Guest vrana007 Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 Tak mi začla 307 troubit při opětovném zmačknutí zámku na kličích. Je-li odemčené zamkne se, jeli už zamknuté zatroubí a rychle zabliká blinkrama. Čím to je? Mimochodem na volantu mi troubení nefunguje... Okýnko u řidiče cca 1 z 15 pokusů místo aby jelo nahoru sjedemi uplně dolu. Občas se mi stane že se mi objeví chyba motoru, rozvití se ESP, a kontrolka motoru, výkon klesne, otáčky max 2600, na displeji standardní nápis Antipollution fault. Po čase zmizí kontrolka ESP, vykon naroste tak na 95% procent. Po čase zmizí i kontroka motoru a výkon je zpět na 100%. Dovezené auto, odešlo turbo, čistil se filtr pevných částic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PEUGEOTIK307 Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 Původně zaslal: vrana007 Tak mi začla 307 troubit při opětovném zmačknutí zámku na kličích. Je-li odemčené zamkne se, jeli už zamknuté zatroubí a rychle zabliká blinkrama. Čím to je? Dané je to nadstavením riadiacej jednotky. Je to úplne normálne. Mňa by ale zaujímalo načo 2x za sebou zamykáš auto??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 to s tym trubenim po zamknuti je robene preto aby si nasiel auto na parkovisku....ja to bezne pouzivam ked idem z baru:D...samozrejme nesoferujem ja;)... Tu na fore najdes ako sa opravuje klakson... a s tymi ostatnymi chybami behni do servisu na diagnostiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 Když ti nefunguje troubení na volantu, může být přerušený pásek tzv. hlemýžď pod volantem. Přenáší signály z houkačky a na airbag. Airbag ti náhodou nesvítí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Travizik Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 Můžu se přimíchat do debaty? Volant mi troubí jen na jedné straně - na levé. Na pravé nejde, už asi dva měsíce a asi před týdnem mi začala po nastartování svítit kontrolka air bag. Jak nastartuju zhasne, ale pak se rožne a na pc to píše Anomalie air bag.. Tak nevím- co jste to prosím psal o tom pásku? Jsem laik:), oprava náročná? Moc díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 Ten pásek je docela průšvih, protože je to většinou na výměnu COMu (sestava páček pod volantem). Cena se pohybuje od cca 6 až do 10 tisíc. Kamarádovi jsem ho před rokem opravoval a zatím mu funguje. Někde jsem to tady popisoval. Za chvíli to najdu. Jinak, když houkačka funguje jen na jedné straně, tak je to jenom kontakt a ten jde po sejmutí airbagu nastavit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Travizik Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 NO jo, ale já teď nevím co spravovat dřív a jak:), troubení mě až tak netočí, to můžu troubit jen na jedné straně, ale ten air bag by to chtělo spravit. Je to otravné, ne jenom že to píská, ale že prakticky nevím proč to píská.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 Sorry, že to trvalo tak dlouho, ale jsem na chalupě a mám tady pomalý mobilní internet. Takže přecti si toto téma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest vrana007 Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 Původně zaslal: HonzaZ Když ti nefunguje troubení na volantu, může být přerušený pásek tzv. hlemýžď pod volantem. Přenáší signály z houkačky a na airbag. Airbag ti náhodou nesvítí? Ne airback nesviti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest vrana007 Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 Uplne to troubeni rozbite teda nemam, podarilo se mi po velke hrube sile a bouchani do volantu vykouzlit na chvilku zvuk klaksonu. Jako by tam byl spatny kontakt. Zaimave je ze clovek co mi to auto pritah z Nemecka mi pred tim pujcil 206 a tam byl problem uplne stejny. Troubilo to jen velmi hrubou silou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest vrana007 Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 Původně zaslal: PEUGEOTIK307 Původně zaslal: vrana007 Tak mi začla 307 troubit při opětovném zmačknutí zámku na kličích. Je-li odemčené zamkne se, jeli už zamknuté zatroubí a rychle zabliká blinkrama. Čím to je? Dané je to nadstavením riadiacej jednotky. Je to úplne normálne. Mňa by ale zaujímalo načo 2x za sebou zamykáš auto??? No nebyl jsem si jisty jestli jsem zamknul auto, tak jsem to zkusil znovu. Překvapilo mě to, protože si myslím, že jsem to neudělal poprvé.