Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

p406 1.9td porucha dobíjania baterie


kamko99

Recommended Posts

myslím,že jsi poruchu zjistil sám--nechej altík zgenerálkovat,když bude venku...,není žádná radost ho vytahovat a nahazovat pokaždé kvůli něčemu jinému--ani tu práci platit

P.S. nejprve si nech to nabíjení zkontrolovat u elektrikáře

[upravil dne 30/8/09 ozzy56]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kroužky se opotřebovávaj mnohem pomaleji, než uhlíky. I Tys použil výraz \"NĚKDY\". btw, na kroužky bývá vidět po demontáži regulátoru s uhlíkama. On je rozdíl mezi výdajem stokoruny za uhlíky a několika ticek za repas. Myslím, by se to mělo dělat uvážlivě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sběrací kroužky se pohybují okolo 200 Kč ložiska jsou cenově různá,uhlíky bez regulátoru v řádech deseti korun,není k tomu asi víc dodávat nejdražší na repasi je boužel ta práce,ale při troše šikovnosti jej zvládneš udělat sám s minimem vybavení,pokud nemáš na altíku volnoběžku na tu je potřeba přípravek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Víš, proč jsou milionáři milionářema? Protože zbytečně nevydávaj peníze. Zkrátka, pokud jsou v čudu jen uhlíky, měnil bych jen uhlíky bez vyndavání altiku z auta. Pkud by toho bylo více, pak bych na druhou stranu, udělal všechno (a kroužky stačí stočit - srovnat na soustruhu). Zkrátka... slepě vyndavat altik a vyměňovat i věci, který jsou OK mi přijde jako mrhání penězy. To bychom to mohli pojmout, ad absurdum, že by měl vyměnit celý auto. Celkem nesmysl, ne? ;-)

nelobuješ tu za nějakou firmu? Takhle to dělá stát a koukni, kam jsme dospěli...

[upravil dne 30.8.2009 Edison]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zcela určitě nelobuju!:grr

Jen vím jak většinou podobné rychlo opravy dopadají,kdy díky snaze ušetřit cca 1000 korun dopadne o pár měsíců později oprava několikanásobně dráž než by stála na počátku.Jak píšu výše repasy alternátoru si dokážeš udělat sám!Není potřeba ji dávat na drahou opravu do servisu(to až v případě kdy je poškozeno vynutí rotoru či statoru)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Edison

Kroužky se opotřebovávaj mnohem pomaleji, než uhlíky. I Tys použil výraz \"NĚKDY\". btw, na kroužky bývá vidět po demontáži regulátoru s uhlíkama. On je rozdíl mezi výdajem stokoruny za uhlíky a několika ticek za repas. Myslím, by se to mělo dělat uvážlivě.

ano,důležité je,jak dlouho auto budeš mít--jestli ho zítra prodáš,dej ty uhlíky:myslim

ale jinak ty altíky objely většinou párkrát zeměkouli-- tam je lepší udělat celkovou opravu a mám pokoj s nabíjením na dlouhá léta...:aut

P.S.-nejsem milionář

[upravil dne 30/8/09 ozzy56]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já narychlo asi před rokem a půl vyměnil jenom uhlíky (celej regulátor cca 1800,-) a koukal jsem, že kroužky mají už slušné drážky, tak jsem si řekl, že to ještě vydrží. Na začátku týdne se znovu rozsvítila kontrolka dobíjení, tak už jsem altík vyndal a odvezl na repasi. Tam týpek zjistil, že je komplet v háji (cena dílů na repasi cca 4000,- až 4500,-), tak jsem koupil rovnou novej alternátor (2804,- po slevě).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně jsem psal o uvážlivosti. Vždy záleží na situaci. Když ty uhlíky vyndám, už přímo na nich uvidím, v jakém stavu jsou i kroužky. Pak se rozhodnu, jestli se podívám na kroužky. Pak podle stavu kroužků vyndám altík a po podrobné prohlídce buď jen nechám kroužkypřetočit, nebo je vyměním. Zhodnotím ložiska a podle potřeby vyměním (vždy obě). Takhle bych postupoval já. Je mi jasné, že servis by možná postupoval tak, že vymění rovnou celý altik. Za cenu repasovaného. Na tom se dá fakt skvěle vydělat. Postupoval bych podobně, kdybych měl altiky dva, vždy bych měl jeden v bezvadném stavu \"repasovaný\", podle potřeby. Zkrátka, účelem není vyhodit peníze a energii, ale efektivita.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som dnes nabil baterku,naštartoval aq premeral som alternátor mal od 4V do 9v a klinový remeň išiel nepravidelne,chvíľu išiel kľudne a chvíľu hučal a mal vibrácie.Vyzerá na to ložiská v altertnátore.remeň je napnutý.ale je tam aj dosť oleja,nad alternátorom je čerpadlo serva?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud potřebuješ sundat řemen, povolíš ty dva šrouby označené červeně a ten označenej modře zašroubuješ (imbus 6ka), tim si řemen povolíš a jenom ho vymotáš. Pak 13kou odšroubuješ horní šroub alternátoru a 21kou ten spodní. Potom následuje vyndavání ježka z klece, je to celekm zábava...

post-0-14109609447993_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...