Jump to content

Dotaz na najezd km 2.2 nebo 2.7 hdi


tessicz
 Share

Recommended Posts

Zdravim chtel bych si poridit 607 z roku 2005 nebo 2006 najezd do 80000 km a 2.2 nebo 2.7 HDI muj najezd km za rok je cca 100000 km z toho vetsina po meste auto bych chtel alespon na 3-4 roky. zvladne to ? a co je lepsi automat nebo manual?

predem vsem moc diky

Link to comment
Share on other sites

Osobně bych ti poradil 3.0 V6 + montáž LPG.

Co jsem tady viděl průměr 2,7HDi tak jezdí za 9l, můj průměr 3.0 V6 je 13l,

takže sekvenční LPG bude za 14l.

Nafta 2,52 Kč/km ( 28 Kč/l )

Benzín 3,77 Kč/km ( 29 Kč/l )

LPG 1,82 Kč/km ( 13 Kč/l )

Když porovnáš tolik propagovanou naftu, tak každých 100.000 km máš

cca 70.000 Kč ušetřených ... K tomu porci 155 kW výkonu, sametový chod a klid.

RayBan

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: RayBan

Když porovnáš tolik propagovanou naftu, tak každých 100.000 km máš

cca 70.000 Kč ušetřených ... K tomu porci 155 kW výkonu, sametový chod a klid.

RayBan

Podstatná nevýhoda podle mě ale je, že montáží LPG přijdeš o kufr (bude Ti tam zaclánět bomba nebo rezerva)

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Medvěd

Podstatná nevýhoda podle mě ale je, že montáží LPG přijdeš o kufr (bude Ti tam zaclánět bomba nebo rezerva)

Nepřijdeš o nic, přestavba stojí 36.000 Kč včetně toroidní nádrže

umístněné místo rezervy.

Plnící ventil budeš mít vedle víčka nádrže, takže pohoda.

RayBan

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: RayBan

Původně zaslal: Medvěd

Podstatná nevýhoda podle mě ale je, že montáží LPG přijdeš o kufr (bude Ti tam zaclánět bomba nebo rezerva)

Nepřijdeš o nic, přestavba stojí 36.000 Kč včetně toroidní nádrže

umístněné místo rezervy.

Plnící ventil budeš mít vedle víčka nádrže, takže pohoda.

RayBan

kdyz me se do toho LPG moc nechce radeji bych naftu jde mi ted o to jestli tohle auto vydrzi takovyhle provoz? mam ted namysli tu 2.7 automat jestli to vydrzi prevodovka a jak je to s napravou predni a zadni jak moc odchazi a tak diky moc

Link to comment
Share on other sites

Řeknu Ti upřímně, že na taxikařinu do města bych si 607 nikdy nekoupil. Rozhodně raději 406 kombi nebo sedan, nebo toho Forda, co píšeš, nebo něco vyššího (307?).

607 je bezvadná na dlouhé štreky, jak v ní sedíš, je pohodlná a dobře sedí na silnici. Výhodou je taky motoricky zavíraný i otvíraný kufr.

V kabině je nízký strop a dost nízko sedadla. Takže se špatně nastupuje, cestující se občas praští do hlavy o rám dveří. Na zadních sedadlech je střecha dost nízko, vyšší osoby se dotýkají střechy.

Taky mám zaměstnání typu \"nastup - vystup\" - projektant. Občas dost zuřím a přál bych si 307-ku. Ale když mám jet pak 250 km tam a 250 km zpět, tak je 607 bezvadná.

Trvanlivost (výdrž) je relativně dobrá, je to masivní. Náhradní díly jsou dost drahé, počínaje pneumatikami.

Link to comment
Share on other sites

Guest Robi607

2,7 Hdi bude náročná na údržbu, na taxík Mondeo nevydrží ani toľko čo 607ka, kamarát ho mal v Sk na taxi, už ho nemá, a za ten pol rok čo ho mal ho stála 2000eur údržba, na taxi by som toto auto určite odporučil, som bývalí taxikár, a veľké auto je na nezaplatenie, je však pravda že 406ka mi drží dodnes 300000km, na pôvodných tlmičoch, ramenách a čapoch...ale aj na 607ke mám 175000km, a je všetko super, a cena náhr.dielov proti iným značkám tejto triedy veľmi výhodná, tak ak chceš takéto auto, tak na údržbu je 2,2 Hdi veľmi výhodná, výmena oleja ma vvjde na 60eur (olej a filter) na 20000km, rozvody 250eur aj s robotou (160tis km) a motor aj prevodovka pri pravidelnej údržbe nemá problém na nijakom aute 400000km, akurát nie je tak živá ako 2,7Hdi, čo sa týka nastupovania a vystupovania nevidím problém, a mám 1,80, samozrejme že pre 2 metrových by bola lepšia 807ka, nad ňou si neuvažoval???

