Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2.2hdi -spojkovy pedal


pagot

Recommended Posts

kdyz na to slapnu a necham motor tocit napr na 3ku 4000-4500ot tak pak pri seslapnuti spojky jdou citit vibrace ,takove pohupovani spojkoveho pedalu

pokud jedu normalne kolem 2000-3000 necitim v pedalu nic

spojka neklouze ,protoze obcas to na 2ku proslapnu az do cerveneho ,bez fapu me to jde do otacek nejak pekne :D a spojka drzi ,bylo me receno ze pokud spojka neklouze a jde normalne radit nemusi se s ni u 2.2hdi nic delat

docela by me zajimalo , jak se to chova vam, pri seslapnuti spojky pri otackach 4000 a vice ,dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Robi607

mohol by to byť zotrvačník, ten by teoreticky mohol vybrovať, je to totiž ten nešťastný systém z dvoch dielov, keď naštartuješ a vypneš zaklopoce to niekde až vo výfuku???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj klopoce ,klopoce ,ale jeste vyfuk nic nemlati )) , jen me zajimalo jestli to vibruje od 4000ot i vam :) ,brzo si pojedu pro C6 a 607mou nevim co bude.. radsi slevim pri pripadnem prodeji na spojkovou sadu, potom bude auto s jasnou historii a solidnim najezdem za peknou cenu ,nez ji menit kdyz spojka neklouze a funguje

ja jen ze zvedavosti co to dela vam :roker ,spise si ji ale necham ,protoze 607my hdi v dobrem stavu za dobre penize moc k videni nejsou

[upravil dne 31.8.09 pagot]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest j.visky

já mam podobný problem, ale spíš s tím, že když na to šlápnu při 3..4rych. stupni, kolem 2tis. otáček, tak rychle vyjedou tak na 3tis, pak až má motor pořádnej záběr. ale vybrace žádný. taky nevim co to je..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pagot:

Nepovažoval by som to za závadu. Takéto správanie som pozoroval na svojom aute a odjazdilo daľších 100 000 bez problémov. Mne to pripadalo ako nejaké nevyváženie (zotrvačník, lamela, remenice) ktoré sa prejavilo pri vysokých otáčkach.

j.visky.

Ak pri tom \"rychle vyjedou tak na 3tis\" adekvátne i zrýchľuje auti tak je to v poriadku, no ak rýchlosť auta je rovnaká a vyletia iba otáčky tak to bude preklzujúca spojka. Postupne sa to bude zhoršovať.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pastorek:

auto zrichluje, ale není to picítit, že by nějak extremně prokluzovala, ale na otáčkách to je znát..někdo mi řikal, že to muže být tim, že je tam chip, ale to se mi moc nezdá..doufam, že případně bude stačit vyměnit lamelu, ne celou spojku:roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to bych nedoporučoval...,většinou je samozřejmě sjetá jen lamela, ALE--po její výměně odejde ložisko,potom přítlačák...,kdyby ta výměna spojky by na čtvrthodinu, tak by snad nebyl problém to měnit postupně :D, je nejrozumnější měnit vždy celou sadu :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: j.visky

pastorek:

auto zrichluje, ale není to picítit, že by nějak extremně prokluzovala, ale na otáčkách to je znát..někdo mi řikal, že to muže být tim, že je tam chip, ale to se mi moc nezdá..doufam, že případně bude stačit vyměnit lamelu, ne celou spojku:roll

Tým čipom to kľudne môže byť. Narastie krútiaci moment a spojka nieje schopná ho preniesť. Tu je ťažko radiť. Pri to preklzovaní trpí nielen lamela ale i prítlačný a zotrvačník. Ak nechceš často meniť celú spojku tak máš dve možnosti. Jedna je nepoužívať max. krútiaci moment, čo sa ti asi páčiť nebude, alebo vymeniť spojku za nejakú tunerskú, športovú, ktorá bude schopná ho preniesť bez kĺzania. Druhá alternatíva síce rieši tvoj problém ale rátaj s niekoľko desaťtisícovou investíciou.

Napadá ma ešte možnosť dať tam spojku z výkonejšieho motora, napríklad 3,0 V 24. Priemer je väčší o 2 mm. počet zubov rovnaký ale neviem či by to bolo zámenné a či i to nebude málo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mám tiež chip, ten max. krútiaci moment, nikto až tak často nepoužíva, teda ak nie je vyslovene pretekár, a ja mám tiež chip, a nerobí to žiaden problém, spojka je dostatočne predimenzovaná, na týchto autách spojka odchádza až po motore, ale ak sa tam dostane olej...tak aj skôr...na Fiat Crome som vybral spojku na 250000km a bola ako nová, a chyba bola v hydraulike nakoniec...ale to len tak na okraj, tie vybrácie budú pravdepodobne od zotrvačníka, a j.visky, ty máš manuál, alebo automat???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TO Robi607:

mam manuál, automat bych nechtěl, takže mužu být (co se týče ceny) relativně v klidu.

TO Pastorek:

překvapivě se asi podřídím tvojí druhý variantě, jezdim klidně, tohle jsme spozoroval až při předjíždění, takže nepoužívat max. krouťák myslim zmáknu;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...