pavloucha Odesláno 30. srpen 2009 Sdílet Odesláno 30. srpen 2009 známý evergreen:při sešlápnutí, vyšlápnutí spojky,ale i při nastartování a vypnutí motoru cvrliká setrvák spojka neprokluzuje,ale zabírá hodně nahoře jak je to tedy s to slavnou dvouhmotou? 1.zatím nic neřešit a jezdit? 2.vyměnit jen 3-dílnou sadu/lamelu,přítlačák,ložisko/? 3.zainvestovat a vyměnit 4-dílnou sadu od Valea,která tuhle problematiku pochopila a dává jednoduchý setrvák? co vy na to? díky za postřehy P.S. mám najeto přes 100t. km [upravil dne 30/8/09 pavloucha] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 30. srpen 2009 Sdílet Odesláno 30. srpen 2009 Z môjho pohľadu je správna tretia alternatíva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 30. srpen 2009 Sdílet Odesláno 30. srpen 2009 Souhlasím s Pastorkem, postupoval bych stejně. Ale zase na druhou stranu je tu spousta lidí, kteří s cvrlikajícím setrvákem jezdí měsíce a jezdí stále, takže jde hlavně o Tvůj postoj: a) buď chceš mít na auto 100% spoleh - pak ho vyměň b) klidně riskneš, že Ti spojka může odejít v nejpitomější okamžik, momentálně Ti ale přijde zbytečné do toho investovat (třeba víš, že auto v blízké budoucnosti prodáš) - v tom případě asi jezdi a uvidíš jak dopadneš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 31. srpen 2009 Sdílet Odesláno 31. srpen 2009 se cvrlikajicim setrvakem se da najezdit i dalsich 30, 40, 50 tisic ... spojka zabira u 90% 406 az skoro nahore ... to je normal ja jsem menil tu 4-dilnou sadu valeo ... ale byla to palka... nova spojka sice pracuje perfektne, o setrvacniku ani nevim, nicmene, kdyz vyslapnu spojkovy pedal moc rychle, tak slysim takove suchtani ... no a bylo mi receno, ze to dela nejake predstavne lozisko, ktere uz tam ma na nejake tyci vuli, ale ze to je pry v poho ... toz nevim ... rozhodni se podle toho, jak dlouho si chces auto nechat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavloucha Odesláno 31. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 31. srpen 2009 tak nějak jsem to čekal,vlastně se o tom tady nedávno psalo, budu investovat,auto nechci prodat,neboť ho nemám ani ne měsíc:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 31. srpen 2009 Sdílet Odesláno 31. srpen 2009 jestli spojka neklouže--tak jezdi ,zabírá opravdu skoro všem nahoře--mysím,že to není problém, tu čtyřdílnou sadu dej, až bude se spojkou ámen--je však možné, že s tou spojkou jak teď je, najedeš dalších 50 tisíc... P.S.jestli nemáš kde dát cca 15 000 kč za novou spojku--pošlu ti adresu... [upravil dne 31/8/09 ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomike Odesláno 31. srpen 2009 Sdílet Odesláno 31. srpen 2009 Tak mne zotrvacnik cvrlika, ale vymenil som len lamelu,přítlačák,ložisko. Na fore sa pise, ze zotrvacnik vydrzi aj napriek tymto rusivym zvukom velmi dlho tak nemam dovod ho menit. Funkcnost spojky ostava aj po odjazdeni 30 000km od vymeny spomenutych veci rovnaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavloucha Odesláno 31. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 31. srpen 2009 4 ozzy56 a tomike spojka zatím neklouže a s mou minulou 406 jsem za 2 roky najel nějakých 18 t. km,takže nejsem \"polykač\" kilometrů,uvidíme kdy se vysype teď budou na řadě rozvody,jak jsem psal mám to auto krátce-to se vyměnit musí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 31. srpen 2009 Sdílet Odesláno 31. srpen 2009 Chtěl jsem ti jen naznačit,že s funkční spojkou se nic nedělá...,jsou to prostě vyhozené prachy,jezdím pět roků se cvrlikajícím setrvákem a spojkou vypínající nahoře...taky jezdím ročně max. 12 tisíc nakonec--málokdy se spojka rozsype najednou,většinou začne klouzat a pak je třeba ji vymenit,nebo chrastí ložisko a potom zas výměna--většinou na nutnost výměny upozorní spojka sama... