojím so zapnutým motorom, dostanem sa nad 90, vtedy mi spustí ventilátor a idem naspäť na cca 90. Tým som chcel povedať, že ak stojí v kolóne a dostane sa nad 90, nie je to nič neobvyklé, zvlášť, ak je vonku 30 a dusno. [upravil dne 5.9.2009 keyboard] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
winco Odesláno 5. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2009 dakujem a ešte raz ta otazka neda sa to čidlo na spustenie ventilatora neako oklamať aby s spustil trebars o 5°C skor ale tak aby mi budiky ukazovali originalnu teplotu len ventilator by reagoval inač......ako nič by sa tým nemalo stať že?? ked sa spusti skôr tak to bude len trocu chladnejšie a duplom v kolone by som to ocenil alebo len neako trochu nemusi byť ani o 5stupňou stači par tak 3alebo 2 ozaj len par:D aby mito furt držalo jednu teplotu a neako extra nestupalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joe67 Odesláno 5. září 2009 Sdílet Odesláno 5. září 2009 S týmto Vám neporadím, nemám skúsenosť. V každom prípade, ak by sa to nejako nezdravo prehrievalo, treba sledovať i kontrolku \"STOP\". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
winco Odesláno 5. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2009 s týmprehrievanim sa mi to stalo prvy krat aj to len ked som stal v koleno do teraz som jazdil v pohode aj som to vytačal a nič furt to bolo okolo 90 a kontrolka mi našťastie ešte ensvietila ani raz a teplota oleja mi drži pekne rovných 90 ta nad 90 nestupila vobec macimalne tak 92 albo 94 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joe67 Odesláno 5. září 2009 Sdílet Odesláno 5. září 2009 Tak potom nie je čo riešiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.