Link to comment
Share on other sites

na 807 urcite ne mam to jako transport chief coz je luxusnejsi preprava pro hotely a tak pak az taxikarina z ulice proto potrebuju auto vyzsi stredni tridy nejmin. mel sem pul roku superba II ale to uz nikdy po 50 000 byl na vymenu lozisek. a take se to nedalo financne utahnout.

Link to comment
Share on other sites

V irsku som pracoval vo firme kde sme robili autoelektriku a hlavne instalacie taxametrov. Mali sme 2 zakznikov co mali 607. Jeden naftak a druhy 3liter benzin. Ten s tym 3 litrom nemal vobec problem co sa tyka motora a prevodovky, dost rychle odchadzali napravy. Ten s tym naftakom 2,2 hdi mal stale problemy s FAPOM. Ten fap nie je bohvie co na pomaloe posuvanie po meste. Treba to prevetrat dost casto po dialnici. Ako sukromne vozidlo je to super vozenie, ale na taxi nie. lepsie mas mondeo kombik. Hovadsky kufor a lacnejsi servis.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: jofo

V irsku som pracoval vo firme kde sme robili autoelektriku a hlavne instalacie taxametrov. Mali sme 2 zakznikov co mali 607. Jeden naftak a druhy 3liter benzin. Ten s tym 3 litrom nemal vobec problem co sa tyka motora a prevodovky, dost rychle odchadzali napravy. Ten s tym naftakom 2,2 hdi mal stale problemy s FAPOM. Ten fap nie je bohvie co na pomaloe posuvanie po meste. Treba to prevetrat dost casto po dialnici. Ako sukromne vozidlo je to super vozenie, ale na taxi nie. lepsie mas mondeo kombik. Hovadsky kufor a lacnejsi servis.

Prave kombika ne, kdyz me to mondeo rozmlouvali ze nevydrzi tolik co tenhle peugeot tak fak uz nevim

Link to comment
Share on other sites

Tak 607ma je jedno z neojoblíbenějších transféráckej aut, velký spolehlivý auto za málo peněz a když má člověk známýho v servisu, tak bych v tom problém neviděl. Automat by byl o dost pohodlnější ale šel bych spíš do 2.2hdi manuál, přeci jenom každá píčovinka na automatu stojí randál a za ten nájezd nějakej repas chtít bude. Největší výhodu bych viděl, že se s tim dá jezdit i smluvní přeprava jako svatby a vip transfery. což s mondeem těžko

Link to comment
Share on other sites

AM6 Aisin se nedá sehnat od Peugeota repas. Jen nová. Co jsem tak zkoušel obvolat ze zajímavosti , tak nikdo nic neví (neřekne).

Náplň oleje se nemění, jezdí k nám do servisu , cca 10-15 aut s touto skříní a nikomu se neměnil olej , jen předepsaná kontrola co 60 000 km. Mají nalítáno hodně přes 200 000 km někteří a není problem. Vím o jedné , která se vysypala při 180 000 km, ale je to dovoz, a nikdo neví kolik to má real kilometry nebo kdo s tím co dělal.

Nedá se na ni vyměnit filtr, je ve vnitř a musela by se rozebrat. Tudíž nemá smysl měnit olej.

Link to comment
Share on other sites

Automat udajne je v pohode pokial niekto nestvaral s nim sprostosti typu vyradovanie do neutralu pocas jazdy atd. Obcas sa stane ze sa poserka nieco ale to je so vsetkym. Tu je odkaz na jednu firmu do ktorej sa chystam na odporucania viacertch ludi co tam boli. Maximalna spokojnost a ustretovost plus profesionalita. http://www.kaps.cz/automaticke.php

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...