xavier Odesláno 22. srpen 2009 Sdílet Odesláno 22. srpen 2009 Potrebujem zdemontovať nádržku na aditívum. Všetko ide vpohode odpojiť, ale s touto asi hadičkou si neviem poradiť. Vie mi niekto poradiť ako je tam prichytená? Skúšal som ju stiahnuť silou na ktoru som si trúfol, že neodlomím plastový nátrubok na ktorý je nasadená. Druhú otázku mám na zapojenie konektora do nádržky. Vedú tam 4 káble a myslím si že dva hrubšie sú pre čerpadlo a dva tenšie pre plavák, len niesom si istý. Vopred vďaka za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matuzalem401 Odesláno 22. srpen 2009 Sdílet Odesláno 22. srpen 2009 A nebude to niecim prilepene koli tesnosti.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xavier Odesláno 22. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2009 Netuším, ale nejaký fígeľ tam určite bude, len neviem aký. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 22. srpen 2009 Sdílet Odesláno 22. srpen 2009 Bolo to uz davnejsie co som to robil.... a zbytocne. Ak tam nie je klasicky spoj co peugeot pouziva na koncoch plastovych hadiciek, tak potom som odpajal druhy koniec hadicky...ale nasilu som nic nedaval dole. Co sa tyka konektora....pozri si aj opacny koniec na nadrzke, myslim ze ja som tam mal len dva kontakty takze u mojho P nie je ziadny plavak... Preco to vlastne riesis?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xavier Odesláno 23. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 23. srpen 2009 Zobrazuje sa mi hláška na minimálnu hladinu aditíva, tak som sa pozeral či je to pravda, lebo minulého roku som ju kontroloval a bola skoro plná. Auto je dovoz z Francúzka a teraz mám cca 157000 km podľa tachometra. V nádržke mám viac ako cca 4/3 náplne. V manuáli som čítal, že by tam mal byť aj plavák, tak som chcel aj túto variantu prekontrolovať a ajha, 4 káble. Skúšal som aj premerať elektricke kontakty, ale všade mám nulu a čerpadielko mi nefungovalo ani po pripojení 12V na konektore. Pripájal som na silnejšie kontakty v konektore. Takže mám podozrenie, že mi dala posledné zbohom komplet jednotka v nádržke. Druhý koniec tej hadičky neviem kde končí, lebo ide do podlahy. Hadičku som chcel dať dolu preto, aby som odskúšal opravu po stredoeurópsky, poriadne s ňou zatriasť, možno by si to bola rozmyslela. Mám tam ešte dve hadičky, čo neviem kam vedú, Vedľa konektora je tenká, a tak predpokladám že ide od čerpadielka do nádrže a je tam ešte jedna od nejakej čiernej veci umiestnenej na boku nádržky a tiež je vyvedená do podlahy ale ta sa dá vpohode odpojiť. Je pravda, že sa dá cez diagnostiku preveriť tlak čerpadielka v nádržke na aditívum? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matuzalem401 Odesláno 23. srpen 2009 Sdílet Odesláno 23. srpen 2009 Nemenil si Aditivum sam lebo po vimene treba v BSI na diagnostike nastavit stav nadrzki.Mozno ze riadiaca jednotka nejako zblbla ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matuzalem401 Odesláno 23. srpen 2009 Sdílet Odesláno 23. srpen 2009 Prosim ta ako vkladas obrazky ja som ti posielal vymenu aditiava vo FAP a neni to tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xavier Odesláno 23. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 23. srpen 2009 Stlačíš ODPOVĚDĚT a je tam \"okienko\" na prílohy. Ale obrazok musí mať len určitú veľkosť, ja ho zmenšujem pomocou programku Rezise Picture na veľkosť medium. Aditívum som nemenil. Táto hláška sa mi začala objavovať po oprave držiaka strednej časti výfuku, taký plech čo bol len prinitovaný a nity sa utrhli a pri ich výmene som musel dosť trieskať po nich aby som ich dostal von. Najprv som si myslel, že som niede pri oprave prerušil kábel, ale on tam nevedie. Na nete som našiel jeden návod, ako sa dá \"vynulovať\" systém na aditívum od Forda Focus, ktorý má mať PSA motory, aspoň to tvrdia na Ford fóre. Tu je odkaz http://forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=17&p=34808. