greg Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 zdravím všechny, mám problém s p306 rv97 1.4i, mám v oleji drobné piliny kovu zatím jsem to poznal jenom z měrky, ale za chvíly ho jdu vypustit a uvidí se. Co by to mohlo zpusobit? má najeto 140000, a oleje bylo dost. Mám z toho celkem strach. díky za nápady [upravil dne 4/9/09 greg] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 to je teď těžko říct--může to být všude,kde se tře kov o kov--písty,ložiska--dobrá zpráva to není, zkus reakci pilin na magnet,podle toho určit snad poruchu... [upravil dne 2/9/09 ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 2. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 2. září 2009 tak ve vypušteným oleji po pilinách ani stopy, zatím, zkusím přefiltrovat a uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobrmik Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 no v oleji nebudou....ten jde pres filtr..ale co na vypouštěcím šroubu??bývá tam magnet.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 2. září 2009 Sdílet Odesláno 2. září 2009 Mna skor zaujima ako sa dostali na mierku? Sem tam piliny v motore su, na to tam olej je, ale az tolko aby boli na mierke? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 3. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 3. září 2009 a co je pravdy na tom, že když fouká vzduch z víčka ventilů, resp. otvoru pro dolévání oleje tak jsou v háji pist. kroužky? mě tam totiž fouká a docela dost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. září 2009 Sdílet Odesláno 3. září 2009 můžou to být zapečené pístní kroužky...,tzn.,že se kroužky v drážkách pístů neroztahují,ale jsou v nich zalepené karbonem a netěsní ve válci--toto doprovází zvýšená spotřeba motor. oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosta12345 Odesláno 3. září 2009 Sdílet Odesláno 3. září 2009 zalezi jak moc to fouka protoze do jiste miry je to normalni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 3. září 2009 Sdílet Odesláno 3. září 2009 dobrmik: magnet je na zátke prevodovky a nie motora. rosta12345: písal že to fúka dosť greg: vyzerá to že sa nevyhneš rozobratiu motora. Mne ti pripadá ako trochu pridreté. Nedávno som také niečo riešil, tiež vyzeral ojej na mierke ako metalíza, na motore boli tri valce zapečené a dva pridreté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobrmik Odesláno 3. září 2009 Sdílet Odesláno 3. září 2009 ten magnet nevim..ale u 205 ho mame i na vane..a myslím že u r19 byl také... u prevodovky to je jasné ten magnet.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 3. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 3. září 2009 nejsem si jist zda by se mi to vyplatilo, spíš bych ten motor rovnou vyměnil, mám možnost 1.6i z 306. akorát nevím esi by na něj pásla převodovka a váha vzduchu. a hlavně by to chtělo řj. pastorek : s tou metalizou na měrce jsi to trefil, akorát mám navíc estě na konci krápníky pilinek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. září 2009 Sdílet Odesláno 3. září 2009 taky bych dal radši jiný motor,ale ten 1.6 asi nepovolí úřady:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 3. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 3. září 2009 nejspíš bych se nevydal cestou papírování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 3. září 2009 Sdílet Odesláno 3. září 2009 niekto tu menil motor 1,6 za aj s elektrikou a stále mal s tým problémi ohľadne elektriky, tak neviem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 4. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2009 jak na motoru vyhozeným z auta poznat esi je v dobrým stavu? protočit ho startérem a změřit tlaky? nebo jak zjistit esi není taky přidřenej aniž by se musel rozdělávat? nerad bych totiž koupil motor co by byl ve stejným stavu jako ten můj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. září 2009 Sdílet Odesláno 4. září 2009 v jakém je stavu--to zjistit nejde. kompres. tlaky se zjistit dají,protočit ho třeba ručně to ano,ale motor musíš slyšet v různých otáčkách...,dej mu půlku ceny a druhou po montáži motoru a vyzkoušení...,běžně jsem se takto domlouval... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.