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 Takže sundat airbag a nastavit kontakty, asi hodně bušili do volantu. A pro kolegu Travizika našel jsem toto, co jsem psal jednomu kolegovi na SZ tady na fóru: Ahoj, pájel jsem to normální pistolovou pájkou, protože jsem na chalupě neměl jinou. Mikropájkou by to asi šlo líp. Ten pásek jsem uřízl u plastu z kterého vychází. Vyřízl jsem poškozený kousek aby se co nejméně zkrátil. Ostrým nožem (skalpel, lámací nůž) jsem odřízl kousek plastu nad páskem, aby se nechaly odkrýt vodivé pásky (odškrábl jsem izolaci z pásku). Na pásku který je smotaný jsem také odškrábl izolaci v délce asi 2mm. Potom jsem pásek přiložil k tomu zbytku pásku v plastu a opatrně to spájel. Je tam asi (už to nevím přesně) 7 vodičů. Potom jsem ten spoj zakápl pájkou roztaveným plastem podobným tomu původnímu. Počet závitů je v podstatě dán délkou pásku. Potom to musíš nastavit, jak jsem psal, pomalu lehce doprava po směru hod. ručiček na doraz. potom zpět o 2,5 otáčky a máš střed. Hlavně nesmí být ten pásek přehnutý, jinak se zase přeláme. Přeju ti úspěch. Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutch Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 Původně zaslal: vrana007 Uplne to troubeni rozbite teda nemam, podarilo se mi po velke hrube sile a bouchani do volantu vykouzlit na chvilku zvuk klaksonu. Jako by tam byl spatny kontakt. Zaimave je ze clovek co mi to auto pritah z Nemecka mi pred tim pujcil 206 a tam byl problem uplne stejny. Troubilo to jen velmi hrubou silou.. Mal som problem s klaksonom,trubil kedy sa nemu chcelo. Ked mi vykradli auto a ukradli aj airbag z volantu,tak som zistil ze je tam jeden kontakt (vlastne kostra na kovovej casti volantu-uvolneny),on je tam zacvaknuty a hybal sa. Tak som to spevnil a teraz to funguje.A mam taky dojem ze ta kostra je spolocna aj na airbag.Ale s tym som problem nemal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest vrana007 Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 Netušíte jěště proč to okynko občas jede dolů místo aby jelo nahoru. Prý se nějak nastavují dorazy u el. stahování oken. Zjistil jsem že okno už není originál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutch Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 Původně zaslal: vrana007 Netušíte jěště proč to okynko občas jede dolů místo aby jelo nahoru. Prý se nějak nastavují dorazy u el. stahování oken. Zjistil jsem že okno už není originál... Asi dva krat za rok sa mi stalo ze som mal okno z polovice otvorene a dal som zatvorit a slo dole a potom sa zatvorilo,ale fakt iba asi dva krat za rok.Preto som to neriesil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 Jediné co mě napadá, jesti to okno při pohybu nahoru nezaznamená odpor a potom, vzhledem k pojistce proti přiskřípnutí, nesjede dolů. Jinak jedině diagnostika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Travizik Odesláno 3. září 2009 Sdílet Odesláno 3. září 2009 Díky za tip na opravu, na fóru je to opravdu popsané detailně, tak se do toho pustíme. Díky:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pp205 Odesláno 3. září 2009 Sdílet Odesláno 3. září 2009 Tak tohle uz jsem videl LETOVANY PASEK ktery pri pozdejsim znovu prasknuti spojil klakson a airbag !!!!!!!!!!!! v klaksonu je 12V coz je odpalovaci proud AIRBAGU tak si s tim radeji nehrajte \"!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 3. září 2009 Sdílet Odesláno 3. září 2009 Kontakty klaksonu na volantu spínají kostru a ne 12V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 3. září 2009 Sdílet Odesláno 3. září 2009 Původně zaslal: Dutch Původně zaslal: vrana007 Netušíte jěště proč to okynko občas jede dolů místo aby jelo nahoru. Prý se nějak nastavují dorazy u el. stahování oken. Zjistil jsem že okno už není originál... Asi dva krat za rok sa mi stalo ze som mal okno z polovice otvorene a dal som zatvorit a slo dole a potom sa zatvorilo,ale fakt iba asi dva krat za rok.Preto som to neriesil. Mně přední okna blbnou taky takhle. Už je to popsané v jiném vlákně. Když se udělá jen malinká škvírka, pak se okno zavře. Když je větší 10-20cm, tak místo aby jelo okno nahoru, tak jede dolů. A pokud je úplně dole, tak nahoru vyjede bez problémů. Dělají to obě přední okna (vzadu mám mechanické otvírání). Nijak jsem to neřešil. Čekám až to vyřeší někdo jinej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.