jozin008 Odesláno 25. srpen 2009 Sdílet Odesláno 25. srpen 2009 Počas jazdy mi prestalo dodávať čerpadlo paliva naftu.Po kontrole poistiek a fyzickom skontrolovaní napetia na konektore čerpadla(v poriadku)som sa snažil vydolovať čerp.von.Kedže plastová matica ide ztuha,musel som použiť troška násilia,nejaká rána kladivkom.Ešte pred vytiahnutím von som skusil funkčnosť čerp., a ono znova fungovalo.V čom by mohol byť problém?Čo by som mal skontrolovať?Čaká ma dlhá cesta,tak aby ma to znova nepostihlo.Dík za prípadné rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 25. srpen 2009 Sdílet Odesláno 25. srpen 2009 No uz pomalucky ale isto odchadza. To je typicke pre odchadzajuce cerpadlo, este par krat sa ti podari ho tak nastartovat a potom KO. Treba vymenit co najskor lebo istotne sa poruci ked budes stat na semafororch a za tebou bude 20 aut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 25. srpen 2009 Sdílet Odesláno 25. srpen 2009 souhlasím s -jofo-čím dřív,tím méně nervů--a začni hledat prodejce, cena je 3000--5000 kč,podle typu čerpadla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 25. srpen 2009 Sdílet Odesláno 25. srpen 2009 Přesně tak, tím jak si o toho mlátil chytl se komutátor na místě kde je ještě měděná plocha, kde to není vydřené. Výměna co nejdřív!!! Na xantiaclubu máme vorního dodavatele tady: http://automaxhulin.cz/katalogy/Katalog%20Xantia_soubory/sheet001.htm#RANGE!A477 Ale zkontroluj si, jakej máš systém jestli Bosch nebo Siemens VDO, popřípadě opiš číslo z čerpadla. Návod na výměnu jsem dělal (sic na xantii ale je to hodně podobný) tady: http://mdy.sweb.cz/Pumpa/Default.html [upravil dne 25.8.2009 Xantik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozin008 Odesláno 15. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2009 Dik za rady,než som čerpadlo vymenil,mlátil som doňho každý deň.Kúpil som ho v automaxhulin,dík za typ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stvrto.14 Odesláno 18. září 2009 Sdílet Odesláno 18. září 2009 Původně zaslal: Xantik Přesně tak, tím jak si o toho mlátil chytl se komutátor na místě kde je ještě měděná plocha, kde to není vydřené. Výměna co nejdřív!!! Na xantiaclubu máme vorního dodavatele tady: http://automaxhulin.cz/katalogy/Katalog%20Xantia_soubory/sheet001.htm#RANGE!A477 Ale zkontroluj si, jakej máš systém jestli Bosch nebo Siemens VDO, popřípadě opiš číslo z čerpadla. Návod na výměnu jsem dělal (sic na xantii ale je to hodně podobný) tady: http://mdy.sweb.cz/Pumpa/Default.html [upravil dne 25.8.2009 Xantik] Dik za navod ale ty si ho len repasoval ze:myslim Ak si objednam to cerpadlo z tej stranky pride mi komplet cele:o lebo co som zistoval ceny tak pod 300euro:bojim nikdo nejde tak preto ta otazka. inak dik super navod:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stvrto.14 Odesláno 18. září 2009 Sdílet Odesláno 18. září 2009 Este jedna otazocka bude mi to pasovat z xantie na 406 ja viem ze je to konert PSA ale pre istotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 19. září 2009 Sdílet Odesláno 19. září 2009 Původně zaslal: stvrto.14 Este jedna otazocka bude mi to pasovat z xantie na 406 ja viem ze je to konert PSA ale pre istotu. může pasovat i z Xantie,hlavně si zkontroluj čísla na čerpadlech,a jinak nemusíš kupovat celou čerpací jednotku (celý komplet díl),stačí ti,když koupíš samotné čerpadlo a vyměníš podle návodu člena-Xantík- http://mdy.sweb.cz/Pumpa/Default.html [upravil dne 19/9/09 ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stvrto.14 Odesláno 21. září 2009 Sdílet Odesláno 21. září 2009 Este jedna mozno blba otazka:mad: kde najdem ten otvor k tomu cerpadlu pod sedackami alebo v kufry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 21. září 2009 Sdílet Odesláno 21. září 2009 Je pod zadní sedačkou vpravo. Co se týče pasování, je potřeba zjistit jestli tam máš systém Bosch nebo VDO Siemens, Pokud na koši na vrchu je napsáno Bosch, tak pokud bdueš měnit smaotné čerpadlo viz můj návod, tak bude pasovat 100% je stejný, to je ta cena nižší, pod ní je kolonka čerpadla komplet a tam je to komplet s košem, ale na xantii a jedinej rozdíl je v plováku, čili nemusíš měnit čerpadlo samotné jen vemeš koš starý, vycvakneš plovák ze stávajícího koše a nacvakneš do koše nového na xantii, takže bacha at si případně ten starý plovák nezničíš. Na xantii je jiná odporová dráha než na 406tce, to jest jedinej rozdíl. Pak jestli vládneš polštinou, tak si můžeš objednat nebo zajet do polska tak koupíš kompletk oš kolem 70€ nebo samotné čerpadlo kolem 50€, ale už né Bosch ale od poslkého druhovýrobce MTM, dovezl jsem těchto čerpadel přes deset a ani jedno se nevrátilo jako špatné a všem co si ho do auta dali tak zatím šlape. Ha ještě jsem zapoměl link na ty polský čerpadla, tady je: http://www.pompy.net/ http://www.pompy.net/sklep,2130,,,03,,pl-pln,354745,0.html http://www.pompy.net/sklep,2130,,,03,,pl-pln,360806,0.html ( je to jen čerpadlo i když na obrázku je celý koš, mají to dole v poznámce, že jde jen o čerpadlo do modulu) [upravil dne 21.9.2009 Xantik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.