Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Kolik nás tu ještě je aktivních se 405kou??


Kloub

Recommended Posts

Mef: No kde jenom začít. Asi jenom to nejdůležitější a to je motor v háji co klepe na klice ač to má podle budíků najeto snad do 200K. To mě ani moje nebožka co měla nalítáno přes 300K motorově nikdy nikde nenechala, ale umřela na rez předních podběhů a hodně blízko nápravnice.

Jinak celkově to auto už je tak nějak na odpis, nebo na velkou investici v řádu deseti tisíců a to s ní najel jen pár stovek kilometrů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Taky jsem měl 405 s RFX. Svařenou ze dvou, najeto přes 400tis a motor šlapal jak hodinky, olej nevzal od výměny do výměny a chytal ani ne na první otočení. Nebejt toho, že schnila karoserie, tak s ní jezdim doteď.

Petrikj: Ten nosník nad vejfukem je bohužel klasika, a pak kufr v místě, kde je plech nabodovanej k blatníku
KingSpade: Zrovna minulej tejden jsem prodal motor RFX z tý svojí. Pokud jsou na tom takový investice, tak to asi nemá cenu zachraňovat. Kdyby to bylo něco vzácnějšího, tak možná, ale standartní 405 v pěknym stavu se dá i dneska ještě sehnat, jen už je to celkem dlouhý hledání, najít nezprzněnej kousek nenapadenej kutilem, nebo ještě hůř tunilem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

U mna to je podobne, schadza vrchna vrstva laku, prahy vzadu su uz chytene liscou farbou. Chcelo by to vyvarit dieru v kufri, celkovo spodok. Auto sice viac stoji ako jazdi, ale motor RFX stale taha :)

Mozno aj rozvody by sa pytalo, alebo aspon remen pre istotu, ma uz svoje roky, aj ked sa nejavi poskodeny. Nechcel by som preskocenie zubu, bla by to skoda (170~ tis. km).

Keby sa dala kupit z iranu nova kasna, to by bolo na dalsich 20 rokov jazdenia legendy, modernizovane budiky a predne svetla by tiez neboli na zahodenie.

https://ranwhenparked.net/2014/01/22/a-look-at-the-iranian-built-peugeot-405-pars/

product_90_1494665593_62424.jpg

peugeot-pars-8.jpg?w=606&h=441&crop&ssl=

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsme na tom podobně XU taky šlape jak má i když je trochu slabší :D Jinak kdybych mohl tak si tu Íránskou verzi taky pořídím, to co je na fotce už je relativně starý  :D  

wp_ss_20170704_0001.thumb.png.f1e067dad803648f1b08e733f6684f87.png

 

Upraveno uživatelem dagustino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...
  • O 9 měsíců později...
  • O 2 měsíce později...
  • O 1 měsíc později...

Mám doma rok 1993 ale už je to 405 II sedan 1.9 nafta ale teď od října bohužel bez STK což by nebyl problém, shnilý není, vše v topu je to můj miláček a neměnil bych ale... Protíkají mi vstřiky/jen nějaký vstřik, potřebuju je přeměřit to taky není problém ale nevím jaký májí dávat tlak... našel jsem jen že 309 by měli dávat 150 barů ale jestli je to tu u 405 stejně to netuším.... Nevíte někdo???

 

Díky moc :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vím, že to není o typu auta -_-  150 barů dává 309 1.9D a já mám 405 1.9D... Právě nevím zda to je u těch dvou "jednadevítek" stejné. Ale jelikož je to podobný R.v. a stejný objem od peugeotu tak by tam mohli dávat stejné vstřiky... Jen moje úvaha. Právě proto že nevím tak jsem se zde ptal...

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 3 týdny později...
  • O 7 měsíců později...

Zdravím všechny po téměř čtyřech letech. Teprve teď uskutečňuji svůj sen. Z různých důvodů jsem zanedbával nejen toto fórum, ale i svého "Stařečka", P405 GRi Combi, který letos slaví třicátiny. Pro něj mi chyběly peníze, až před nedávnem jsem mohl investovat. Zhruba v posledním roce jsem do něj postupně "narval" přes jednadvacet tisíc. Kromě brzd, včetně zátěžáku zadní nápravy, potrubí, hadiček, gufírek na ventily, olejů, chladící soustavy, snímače horní úvrati, filtrů, sedadla, nátěrů spodku a spousty drobností, jsem také doplnil různé odhlučňovací prvky, vyměnil reproduktory, opravil zadní plata, dveře a mnoho dalšího. Měl jsem i problém s "rozpatlanou" částí přístrojové desky s mřížkami topení, škrábanci na levém boku, zrcátkem atd. Samozřejmě i baterkou. Bohužel mě ještě čeká velká investice do zadní nápravy. Ale svezení je ve Stařečkovi úžasné, dokonce teď vystřídal P206, "miminko 2", které nyní odpočívá v garáži. Až zjistím jak, dám sem fotky.

Upraveno uživatelem Syroň
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...