pagot Odesláno 30. srpen 2009 Sdílet Odesláno 30. srpen 2009 kdyz na to slapnu a necham motor tocit napr na 3ku 4000-4500ot tak pak pri seslapnuti spojky jdou citit vibrace ,takove pohupovani spojkoveho pedalu pokud jedu normalne kolem 2000-3000 necitim v pedalu nic spojka neklouze ,protoze obcas to na 2ku proslapnu az do cerveneho ,bez fapu me to jde do otacek nejak pekne a spojka drzi ,bylo me receno ze pokud spojka neklouze a jde normalne radit nemusi se s ni u 2.2hdi nic delat docela by me zajimalo , jak se to chova vam, pri seslapnuti spojky pri otackach 4000 a vice ,dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 30. srpen 2009 Sdílet Odesláno 30. srpen 2009 Preklzovanie spojky vyskúšaj na vyššom stupni, tak 4-5 s plynom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. srpen 2009 Sdílet Odesláno 30. srpen 2009 odpovím co už víš--jestli jde řadit a neklouže--tak se se spojkou nedělá nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Robi607 Odesláno 30. srpen 2009 Sdílet Odesláno 30. srpen 2009 mohol by to byť zotrvačník, ten by teoreticky mohol vybrovať, je to totiž ten nešťastný systém z dvoch dielov, keď naštartuješ a vypneš zaklopoce to niekde až vo výfuku??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 31. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 31. srpen 2009 jj klopoce ,klopoce ,ale jeste vyfuk nic nemlati )) , jen me zajimalo jestli to vibruje od 4000ot i vam ,brzo si pojedu pro C6 a 607mou nevim co bude.. radsi slevim pri pripadnem prodeji na spojkovou sadu, potom bude auto s jasnou historii a solidnim najezdem za peknou cenu ,nez ji menit kdyz spojka neklouze a funguje ja jen ze zvedavosti co to dela vam ,spise si ji ale necham ,protoze 607my hdi v dobrem stavu za dobre penize moc k videni nejsou [upravil dne 31.8.09 pagot] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest j.visky Odesláno 31. srpen 2009 Sdílet Odesláno 31. srpen 2009 já mam podobný problem, ale spíš s tím, že když na to šlápnu při 3..4rych. stupni, kolem 2tis. otáček, tak rychle vyjedou tak na 3tis, pak až má motor pořádnej záběr. ale vybrace žádný. taky nevim co to je.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 31. srpen 2009 Sdílet Odesláno 31. srpen 2009 Spojka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest j.visky Odesláno 1. září 2009 Sdílet Odesláno 1. září 2009 takže myslíš, že bude spojka na výměnu?..při normální jízdě totiž nejsou žádný náznaky prokluzu spojky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 1. září 2009 Sdílet Odesláno 1. září 2009 Prekĺzne len pri akcelerácii na vyššom prevodovom stupni keď prenáša najvyšší krútiaci moment. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 1. září 2009 Sdílet Odesláno 1. září 2009 pagot: Nepovažoval by som to za závadu. Takéto správanie som pozoroval na svojom aute a odjazdilo daľších 100 000 bez problémov. Mne to pripadalo ako nejaké nevyváženie (zotrvačník, lamela, remenice) ktoré sa prejavilo pri vysokých otáčkach. j.visky. Ak pri tom \"rychle vyjedou tak na 3tis\" adekvátne i zrýchľuje auti tak je to v poriadku, no ak rýchlosť auta je rovnaká a vyletia iba otáčky tak to bude preklzujúca spojka. Postupne sa to bude zhoršovať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest j.visky Odesláno 3. září 2009 Sdílet Odesláno 3. září 2009 pastorek: auto zrichluje, ale není to picítit, že by nějak extremně prokluzovala, ale na otáčkách to je znát..někdo mi řikal, že to muže být tim, že je tam chip, ale to se mi moc nezdá..doufam, že případně bude stačit vyměnit lamelu, ne celou spojku:roll Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 3. září 2009 Sdílet Odesláno 3. září 2009 Áno čip tomu pomohl. Zvýšil sa krútiaci moment a spojka keď je opotrebovaná ho už nedokáže preniesť a prekĺzne. To je častý problém čipovania. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. září 2009 Sdílet Odesláno 3. září 2009 to bych nedoporučoval...,většinou je samozřejmě sjetá jen lamela, ALE--po její výměně odejde ložisko,potom přítlačák...,kdyby ta výměna spojky by na čtvrthodinu, tak by snad nebyl problém to měnit postupně , je nejrozumnější měnit vždy celou sadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 3. září 2009 Sdílet Odesláno 3. září 2009 Původně zaslal: j.visky pastorek: auto zrichluje, ale není to picítit, že by nějak extremně prokluzovala, ale na otáčkách to je znát..někdo mi řikal, že to muže být tim, že je tam chip, ale to se mi moc nezdá..doufam, že případně bude stačit vyměnit lamelu, ne celou spojku:roll Tým čipom to kľudne môže byť. Narastie krútiaci moment a spojka nieje schopná ho preniesť. Tu je ťažko radiť. Pri to preklzovaní trpí nielen lamela ale i prítlačný a zotrvačník. Ak nechceš často meniť celú spojku tak máš dve možnosti. Jedna je nepoužívať max. krútiaci moment, čo sa ti asi páčiť nebude, alebo vymeniť spojku za nejakú tunerskú, športovú, ktorá bude schopná ho preniesť bez kĺzania. Druhá alternatíva síce rieši tvoj problém ale rátaj s niekoľko desaťtisícovou investíciou. Napadá ma ešte možnosť dať tam spojku z výkonejšieho motora, napríklad 3,0 V 24. Priemer je väčší o 2 mm. počet zubov rovnaký ale neviem či by to bolo zámenné a či i to nebude málo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Robi607 Odesláno 8. září 2009 Sdílet Odesláno 8. září 2009 ja mám tiež chip, ten max. krútiaci moment, nikto až tak často nepoužíva, teda ak nie je vyslovene pretekár, a ja mám tiež chip, a nerobí to žiaden problém, spojka je dostatočne predimenzovaná, na týchto autách spojka odchádza až po motore, ale ak sa tam dostane olej...tak aj skôr...na Fiat Crome som vybral spojku na 250000km a bola ako nová, a chyba bola v hydraulike nakoniec...ale to len tak na okraj, tie vybrácie budú pravdepodobne od zotrvačníka, a j.visky, ty máš manuál, alebo automat??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest j.visky Odesláno 9. září 2009 Sdílet Odesláno 9. září 2009 TO Robi607: mam manuál, automat bych nechtěl, takže mužu být (co se týče ceny) relativně v klidu. TO Pastorek: překvapivě se asi podřídím tvojí druhý variantě, jezdim klidně, tohle jsme spozoroval až při předjíždění, takže nepoužívat max. krouťák myslim zmáknu;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.