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 23. srpen 2009 Sdílet Odesláno 23. srpen 2009 Nemas to na zdvihaku tak je to trosku horsie..., ak si dobre spominam tak najskor som dal dole nadrzku a potom som odpajal tu neodpojitelnu na druhom konci ked som videl kde. Neodpovedal si, kolko mas kontaktov na nadrzke, ale to jedno lebo niektore typy su s plavakom a niektore bez. Cerpadlo...domnievam sa ze nie je rotacneho typu, ale asi tam bude len nejaka elektromagneticka pumpa. Mne to davkovalo z toho natrubka vedla konektora asi tak ze na trikrat pripojenie 12V / akoby to fachcilo na striedave nap./ vytiekla asi kvapka, takze ziadny aditivum trysk to nie je. Na jednorazove pripojenie to nerobilo nic. ZAVER: ak mas na nadrzke styri kontakty tak mas asi plavak a je asi seknuty/neviem aky typ snimaca tam je pouzity-predpokladam odporovy-skus zmerat odpor medzi kontaktami a pomykat s nadrzkou/, nadrzka sa da uvolnit a riadne s nou zamykat. Ak nemas trapis sa doma zbytocne... servis ti to hlasku vynuje, tu nie je moznost svojpomoci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr s Odesláno 23. srpen 2009 Sdílet Odesláno 23. srpen 2009 K té černé hadičce .Musíte to zkusit z druhé strany .Jde o nerozebíratelný spoj.Jde to jedině nožem a dát novou hadičku .tyto plastový hadičky používáme v práci /montáž nádržových modulů/Jsou tam natlačeny pomocí specialních kleští pneumatikou.Tam jdou opravdu ztuha ,zpátky vůbec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xavier Odesláno 5. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2009 Tak bol som v servise na diagnostike, kde mi nastavili v BSI že nádržka je plná, mám sice 4 káble do konektora na nádržke, ale plavák tam nieje, ale mám zopár otázok pre odborníkov na tomto fóre: 1.V servise sa im nevidela \"hustota\" a farba aditíva ( mne pripadalo ako hustejšia a tmavšia brzdová kvapalina (žltá)). Povedeli mi, že je moc riedke a svetlé, ukázali mi originál aditívum - novšie- a to bolo hustejšie a minimálne 2x tak hnedé ako mám ja. Ja som aditívum nedolieval. Potom mi povedali, že sú dva druhy aditíva, novšie a staršie ale, že sa to moje nepodobá ani na jedno. Takže ako by malo vyzerať aditívum ( to staršie)?Vedel by mi ho niekto popísať - farba ...? 2. Aké napätie má ísť na čerpadielko v nádrži? Pri kontrole na konektore mi namerali cca 4,7V. Nie je to málo? Nemá niekto na predaj funkčnú nádržku na aditívum za normalnu cenu? Normalnu cenu myslím podľa cien z vrakovisk v CZ kde ich momentálne nemajú, tak cca 1000 až 1500 CZK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion Odesláno 28. říjen 2017 Sdílet Odesláno 28. říjen 2017 Zdravím. Pokračuju v tomto vlákně s podobným problémem. Může mi někdo poradit jak vyzkoušet funkci čerpadla v nádržce na aditivum a jaký druh čerpadla tam je ? Po vymazání chyb P1446 , P1436 a P1442 tam chyby naskočí znovu. Konektor (4pinový) na nádržce byl znečistěný od aditiva a částečně zaoxidovaný, toto jsem opravil ale chyby jsou tam stále. Poradí někdo ? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 28. říjen 2017 Sdílet Odesláno 28. říjen 2017 (upraveno) Skúška cez diagnostiku Čerpadlo vstrekuje po miligramoch podľa množstva načerpaného paliva. Vstrekuje po dotankovaní a naštartovaní motora. Upraveno 28. říjen 2017 uživatelem ferinko2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion Odesláno 28. říjen 2017 Sdílet Odesláno 28. říjen 2017 Jiný způsob není? Nádržku mám venku a na diag pojedu až v týdnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 28. říjen 2017 Sdílet Odesláno 28. říjen 2017 Ty máš málo aditíva podľa chýb,ktoré si vypísal....aditívum doplniť a upovedomiť o tom RJ aditivácie...cez diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion Odesláno 28. říjen 2017 Sdílet Odesláno 28. říjen 2017 V nádržce jsou min 3litry . Kolega má Delphi diagnostiku, nevím jestli to bude umět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 28. říjen 2017 Sdílet Odesláno 28. říjen 2017 Nie na to treba origo Diagbox,alebo u teba stačí PP2000 Chyb.kody.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion Odesláno 28. říjen 2017 Sdílet Odesláno 28. říjen 2017 Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 28. říjen 2017 Sdílet Odesláno 28. říjen 2017 OK,a ulož si tie chybové kody čo som ti poslal v predch.príspevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.