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antal Odesláno 31. srpen 2009 Sdílet Odesláno 31. srpen 2009 Mne tiež začalo cvrlikat v motore,myslíte že je to tiež ten zotrvačník?Cvrliká mi to na volnobeh aj pri zaradenej rýchlosti...s vyššou rýchlostou sa zrýchluje aj to cvrlikanie,ale stačí ked položím nohu na spojku a hned to prestane.Mám auto v záruke,je to na záruku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 31. srpen 2009 Sdílet Odesláno 31. srpen 2009 otazkou je, cim to je dvouhmota za jizdy zpravidla necvrlika, pouze behem manipulace se spojkou + start + vypnuti motoru pokud se ti neco nezda ... zajed do servisu (zvlast, kdyz to mas v zaruce) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antal Odesláno 31. srpen 2009 Sdílet Odesláno 31. srpen 2009 Tak samozrejme že to mám v pláne,ale narazil som tu na to a hned ma tuklo že to može byt to samé...tak sa pýtam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavloucha Odesláno 31. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 31. srpen 2009 Původně zaslal: ozzy56 Chtěl jsem ti jen naznačit,že s funkční spojkou se nic nedělá...,jsou to prostě vyhozené prachy,jezdím pět roků se cvrlikajícím setrvákem a spojkou vypínající nahoře...taky jezdím ročně max. 12 tisíc nakonec--málokdy se spojka rozsype najednou,většinou začne klouzat a pak je třeba ji vymenit,nebo chrastí ložisko a potom zas výměna--většinou na nutnost výměny upozorní spojka sama... ok,pochopil jsem to:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavloucha Odesláno 31. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 31. srpen 2009 Původně zaslal: antal Mne tiež začalo cvrlikat v motore,myslíte že je to tiež ten zotrvačník?Cvrliká mi to na volnobeh aj pri zaradenej rýchlosti...s vyššou rýchlostou sa zrýchluje aj to cvrlikanie,ale stačí ked položím nohu na spojku a hned to prestane.Mám auto v záruke,je to na záruku? jak psal BV406,ozývá se to jen při sešlápnutí a vyšlápnutí spojky,při startování a chcípání motoru,za jízdy ne ani na volnoběh ty budeš mít možná jiný problém,ale každopádně bych to s tou zárukou zkusil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obaf Odesláno 31. srpen 2009 Sdílet Odesláno 31. srpen 2009 Ja s tym cvrlikanim jazdim uz skoro dva roky, je to vlastnost auta, nie zavada:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Odesláno 4. září 2009 Sdílet Odesláno 4. září 2009 Zdravim panove nechci vas strasit ale jedno dulezite info: pokud vam cvrlika setrvacnik az tak nic nedeje ale.......pokud se od prevodovky ozve jiny podstatne horsi zvuk doporucuji ihned zastavit a nepokracovat v jizde! Vzhledem k tomu, ze moje 406 take cvrlika tak jsem se ptal meho strejdy mechanika(stara se mi o auta cely zivot) co me muze potkat. Ukazal mi jak muze auto dopadnout. Jako priklad mi ukazal prevodovku z Oktavky. Vyskocena pruzina ze setrvacniku normalne vyfrezovala celou prevodovku tak ze zustaly asi tak 3-4mm masa na tele prevodovky. Docela jsem se vydesil a on dodal: pokud cvrlika tak je to dobry ale jak uslysis jinej zvuk ihned zastav a volej auto odtahneme. Pri me smule cekam kdy se ozve jiny zvuk:( takze secteno a podtrzeno setrim na sadu Valeo s jednohmotovym setrvacnikem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.