Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ztrácí se chladící kapalina


hoppus

Recommended Posts

Ale nechápu ten zadní odvzdušňovák za motorem ,proč s něho jde voda jen na volnoběh i když tak všelijak a při vyšších otáčkách se dá říct že vůbec spíše to jen tak pšouká.Motor zahřátý a myslím že i termostaty otevřeny

Upraveno uživatelem jarda444
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně, jak píše krtek 2. Vodu naliješ a odvušňovací šroubky (čepičky) povolíš. Ažž poteče souvisle pramínek vody. Pak nastartuješ a projedeš auto, aby se otevřel okruh. Zastavíš a znovu odvudušňuješ. Pozor na horkou vodu a tlak! A samozřejmě doláváš destilovanou vodu.

už to, že chceš lejt do horkýho motoru studenou vodu neni normální. Když ale zbytečně chcete pálit naftu, prosím. Ten návod, kterej sem tu dal jsem nevymyslel já, ale četl jsem ho zde na fóro, vyskoušel a osvěčilo se. Nikdy jsem nic nemusel dolejvat!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kde píši o studené vodě? Destilovanou vodu dolévám do nádržky a né do motoru. Než se dostane kapalina do motoru, tak se stejne cesto ohřeje, respektivně se smíchá .

  A jak natlakuješ okruh, když nenastartuješ motor?

Pak se vypne motor a může se odvzdušňovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Brutall -to co ty tam nalievas po poldeca do nadrzky motoru neublizi ja to robbim takto a nikdy nebol problem tu metodu z nadrzkou mas pravdepodobne  z knizky jak na to  ,tam na nadrzku davaju lievik nad uroven motora ,pokial sa ti to osvedcilo tak ok, ospravedlnujem sa ti ze som tuto metodu zavrhol 

ja pouzivam tuto metodu co som sa naucil od  mechanikov 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor, nebo chladici okruh, se po nastartování nebo projetí natlakuje a po otevření výčka se malá část ( někdy nic) doleje. Nidy ale né tolik, aby zaplnila celou expanzku. Pak se do motoru nedostane studená voda. Moje zkušenost od 405tky az po dvě 406tky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neboj sa tej studenej vody to je len strasiak poldeca tam kludne mozes naliat stejne teplota vody v motore a nardzke neni stejna a je tam teplotny  rozdiel a to hlavne ked otvori termostat  (rozdiel je najvecsi) podla tejto teorie by odisly vsetky motory  co su pod kapotou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nové zjištění a to že teplota podle budíku docela kolísá ,dá se říst že pořád je na teplotě okolo 70 stupňů občas vyleze na devadesát potom zase spadne na sendesát ,na volnoběh bez problému 90 stupnů ,ale za jízdy to právě více se drží na těch sedumdesáti,myslíte že ten únik vody přes expansku může mít na svědomí ten termostat .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to divné když se teplota drží na těch devaresát tak je to v pohodě ,ale potom najednou teplota spadne na těch sedmdesát a pravděpodobně vyletí voda s expansky a následně občas teplota vyleze tak jak má na devadesát ,ale jen na chvíli .Sledováno při jízdě po dálnici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zober to svoje vicko z nadrzky a fukni do neho od spodu do toho valecku ,nesmies ho ustami pretlacit  ,potom to iste ale potiahni vzduch musi to ist potiahnut bez odporu ak do neho fuknes a pojde to lahko prefuknut tak poistny venti je zaneseny a neplni funkciu a voda chcije cez neho kedy nema , mal by drzat tlak okolo 1.2 baru tusim 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...