Saviero Odesláno 1. září 2009 Sdílet Odesláno 1. září 2009 Nevíte někdo princip fungování klapek v sání? Horní přepažuje hadici od turba skrze intercooler a druhá také od turba ale skrze tepelný výměník. A teď to přichází, horní klapka je otevřená a spodní zavřená. Proč tomu tak je, kdy se jednotlivé klapky otvírají , zavírají a proč? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 3. září 2009 Sdílet Odesláno 3. září 2009 todle presne nevi ani servismeni v peugeotu , a jeste tam mas jednu hodne dulezitou klapku v beranech sani , ktera by mela pracovat rozdilne podle teploty motoru a do tohoho jeste egr okruh ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Robi607 Odesláno 8. září 2009 Sdílet Odesláno 8. září 2009 tam to zavisí na teplote vzduchu, si to otvára podľa potreby, aby teplota vzduchu bola stále rovnaká...je to zložité, ale pri vypnutom a studenom motore je spodná zatvorená...a načo ti to vlastne je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saviero Odesláno 9. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2009 a je to stav on off, nebo se ruzne reguluji. Chci to cele jen pochopit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 9. září 2009 Sdílet Odesláno 9. září 2009 kdyby se daly rozdelat berany sani bez demontaze trysek , okamzite bych vymontoval tu klapku v sani ,to ze by byl znat vice turboefekt by me vubec nevadilo spise naopak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 9. září 2009 Sdílet Odesláno 9. září 2009 Původně zaslal: Saviero Nevíte někdo princip fungování klapek v sání? Horní přepažuje hadici od turba skrze intercooler a druhá také od turba ale skrze tepelný výměník. A teď to přichází, horní klapka je otevřená a spodní zavřená. Proč tomu tak je, kdy se jednotlivé klapky otvírají , zavírají a proč? Díky Spodná je stále zatvorená...tá sa otvára až keď príde na rad regenerácia FAP filtra aby nasávaný vzduch nešiel cez intercooler aby sa tam neochladil ale išiel teplý priamo do sania... Vrchná klapka sa priviera v závislosti na počítači motora, tam je toho veľa čo to ovplyvňuje...zatvorí sa, keď prebieha regenerácia. Pri normálnej prevádzke motora sa len trošku priviera aby brzdila čerstvý vzduch a aby viac išli do sania spaliny z EGR... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.