krtek 2 Odesláno 12. duben 2016 Sdílet Odesláno 12. duben 2016 no stupanie hladiny je do urcitej miery normalne ked otvori termostat ,chcelo by to natlakovat okruch a sledovat co sa bude diat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda444 Odesláno 12. duben 2016 Sdílet Odesláno 12. duben 2016 právě když uzavřu expansku tak po krátké jízdě se fridex tlačí přes víčko ven a když ne fridex tak je slyšet jak syčí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 12. duben 2016 Sdílet Odesláno 12. duben 2016 no ide to to cez poistny ventil na vicku ,to ti funguje takze ti to asi tlakuje ale hadice tvrde nemas lebo ten poistak pracuje ak by bol zalepeny sajrajtom tak ti to natlakuje hadice jak svina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda444 Odesláno 12. duben 2016 Sdílet Odesláno 12. duben 2016 Tak myslíš že je to těsnění pod hlavou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda444 Odesláno 12. duben 2016 Sdílet Odesláno 12. duben 2016 (upraveno) Ale nechápu ten zadní odvzdušňovák za motorem ,proč s něho jde voda jen na volnoběh i když tak všelijak a při vyšších otáčkách se dá říct že vůbec spíše to jen tak pšouká.Motor zahřátý a myslím že i termostaty otevřeny Upraveno 12. duben 2016 uživatelem jarda444 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda444 Odesláno 13. duben 2016 Sdílet Odesláno 13. duben 2016 Tak dnes jsem znovu zkoušel ,v oleji voda není olej je čistý v chladící kapalině olej není je čistá jak se motor pořádně zahřál tak jsem čuchal k nádobce s fridexem a spaliny cítit nejsou ,myslíte že i tak to může být těsnění.Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 13. duben 2016 Sdílet Odesláno 13. duben 2016 Přesně, jak píše krtek 2. Vodu naliješ a odvušňovací šroubky (čepičky) povolíš. Ažž poteče souvisle pramínek vody. Pak nastartuješ a projedeš auto, aby se otevřel okruh. Zastavíš a znovu odvudušňuješ. Pozor na horkou vodu a tlak! A samozřejmě doláváš destilovanou vodu. už to, že chceš lejt do horkýho motoru studenou vodu neni normální. Když ale zbytečně chcete pálit naftu, prosím. Ten návod, kterej sem tu dal jsem nevymyslel já, ale četl jsem ho zde na fóro, vyskoušel a osvěčilo se. Nikdy jsem nic nemusel dolejvat! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 13. duben 2016 Sdílet Odesláno 13. duben 2016 A kde píši o studené vodě? Destilovanou vodu dolévám do nádržky a né do motoru. Než se dostane kapalina do motoru, tak se stejne cesto ohřeje, respektivně se smíchá . A jak natlakuješ okruh, když nenastartuješ motor? Pak se vypne motor a může se odvzdušňovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 13. duben 2016 Sdílet Odesláno 13. duben 2016 Brutall -to co ty tam nalievas po poldeca do nadrzky motoru neublizi ja to robbim takto a nikdy nebol problem tu metodu z nadrzkou mas pravdepodobne z knizky jak na to ,tam na nadrzku davaju lievik nad uroven motora ,pokial sa ti to osvedcilo tak ok, ospravedlnujem sa ti ze som tuto metodu zavrhol ja pouzivam tuto metodu co som sa naucil od mechanikov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 13. duben 2016 Sdílet Odesláno 13. duben 2016 Motor, nebo chladici okruh, se po nastartování nebo projetí natlakuje a po otevření výčka se malá část ( někdy nic) doleje. Nidy ale né tolik, aby zaplnila celou expanzku. Pak se do motoru nedostane studená voda. Moje zkušenost od 405tky az po dvě 406tky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 13. duben 2016 Sdílet Odesláno 13. duben 2016 neboj sa tej studenej vody to je len strasiak poldeca tam kludne mozes naliat stejne teplota vody v motore a nardzke neni stejna a je tam teplotny rozdiel a to hlavne ked otvori termostat (rozdiel je najvecsi) podla tejto teorie by odisly vsetky motory co su pod kapotou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda444 Odesláno 14. duben 2016 Sdílet Odesláno 14. duben 2016 Nové zjištění a to že teplota podle budíku docela kolísá ,dá se říst že pořád je na teplotě okolo 70 stupňů občas vyleze na devadesát potom zase spadne na sendesát ,na volnoběh bez problému 90 stupnů ,ale za jízdy to právě více se drží na těch sedumdesáti,myslíte že ten únik vody přes expansku může mít na svědomí ten termostat . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda444 Odesláno 14. duben 2016 Sdílet Odesláno 14. duben 2016 Je to divné když se teplota drží na těch devaresát tak je to v pohodě ,ale potom najednou teplota spadne na těch sedmdesát a pravděpodobně vyletí voda s expansky a následně občas teplota vyleze tak jak má na devadesát ,ale jen na chvíli .Sledováno při jízdě po dálnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. duben 2016 Sdílet Odesláno 14. duben 2016 (upraveno) zober to svoje vicko z nadrzky a fukni do neho od spodu do toho valecku ,nesmies ho ustami pretlacit ,potom to iste ale potiahni vzduch musi to ist potiahnut bez odporu ak do neho fuknes a pojde to lahko prefuknut tak poistny venti je zaneseny a neplni funkciu a voda chcije cez neho kedy nema , mal by drzat tlak okolo 1.2 baru tusim Upraveno 14. duben 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.