Jump to content

406 palivové čerpadlo kladny drát


sweetyboy
 Share

Recommended Posts

ahoj..prosim nevi nekdo ktery drát je kladny na palivovym cerpadle???peugeot 406 hdi r.v.2001 jsou zde čtyři tak nevim..na astre jsem mel jen dva tak to bylo jednodussi ale tady u toho si nejsem uplne jisty. sou zde dva tentky coz pocitam dva zaporny a dva silnejsi coz by jeden z nich mohl byt asi kladny nebo oba?????potrebuju to kvuli vypinaci..bohuzel tyto draty nemam ani ocislovane:(..dekuji

Link to comment
Share on other sites

pricemz zelenozluty je kostra, takze zbyvaji tri a pokud dva jsou tenky, tak jak psal Dundee, ty jsou k palivomeru a zbyva posledni silny a to je +12V na cerpadlo spinane pres dvojite rele ovladane RJ a imobilizerem

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: sweetyboy

dva slaby budou na budiky???doufam ze se nemuzou nejak budiky zblaznit kdyz to odpojim....ted jsem z tech dratu docela zmatenej...sem myslel ze k budikum jsou draty schovany nekde v nadrzi...ze ty ctyri draty sou jen na pohon palivoveho cerpadla?

palivoměr je součástí čerpadla...,proto čtyři dráty

Link to comment
Share on other sites

takze podle schematu hadam - ty dva nalevo tenky jsou opravdu na budiky...potom teda uz jen ty dva tlusty...koukal jsem na to u svyho auta a jeden je zlutej a ten uplne napravo je ruzovej..jen nevim co je spinaci skrin jestli to je to BM34??nemas tam vysvetlivky, prosim? asi to vypada na fiknuti toho zluteho podle me:myslim nevim no

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Dundee

1201 je plus, M120 kostra. Všechny dráty s \"M\" (popř. tvé \"BM\") na začátku jsou kostry;)

jo jasny..nejdou mi tam videt ty cisla tech dratu..takze je to teda ten predposledni zlutej jak jsem rikal ;) dik moc..myslim si ze tohle je docela ucinny zabezpeceni svych milacku, alespon tady v praze:aut

Link to comment
Share on other sites

jsem se do toho jáá docela zamotal 1201 je plusko a M120 je minus....prvni zprava mam ruzovy pak zluty a pak ty tenky.....na to schematu jsou jen prohozeny ty dva 1201 a M120 protoze to 1201 mam uplne nakraji a na schematu je predposledni

myslim ze to ale uz zvladnu, diky

[upravil dne 1/9/09 sweetyboy]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: sweetyboy

jsem se do toho jáá docela zamotal 1201 je plusko a M120 je minus....prvni zprava mam ruzovy pak zluty a pak ty tenky.....na to schematu jsou jen prohozeny ty dva 1201 a M120 protoze to 1201 mam uplne nakraji a na schematu je predposledni

myslim ze to ale uz zvladnu, diky

[upravil dne 1/9/09 sweetyboy]

to je uplně jedno kde ja jakej drát nakreslenej. rozhodující je číslo na konektoru. v tomto případě 1 až 6.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...