sweetyboy Odesláno 1. září 2009 Sdílet Odesláno 1. září 2009 ahoj..prosim nevi nekdo ktery drát je kladny na palivovym cerpadle???peugeot 406 hdi r.v.2001 jsou zde čtyři tak nevim..na astre jsem mel jen dva tak to bylo jednodussi ale tady u toho si nejsem uplne jisty. sou zde dva tentky coz pocitam dva zaporny a dva silnejsi coz by jeden z nich mohl byt asi kladny nebo oba?????potrebuju to kvuli vypinaci..bohuzel tyto draty nemam ani ocislovane:(..dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 1. září 2009 Sdílet Odesláno 1. září 2009 a proč si to nezkusíš zkoušečkou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 1. září 2009 Sdílet Odesláno 1. září 2009 Ty dva slabý budou spíš na budík a ty dva silnější na čerpadlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 1. září 2009 Sdílet Odesláno 1. září 2009 pricemz zelenozluty je kostra, takze zbyvaji tri a pokud dva jsou tenky, tak jak psal Dundee, ty jsou k palivomeru a zbyva posledni silny a to je +12V na cerpadlo spinane pres dvojite rele ovladane RJ a imobilizerem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sweetyboy Odesláno 1. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 1. září 2009 dva slaby budou na budiky???doufam ze se nemuzou nejak budiky zblaznit kdyz to odpojim....ted jsem z tech dratu docela zmatenej...sem myslel ze k budikum jsou draty schovany nekde v nadrzi...ze ty ctyri draty sou jen na pohon palivoveho cerpadla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzipCZ Odesláno 1. září 2009 Sdílet Odesláno 1. září 2009 schema ti možná pomuže:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. září 2009 Sdílet Odesláno 1. září 2009 Původně zaslal: sweetyboy dva slaby budou na budiky???doufam ze se nemuzou nejak budiky zblaznit kdyz to odpojim....ted jsem z tech dratu docela zmatenej...sem myslel ze k budikum jsou draty schovany nekde v nadrzi...ze ty ctyri draty sou jen na pohon palivoveho cerpadla? palivoměr je součástí čerpadla...,proto čtyři dráty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sweetyboy Odesláno 1. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 1. září 2009 takze podle schematu hadam - ty dva nalevo tenky jsou opravdu na budiky...potom teda uz jen ty dva tlusty...koukal jsem na to u svyho auta a jeden je zlutej a ten uplne napravo je ruzovej..jen nevim co je spinaci skrin jestli to je to BM34??nemas tam vysvetlivky, prosim? asi to vypada na fiknuti toho zluteho podle me:myslim nevim no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 1. září 2009 Sdílet Odesláno 1. září 2009 1201 je plus, M120 kostra. Všechny dráty s \"M\" (popř. tvé \"BM\") na začátku jsou kostry;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sweetyboy Odesláno 1. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 1. září 2009 Původně zaslal: Dundee 1201 je plus, M120 kostra. Všechny dráty s \"M\" (popř. tvé \"BM\") na začátku jsou kostry;) jo jasny..nejdou mi tam videt ty cisla tech dratu..takze je to teda ten predposledni zlutej jak jsem rikal dik moc..myslim si ze tohle je docela ucinny zabezpeceni svych milacku, alespon tady v praze:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 1. září 2009 Sdílet Odesláno 1. září 2009 BM 34 je pojistkova skrinka s 34 pojistkami vlevo pod volantem ( je soucasti jednotky BSI), ten ruzovy drat je +12V , bude na nem do cca 5cm od konektoru napsano to cislo 1201 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sweetyboy Odesláno 1. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 1. září 2009 jsem se do toho jáá docela zamotal 1201 je plusko a M120 je minus....prvni zprava mam ruzovy pak zluty a pak ty tenky.....na to schematu jsou jen prohozeny ty dva 1201 a M120 protoze to 1201 mam uplne nakraji a na schematu je predposledni myslim ze to ale uz zvladnu, diky [upravil dne 1/9/09 sweetyboy] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. září 2009 Sdílet Odesláno 1. září 2009 a kam budeš dávat ten vypínač--neboj,jsem z ostravy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sweetyboy Odesláno 1. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 1. září 2009 Původně zaslal: ozzy56 a kam budeš dávat ten vypínač--neboj,jsem z ostravy... jeste presne nevim ale vim ze ho nikdo hned tak nenajde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 1. září 2009 Sdílet Odesláno 1. září 2009 Původně zaslal: sweetyboy jsem se do toho jáá docela zamotal 1201 je plusko a M120 je minus....prvni zprava mam ruzovy pak zluty a pak ty tenky.....na to schematu jsou jen prohozeny ty dva 1201 a M120 protoze to 1201 mam uplne nakraji a na schematu je predposledni myslim ze to ale uz zvladnu, diky [upravil dne 1/9/09 sweetyboy] to je uplně jedno kde ja jakej drát nakreslenej. rozhodující je číslo na konektoru. v tomto případě 1 až 6. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sweetyboy Odesláno 2. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 2. září 2009 vypínač konečně a úspěšně namontován...musíme přece svoje miláčky chránit před škodnou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.