Jump to content

Nejcastejsi zavady na 406 2.0 HDi 66kW


Neo
 Share

Recommended Posts

Zdravim vsechny chci poprosit majitele a pripadne servisaky co delaly opravy na vyse psanem modelu jake mely zavady ohledne motoru diky , berte to jako pruzkum :super

[upravil dne 19/8/09 Neo]

[upravil dne 19/8/09 Neo]

Link to comment
Share on other sites

Ja ho mam 3. mesic a mam nalitano 7000 :o

Jen co mne zlobi tak nejede klima a i vykonove je to nejake zvlastni :bacha

Jinak zatim vymeneno: rozvody, repase starteru , a novej termostat + zelene cidlo tepl. vody.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Neo

Ja ho mam 3. mesic a mam nalitano 7000 :o

Jen co mne zlobi tak nejede klima a i vykonove je to nejake zvlastni :bacha

Jinak zatim vymeneno: rozvody, repase starteru , a novej termostat + zelene cidlo tepl. vody.

tak ono je to dost těžké auto na 66 kw...

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: ozzy1956

Původně zaslal: Neo

Ja ho mam 3. mesic a mam nalitano 7000 :o

Jen co mne zlobi tak nejede klima a i vykonove je to nejake zvlastni :bacha

Jinak zatim vymeneno: rozvody, repase starteru , a novej termostat + zelene cidlo tepl. vody.

tak ono je to dost těžké auto na 66 kw...

nee ja tim myslim ze nejede jak ma :bacha

Link to comment
Share on other sites

Určitě to není motor se kterým by se dalo závodit,ale kdo by to po něm asi chtěl?Leda nějakej trouba.Osobně 406ku s tímto motorem používám denně na dojíždění do práce cca7km tam a 7km zpátky+normální používání pro pětičlenou rodinu.Na toto je ten motor ideální a asi ze všech HDIček nejtolerantnější.Ovšem jiná situace nastane když s takovým motorem v takovém autě jede někdo během dvou měsíců několikrát do Švícarska jako jsem to loni absolvoval já.To si asi po třetí otočce(jedna cesta 650 km) uvědomíte,že na dlouhé cesty toto opravdu není.Spotřeba se hravě vyhoupne nad 8 litrů,je pravda ,že 140 jsem nejel spíš dost víc.No musím,ale říct,že je to opravdu motor Pan Držák.Za dva roky co ho takto provozuju jsem zatím koupil jenom palivovej filtr a měnil olej.JO a mám na něm podle tacha 210000 km.Skutečný km nevím a radši ani vědět nechci.

[upravil dne 19.8.2009 Stanislav Valeš]

Link to comment
Share on other sites

Tuhle 406 s 2.0Hdi 66kw mám už přes 3roky, s motorem jsem žádné problémy neměl a ještě jsem na něj, ani nesáhl,kromě oleje a filtrů,najeto momentálně 200tis.km. Ve 120 tis. mi odešla spojka, jinak každoročně opravuji stabilizační tyčky na nápravách a kromě nového výfuku s spotřebáku(kotouče a destičky) žádné další investice.Snad to ještě nějakou dobu vydrží.Zatim jsem na něm namotal cca120tis.km. Motor není žádný závodák,průmerná spotřeba podle pc je do 6,4 l,ale umi i vic:).Na pohodové ježdění bohatě stačí,do 150ti jede slušně,ale pak už je konec.Ještě zlobí ručička tachometru,ale tam je na vině čidlo.

Link to comment
Share on other sites

Tak se hlasim ohlede problemu s vykonem , mel jsem nastartovano a jen tak si rikam , skusim odpojid vahu vzduchu tak jsem odpojil ten konektor co vede do RJ nebo kam a ejhle , auto jede jak das :o:super hezky zabere neco nad 2000 ot. a jede a jede! Jen se chci zeptat koupim novou vahu ale az cez tejden a o vykendu budu jezdit s odpojenou vahou nemuze se nic stat? Ze se tam neco posere??

A jo pak jsem jeste koupil po tomhle zjisteni cistic brzd s tim jsem tu vahu poradne prostriknul neco se to zlepsilo ale kdyz ji uplne odpojim je to sto a jedno :D

Link to comment
Share on other sites

No a este muj postreh: mam tez 66kW uz dva a pol roka, naletane 100tis. km, z teho ja 40tis., a zatal bez jakejkolvek zavady. Iba na zacatku sa menili rozvody, ale len pre istotu, lebo istotu v naletanych kilometroch nema nikdo. Takze iba oleje a filtre. Autu ten motor docela staci, akurat ked v nem ide 5 chlapov, tak uz je ten deficit poznat. Ale ked letam sam, pripadne s mojou polovickou, tak je to celkem tahun, mozno aj vdaka tomu, ze je rozumne sprevodovany, co je ale na skodu dialnicnemu provozu. Co sa tyka spotreby, tak v lete sem sa cez 5,3 nedostal. Moj rekord: jazda po okrskach a dialnici (do 90 km/hod) bola 4,2l /100km.V zime zere aj 6L. Inac je to najuspornejsi motor v 406tke. Papierovo aj v praxi. A preto bych ho nevymenil. Vsetko slape na 100% :mrk:D:cool:

[upravil dne 24.8.2009 foxo]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: foxo

no ja sem chvilu jezdil s odpojenu vahu, ale nepoznal sem rozdil. PC nic nepisalo. PS: kde odpajas tu vahu? Konektor na vahe, alebo kde?

Odpojil jsem to hned za vzduchovym filtrem , hned vedle potenciometru nalevo tak ten konektor.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: foxo

no ja sem chvilu jezdil s odpojenu vahu, ale nepoznal sem rozdil. PC nic nepisalo. PS: kde odpajas tu vahu? Konektor na vahe, alebo kde?

Odpojil jsem to hned za vzduchovym filtrem , hned vedle potenciometru nalevo tak ten konektor.

Link to comment
Share on other sites

Vlastním model r.v. 12/2002 a zatím spokojenost, musím to zaklepat. dojezd na plnou nádrž má cca 1300km, pohodlnej, prostornej. Není to teda žádnej závoďák, ale i na to už jsem si zvykl a vychutnávám si pohodlou jízdu za málo peněz. Párkrát jsem ho taky zapřáhl před káru a žádnej problém jsem nezaregistroval, hnal si to jako normálně. Jen ty rozjezdy nejsou nic moc, je to takovej lenoch, ale zvykl jsem si, za tu spotřebu to celkem stojí. není potřeba se někam hnát.

uvažuju ještě o čipu, ale pořád nevím, abych to akorát nepos....

[upravil dne 27/8/09 tomsre]

Link to comment
Share on other sites

jel sem uz na cipnutej 406tke, 66kW, ale asi bych do teho nesel. Stoji to hodne penez, motoru to asi zivotnost neprodlouzi, no a ten cip sa zacina prejavovat az po nejakych 2200otackach. Tymto padem tam je hodne velkej turboefekt, a fakt mi chybal ten plynuly zatach HDi, ajked teda neni nejak ohromny...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...