RayBan Odesláno 20. srpen 2009 Sdílet Odesláno 20. srpen 2009 Ahoj, klasická hospodská pře: je 2,7 HDi bi-turbo nebo ne ? RayBan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 20. srpen 2009 Sdílet Odesláno 20. srpen 2009 Má dve turbodúchadlá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 21. srpen 2009 Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 To bych chtěl vidět, jak by na klasickou V6 dali jen jedno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RayBan Odesláno 21. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 Takže to vypadá na dvě, prima Jen se zeptám, proč by technicky nešlo na V6 použít jen jedno ? RayBan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 21. srpen 2009 Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 Nieje technickým problémom použitie jedného len musí byť väčšie a má komplikovanejšie potrubie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. srpen 2009 Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 A čím větší turbo,tím větší prodleva ,,najetí\'\' tlaku vzduchu -(turboefekt)-proto se turba dělají co nejmenší a radši dvě,než jedno- (u víceválcových motorů) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 21. srpen 2009 Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 V princípe záleží na použití motora. Ak sa budeme baviť iba o osobných autách tak s tebou jednoznačne súhlasím. Problém turboefektu má každá turbína, preto sa opäť začína používať Rootsovo dúchadlo ktoré tento problém nemá. Používalo sa pri nižšie otáčkových motoroch a teraz v kombinácii s turbínou na prepĺňanie v nízkych otáčkach a elimináciu turboefektu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 21. srpen 2009 Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 Zase na druhou stranu 2 turba stojí ranec a je trochu složitější je odregulovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RayBan Odesláno 21. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 Díky moc, mám u kamaráda panáka na jeho účet Tvrdil, že tam je jen jedno turbodmychadlo. Vlastně dva - další tvrzení bylo, že u BMW 530D z let cca 1995-2003 není turbo žádné. RayBan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 21. srpen 2009 Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 Tu je v plnej krase. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 21. srpen 2009 Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 Ale to je na 2,2 HDI motor DW12BTED4. RayBan sa pýtal na 2,7 HDI a to je motor DT17TED4. V princípe to nič nemení a na obrázku je to pekne popísané. Na 2,7 HDI sú turbá po stranách motora. [upravil dne 21/8/09 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 22. srpen 2009 Sdílet Odesláno 22. srpen 2009 U 2.7 HDi jsou turba tlakově rovnocenná, mají jiná čísla jen z důvodu jiného tvaru hrdel. U 2.2 HDi je jedno turbo spodní druhé horní , co se týče plnících tlaků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.