Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vadne teplotni cidlo kere??


Neo

Recommended Posts

Zdravim vsechny tak opet mam problem s tim ze mi porad kolisa rucicka teploty vody a kdyz to udela , tak problikne i STOPka.

Proto vas chci poprosit o schemu cidel a kde se nachazeji, ktere ovlivnuji nebo lepe receno maji docineni s teplotou vody ktere to meri od motoru cez RJ az na kontrolku na palubce.

Jeste dodam vymenen termostat , zelene cidlo taky. Uz fakt nevim :bacha

Jo a dnes kdyz auto stalo v klidu ve stinu asi hodinu a pul tak kdyz jsem to natocil hned pipla ta stopka a teplota vyskocila na 120 stupnu co je po hodine a pul stani ve stinu absolutni blbost :bojim

Dekuju za kazdou radu.

[upravil dne 1/9/09 Neo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: alternativ

Spise bych se mozna podival na kabelaz k zelenemu cidlu a vycistil kontakty...

Jo , procisteno kontaktolem a jeste za behu motoru jsem to zelene cidlo odpojil a ta teplota litala i kdyz bylo odpojeny a taky problikavala stopka.

Jeste mne napada kouknout na ty draty z toho zelenyho cidla jak jsou na tom, jestli nejsou nejak prelamane nebo tak.

Jeste bych ale rad zkontroloval ty zbyle dve cidla modry a hnedy??

Jen kdyz jsem tak na to dnes koukal tak su slepy nebo nevim nikde jsem je nenasel :myslim

[upravil dne 1/9/09 Neo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byva zvykom ze okolo termostatu je viac cidiel, vacsinou 2-3. Kazde ma na starosti inu funkciu (budiky, ECU,sahara). Kedze nemam HDI neviem ti povedat ktora farba na co sluzi. Skus ich odpajat postupne a uvidis v ktorom je chyba. Na mojej starej 406 bolo cidlo pre budiky tusim modrej farby.

BTW: ten termostat bol fungel novy? Nemoze byt chyba v nom?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Tak odpovidam po delsi dobe na toto tema, musim zaklopat na drevo ale zavada je odstranena.

Jak se tu uz nekdo zminoval koukly sme to i s kamaradem kerej dela v servise sice baworackim :P ale mnel tam podobnej pripad.

Tak sme to koukly promnerily a zrejmne byl nekde ten drat prelamany , kazdopadne sme natahly novej drat , primo od ridici jednotky az do cidla a problem jeste jednou zaklopu , po temer 700 kilometrech absulutne nepipne a vse je v poradku takze uplna spokojenost.

Jo jeste opisu co mi to delalo tak

-rucicka litala od 90 st. nahoru a spatky

-pri tom blikala centralni stopka

-kdyz jsem auto se zohratim motorem odstavil a pak po pul hodine nastartoval tak nekdy seplo sahary naplno pri tom mi to i zhavilo jak kdyby bylo -20 st. pritom bilo 20 a motor byl jeste teply

A jeste dekuju vsem za napady mozna se to nekomu hodi.

Jo a jeste termostat byl fungl novej a taky zelene cidlo, bylo brano primo s Peugeotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...