Jump to content

306 1.4 r.v. 96 problém s vybíjaním baterky


cwoker
 Share

Recommended Posts

Zdravim všetkých,

mám taký problém: Moj peugeot má odber aj na prázdno, čo spôsobuje vybíjanie batérie, aj keď sa auto nepoužíva... :(. Zmeraním odberov som zistil, že ten odber na prázdno spôsobuje poistka č. 25, ktorá je v manuály popísaná ako: \"Osvetleni zavazadloveho prostoru, elektricka antena, hodiny a ukazatel venkovni teploty, přenášeč, přístrojova deska, alarm.\"

V prvom rade sa chcem spytat, čo je to ten \"přenášeč\"???

V druhom rade: bude auto schopne normalneho fungovania aj bez tejto poistky?

V tretom rade: skusal som odpojit, svetlo \"zavazadloveho prostoru\" ale ampermeter mi stale ukazoval ten istý odber na prazdno cca 80 - 90 mA...:myslim

Prosím poradte niekto kto s tym mate nejake skusenosti, resp. ako mam dalej postupovat? (okrem toho že zanesiem auto do servisu :P)

26082009056.jpg

26082009058.jpg

26082009064t.jpg

26082009068.jpg

Link to comment
Share on other sites

načo presne myslis ze by malo byt nieco dodelavane? Ja som auto kupoval jazdene a nic som tam nedodelaval... Len som tam dal druhe autoradio a zmenil som repraky... ale na tie kableaz uz bola natiahnuta... takže ja som do ničoho nezasahoval...

Inak mam stiahnuty nascanovany manual k 306tke a tam sa pise že ta poista č. 25 je nato čo som pisal vyžšie... tak neviem... odkial mas ty info?

Link to comment
Share on other sites

Guest servisman

je to z knihy jak na to a další co mám v pc je to do dubna 1997

pokud máš poj skřínku s 30 poj pokud s 23 pojistkama tak je 25 na toto osvětlení zav.prostoru el. anténa displej hodin+teploměru imobilizer,př.deska a alarm

[upravil dne 26/8/09 honza406]

Link to comment
Share on other sites

honza ti písal, že do roku 97 tam je menej spotrebičov na tú poistku ako u novších modelov. Ty máš r.v.96 a manuál pravdepodobne na novšie modeli.

Dorábať si nemusel ty, ale majitel/majitelia pred tebou možno niečo dorábali.

Svetlo v kufri ti pravdepodobne nejde skrz polohový spínač ktorý sa nachádza v piatych dverách pod tapacírom jak u sedanu, tak u hatchbacku a break. Je to taký ako keby malý bieli valček v ktorom je gulička ktorá sa tam pohybuje pri otvorení a zatvorení piatych dverý a tým zopne kontakt. Niekedy sa to zanesie a treba to prestreknúť wédečkom. Ak nebude tam chyba tak zlomený kábel v prechodke. Je tu aj vlákno o tom tak pohladaj.

Link to comment
Share on other sites

Nejspíš to bude rádio - asi má přehozené \"stálé\" a \"vypínané\" napájení.

Docela dobře se dá měřit, kam proud teče, na rozsahu milivoltů. Měříš úbytek na nerozpojené instalaci - kousku kablíku, na spoji, atd. Průtok proudu vyvolá maličký úbytek napětí, zatímco žádný proud nevyvolá žádný úbytek napětí. Doporučuji vykoušet, namísto klešťového ampérmetru. Funguje to i na tišťáku, když hledáš, kudy utíká proud.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...