LORD_mapiv Odesláno 25. srpen 2009 Sdílet Odesláno 25. srpen 2009 Zdravím, tak jsem byl dneska s tímto problémem u jednoho chlapíka, který mi pročistil trisky a skontroloval vstřikovače. Nicméně jsme zjistili, že je vadný první elektronický vstřik, respektive že je úplně kaput. Ale k problému.. Když chci auto nastartovat tak se prvně motor protočí, pak jakoby chcípne ( při tom ho pořád držím na startéru) a pak až chytne. Dělá to ať je motor studenej nebo teplej bo ať stojí 2dny bo 10minut. Další věc, že bez plynu prostě nechytne. Poté co ho natočím, tak celkem ok ale po chvilce co stojí jen na volnoběh, tak se mu začnou zvyšovat volnoběh. Nejnižší na kterej to někdy, ale opravdu jen někdy tak to je na 1000 jinak se to pohybuje kolem 1400... A když jsem zkusi pustit klimu, tak to klesne normálně na nějakejch 800 a pohoda a ani se nehne a i po ťuknutí na plyn se vrátí na zmiňovaných 800, ale jak vypnu klimu, zase to jde nahoru... Co se týče tlaků, tak mi je dneska měřil, tak 3 válce jsou hafo ok a jeden je na tom trošku hůř, ale nic v čem by měl bejt problém, podle toho co mi říkal ten chlapík. Jinak ještě mi teda vyčistil trysky v ultrazvukový pračce a vyměnil těsnění pod vstřikovačema a vstrikovače měl myslím taky roozdělaný a byly ok. Jo a před tím než jsem tam jel tak mi jeden vstřik tekl, ale to jsme vyřešili. Co se týká volnoběhu, tak než jsem tam přijel, tak byl relativně v poho, ale celkem lítal pořád mezi 800 a 1000... Nemáte někdo nápady, co by mohlo bejt špatný, na co mám kouknout a tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kroky01 Odesláno 25. srpen 2009 Sdílet Odesláno 25. srpen 2009 Hm, covece tak uz jsem mel se svym 2,1 TD Lucas Epic ledasco, ale tohle jeste ne. Moc nechapu tomu, co pises. Nejprve, ze mas prvni vstrik uplne kaput a pak, ze ten chlapik to mel rozebrany a vse bylo OK:-) Z toho co pises, tak nez jsi jel na opravu a cisteni, tak to bylo OK a kdyz ses vratil s tim, ze je vse v poradku, zacal volnobeh takhle litat? Je divny, ze nestartuje bez plynu, cerpadlo davkuje prece naftu - spravne mnozstvi - pro nastartovani. Je to fakt zahada a pred tou opravou to startovalo normalne? - Co zhavici svicky? Predpokladam OK. Asi jediny, co jsem jeste nemel na motoru delany jsou vstrikovace - prvni hlavni vstrik dela nekdy problemy, kdyz je zanesenej a nebo, kdyz je poskozenej dratek, co k nemu vede od cerpadla - projevuje se to spatnym predvstrikem. To asi nebude ten pripad. Je divny, ze ti volnobeh tak blbne a pri spusteni klimy se to ustali. Nicmene hodnota 800 je asi v pohode. Mam cerpadlo cerstve po celkove GO - (Repase v Bosch diesel Services s protokolem ze zkusebni stolice a zarukou) a volnobeh mi auticko drzi lehce nad 800 ot/min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LORD_mapiv Odesláno 25. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2009 první vstřik je kaput ve smyslu tý elektroniky... čistil mi trysky a ty jsou ok... než jsem jel na to čištění tak volnoběh relativně ok, jen lítal mezi 800 a 1000... po vyčištění je vyskoý, lítá kolem 1400 a když pustím tu klimu tak se ustálí na cca 800 a OK... nestartovalo to bez plynu od tý doby co to mám, což je asi 4 týdny... žhavičky jsem měnil cca před 3 týdny a byla to první věc, která mě napadla.. dával jsem tam nějaký lepší Bosch... jinak co tě stála to repase čerpadýlka? ať vím na co se mám dobudoucna s největší pravděpodobností připravit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kroky01 Odesláno 25. srpen 2009 Sdílet Odesláno 25. srpen 2009 JJ Zhavicky BOSCH jsou dobra volba, taky jsem je daval. S tim volnobehem je to ale divny a to zes nemoh nastartovat bez plynu je jeste divnejsi, ja osobne bych ti poradil jedno a to diagnostiku. Moje auto se chovalo divne, ale dalo by se rict, z jsem cimprlich. Volnobeh OK, vykon pohoda, slo to chcipnout, nehulilo - jen v kopci kdyz jsem nalozil, ale