Jump to content

vstrekovače pre Hdi 2,0 79 Kw

mildo
 Share

Recommended Posts

Zdravím, prosil by som o radu skúsených mechanikov. V mojom aute je použitý tento druh vstrekovačov BOSCH 0445110076. Vzhľadom k tomu že mi v motore akoby klepú ventily a bolo mi povedané že sú to vstreky - chcem ich vymeniť. Ponuka má iba

0445110062,0445110044,0445110008. Predajca tvrdí že sa dajú zameniť podľa nejakých tabuliek. Čo si o tom myslíte?

Máš protokol o kontrole?Niekedy ich stačí vyčistiť. Dával som si ich kontrolovať v Piešťanoch .Vyčistili a skontrolovali na mašine . Všetky su OK.Po tejto kontrole išla dole i spotreba.Teraz chodím za 6,0 -6,2.Pokiaľ si ich nedával kontrolovať neponáhľaj sa s výmenou.Cena za jeden bola cca 30E.

Zdravím, takze auto bolo v Bosch diesel servise a toto sú údaje po diagnostike vstrekov :

1. valec -1,0 mm3/zdvih

2. valec - 0,3 mm3/zdvih

3. valec 2,7 mm3/zdvih

4. valec - 1,5 mm3/zdvih

Takže po rade mechanika že vstrek na 3 valci je KO som dal nový a tu sú údaje po výmene :

1. valec 0,8 mm3/zdvih

2. valec - 1,3 mm3/zdvih

3. valec 0,8 mm3/zdvih

4. valec - 0,3 mm3/zdvih

Čo si o tom myslíte, dohodol som ešte vyčistenie ( repas ) tých ostatných. Zaujímalo by ma eké sú optimálne hodnoty.

Za odpovede ďakujem .

• 8 months later...

Ozivujem temu:

co znamenaju tie hodnoty vstrekovacov a aké hodnoty sa povazuju este za dobre? Mne totizto pri volnobehu ukazuju do hodnoty 1 ale ked zacnem dvihat otacky tak na dvoch to ide az ku hodnote 3. A to som natankoval OMWAlpin diesel.

Dalej: na volnobehu motor ide nepravidelne, ked trosku pridam, chvilku ide pravidelne a potom zase nepravidelne, zeby EGR?

Dalej: Turbo mi zaostava v dodavke tlaku za pozadovanym o cca 200-300mbar/tlaci 1000, pozadovane 1300, /. Pri prejdeni otacok 2700 nahle motor podskoci a tlak turba narastie na 1388 a aj pozadovany je 1388. Co to moze byt?

Diagnostika hlasi iba jednu a tú istu zavadu \"preruseny obvod ventilu ohrevu nasavaneho vzduchu\"