bubakkaja Odesláno 28. srpen 2009 Sdílet Odesláno 28. srpen 2009 Ahoj mam problem s moji Xantii dneska rano jjsem jel do Vidne a vsechno bylo v pohode po dalnici 160-170 a teplota v klidu kolem 90 stupnu.Predtim ve meste mezi 75-90 stupnu.Odpoledne kdyz jsem jel zpatky taky 160-170 tak mi zacala teplota lezt pres 100 stupnu.Mel jsem zaplou klimu ale to i rano.Tak jsem krapet ubral plyn a padalo to hodne pomalu na 90 ale po slapnuti na plyn zase za 100ku.Pak dokonce uz i ve meste coz mi nikdy nedelalo to slo kolem 100ky.Voda tam je topit to topi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. srpen 2009 Sdílet Odesláno 28. srpen 2009 může se přidírat termostat,nepropustí vodu naplno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 28. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 28. srpen 2009 No to sem si taky myslel ale nestoji zrovna malo abych to jen vyzkousel.Ale ze by to udelal tak zniceho nic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. srpen 2009 Sdílet Odesláno 28. srpen 2009 stojí myslím 500 značkový,udělalo mi to kdysi na 205 D--rozdíl jen to,že jsem jel do Prahy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 28. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 28. srpen 2009 jo v benexu je za 515 vernet.tam ho mozna muzu i vratit uz se mi to stalo pri moji posledni c este z Vidne ale ml jsem mezi chladicem papir jeste od zimy tak jsem myslel ze je to tim.Tay z Frydku do Ostravy nebo do Tesina taky jezdim 170 a neudelalo to nikdy az zase dneska.Nemuze byt treba uz nacate tesneni pod hlavou?Skusim nejdrive ten termostat a uvidim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. srpen 2009 Sdílet Odesláno 28. srpen 2009 může to být i těsnění,ale to se taky musí projevit--voda v oleji a naopak,bílý kouř z výfuku,tvrdé hadice atd. zkusil bych ten termostat,taky jsem byl v Benexu--pamatuju,že na komoře termostatu byly M7 šrouby,tenkrát jsem je urval (zažrané do hliníku) a koupil ve Feroně v OVA-Přívoz... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 29. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 29. srpen 2009 Dneska na to mrknu ale mam pocit ze hadice tvrde nejsou.A proc by se to hralo jen kdyz je venku 33 stupnu motor je prece vzdycky kolem 90 nezalezi to na venkovni teplote.Jeste se podivam jestli neni pred chladicem nejaky bordel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 29. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 29. srpen 2009 Tak ted jsem to byl projizdet.Bylo to o hubu ale jel jsem 160 do Frydlantu a z5 a teplota tesne pod 90.Voda v oleji neni olej ve vode taky ne hadice tvrde nejsou topit to topi pekne i na volnobeh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 29. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 29. srpen 2009 Zahriva se teda asi jen kdyz je venku teplo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. srpen 2009 Sdílet Odesláno 29. srpen 2009 takže v těch vedrech ubrat na 130 na dálnici a máš to opravené... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 30. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 30. srpen 2009 No tak to je šalamounske reseni to muzu jezdit rovnou 205kou a mam klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. srpen 2009 Sdílet Odesláno 30. srpen 2009 zas na druhé straně--jet v těchto vedrech 160-170 po dálnici delší dobu, ta teplota se musí zvednout,néé?? P.S. to je už skoro maximálka,néé--tipuju těch 180 km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 30. srpen 2009 Sdílet Odesláno 30. srpen 2009 Nieje normálne aby sa to prehrievalo iba pri rýchlej jazde. Ja to stále vidím na zanesený chladič ( z vonka alebo z vnútra) prípadne niečo bráni v prietoku vzduchu na chladič. ...ozzy má zrejme pravdu. To som si neuvedomil. Keď to ženieš na maximum tak sa to prejaví. [upravil dne 30/8/09 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 30. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 30. srpen 2009 Ne jede to 210 v tech 160-170 je 3600-3700 otacek a toci to 4800.Na chladic jsem se dival trosku bordelu tam bylo tak jsem to vyfoukal ale nic hrozneho.Jedine zaneseny zevnitr daval jsem tam asi dvakrat nejake svinstvo protoze mi trosku prolinalo topeni.Tak snad nejake svinstvo na vycisteni a vylit a nalit znova vodu. [upravil dne 30.8.09 bubakkaja] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. srpen 2009 Sdílet Odesláno 30. srpen 2009 to by mohlo být, ten utěsňovač --on sice utěsní ty malé úniky ale taky zasere okruh, tím zmenší účinnost systému...,zase jak tam dáš ten čistič, může znovu začít něco téct já myslím,že je to shoda okolností--účinnost chlazení není jako zamlada,velké horko,vysoká rychlost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 30. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 30. srpen 2009 No uvidim jestli to pomuze ale jestli prdne tesneni tak mne odvezou.Ale vyzkouset to musim ona ta cesta rychleji ubiha ve 160 jak ve 130.Jen mi jde o to ze se to nikdy predtim ve meste nedostalo za tech veder pres 90 a ted jo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. srpen 2009 Sdílet Odesláno 30. srpen 2009 jen tak teoreticky--vyhoď termostat a zjistíš hned Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 30. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 30. srpen 2009 No zase se to ohreje za dlouhou dobu ale aspon je dobre pristupny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 31. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 31. srpen 2009 Aha tak neni dobre pristupny on je zezadu ja myslel zepredu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.