obcas to cukalo - nijak markantne ale rozcilovalo me to a navic to divne ragovalo na plyn, na plnej to nechtelo jet, na ctvrtku to vystrelilo. Byl jsm tedy na diagnostice, zda vse maka jak ma - vypadla jedina chybka, nastaveni cerpadla. diagnostika 375 Kc s DPH v CB. Tak jsem byl v BOSCHI, kde maji diagnostiku cerpadel Delphi - z asi 30ti kontrolovanych polozek byl problem u deviti. Uz jsem byl celkem rozhodnutej prestavet auto na mechanickej system BOSCH ale pak se mi naskytla moznost vyhodne repase cerpadla. Tak jsem se do toho pustil - Oba selenoidy spatny, rotor vymlacenej, tesneni, dalsi nejaky rotacni casti - cena za dily 24150,- s DPH. Ted mam cerpadlo jak novy po opetovne kontrole na tej stanici Delphi s protokolem, kde je vse OK a auto se chova daleko lip. Ja si myslim, ze mas taky problemy s cerpadlem a to o dost vetsi, nez jsem mel ja. Bejt tebou, nechal bych to projit diagnostikou, za 400 budes vedet co je spatne. - Myslim, ze ti cerpadlo nespravne dodava palivo - na tej masine je nekolik z tech testu i pri otackach 200 a 500 za minutu - myslim, ze to jsou udaje pri startu motoru (kdy jiny by to melo tak nizky otacky). To jsem mel i prve OK a pokud ti to blbne jen pri startovani a pak ten volnobeh - myslim, ze je spatny davkovani paliva nebo nejaka netesnost nejaky trubky se vzduchem:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LORD_mapiv Odesláno 25. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2009 tak to jsi mě moc nepotěšil... na tu diagnostiku zajedu co nejdřív... vzhledem k tomu, že to auto nemám dlouho to zkusím uhrát na skrytý vady... nemám zrovna zbytečnejch cca 20 bo 25k.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kroky01 Odesláno 25. srpen 2009 Sdílet Odesláno 25. srpen 2009 No rad bych te potesil a mozna tady mluvim o tom nejhorsim scenari, ale za tu diagnostiku moc nedas a budes hned vedet na cem jsi a urcite bych to pak reklamoval. Je to vada jako bejk, kdyz to nestartuje bez plynu a neudrzi ani volnobeh:-( Jinak prestavba na BOSCH cerpadlo cca 13000,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LORD_mapiv Odesláno 26. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2009 Tak jsem z toho zmaten. Ted rano jsem jel do prace na studenej a volnobeh drzi cca na 900. Jen to startovani pretrvava. Odpo chci zajet na tu diag, tak uvidim mno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kroky01 Odesláno 26. srpen 2009 Sdílet Odesláno 26. srpen 2009 A kdyz nastartujes, ma to hned mekkej chod, nebo se chvili ozyva takovy rachoceni z motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LORD_mapiv Odesláno 26. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2009 Mno cca nez se 5 krat otoci tak trochu mlati, jak pises, pak uz ne. Jo a jak mlati, tak z vyfuku lita bilej kour. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kroky01 Odesláno 26. srpen 2009 Sdílet Odesláno 26. srpen 2009 Hm hm, no protoze nez jsem sel na repasi cerpadla, taky to mlatilo, cca 2-5 vterin a pak klidek. Myslel jsem, ze je to spatnym predvstrikem nebo zhavickama, proto jsem je menil. Ted ale po repasi je to pravda tizsi, ale stejne je to poznat. Uvidime v zime. - to by ale udajne mohl delat centralni vstrik - jak jsem rikal, vstriky jsou jediny, co jsem jeste nemel delany:-) Zajimalo me, zda ti to dela taky, kdyz je mas po cisteni. Asi je to normalni pokud ten tlukot neni nijak extremni. Jak mi to ale kouri pri startu, to nevim, nikdy jsem to nepozoroval. Ale bilej kour, to je taky divny, kdyz startujes s plynem. Covece to je nejaka zahada:-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 26. srpen 2009 Sdílet Odesláno 26. srpen 2009 bílej kouř je nespálená nafta, mě to dělala propálená žárová podložka pod vstřikem - ta menší s bombierungem překrývala dírku do hlavy, nafta se špatně rozstřikovala a auto cukalo a bíle kouřilo, oprava za 4x20kč u Bosche Vyměnil jsem si to sám - chce to jen dobrý nástavec na povolení vstřiků Sice se mi to stalo na 2,1TD motoru předělaném na Bosch, ale princip by mohl být stejný, ty lucasácký vstřikovače budou muset taky mít nějakou žárovou ochranu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LORD_mapiv Odesláno 26. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2009 ty podložk jsou včera komplet měněný, takže jak ty žárový, tak ty měděný... teď jak jsem jel z práce, tak jsem to jel trochu projet, aby se zahřál motor... na studenej když ho nastartuju, tak drží ten volnoběh na těch cca 900 a když byl zahřátej, tak už ne 1400, ale kolem cca 1100... na tu diag jsem se nedostal, protože v jednom servisu byli příjemní jak trn v prde.. a v druhým to nedělají a ke třetímu radši už nikdy nepojedu, protože tam by mi to aute ještě víc zničili... dostal jsem tip ještě na jednoho chlápka tay u zr, ale i pokud on to nebude dělat, tak tea neim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LORD_mapiv Odesláno 26. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2009 tak i ten chlápek to nedělá... nebyl by někdo ochotný mi to za nějakou úplatu udělat?? po vysočině bych byl schopnej dojet, jen ať už konečně vím, co s tím tea je... [upravil dne 26/8/09 LORD_mapiv] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 26. srpen 2009 Sdílet Odesláno 26. srpen 2009 zkus ještě čidlo teploty jestli je mělo by mít zelenou barvu, to je pro ECU modrá je pro budíky a hnědá pro sahary, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LORD_mapiv Odesláno 26. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2009 mno jestli je to ten, co myslím, tak od něj mám utrženej drátek... jestli je to ono, tak je to podle serviceboxu \"1920 C5\"... je to ono?? jo jinak ještě další zjištění... pokud je motor teplej, tak strašně pomalu padají otáčky... když ho prošlápnu tak se na chvíli ustálí na nějaký hodnotě, podle toho jak na plyn dupnu a otáčky jdou dolů strašně pomalinku... pokud je to studený, tak zase žádnej problém... [upravil dne 26/8/09 LORD_mapiv] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 26. srpen 2009 Sdílet Odesláno 26. srpen 2009 já bych zkusil připojit ten utrženej drátek, jinak servis box píše, že to je čidlo teploty nasávaného vzduchu, to může mít vliv na směs a počítač může dle toho řídit volnoběh já mám bohužel auto předělaný na bosch, tj. vše navíc bylo z auta vyndáno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 26. srpen 2009 Sdílet Odesláno 26. srpen 2009 Původně zaslal: LORD_mapiv tak i ten chlápek to nedělá... nebyl by někdo ochotný mi to za nějakou úplatu udělat?? po vysočině bych byl schopnej dojet, jen ať už konečně vím, co s tím tea je... [upravil dne 26/8/09 LORD_mapiv] zajeď si do učiliště v Jihlavě na Bedřichově.... tam ochotný budou a jsou tam profíci,když něco potřebuju jedu jedině tam !! tady máš tel na ně a domluv si to tam : 776 350 880 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LORD_mapiv Odesláno 27. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 27. srpen 2009 takže čidlo opraveno, nicméně to nic nezměnilo, jak jsem očekával... volal jsem ještě týpkovi co mi na něj dal číslo kolega v práci... dělá v citroenu a říkal, že to startování může dělat ještě čerpadlo, co je v nádrži... prej má teď dost práce, ale jsem s ním domluvenej na 14. že na to koukne a udělá tu diag, tak uvidím mno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 27. srpen 2009 Sdílet Odesláno 27. srpen 2009 a čidlo jako takové je v pohodě? asi ti poradí nejvíc ta diagnostika Hodně štěstí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LORD_mapiv Odesláno 27. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 27. srpen 2009 mno to mě taky napadlo... má mít nějaký odpor bo tak? zatím jsem to nezkoušle nikaj měřit, nemám teď u sebe měřák... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.