Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chine bleu Peugeot 406


BoneDaddy

Recommended Posts

V tomto vlákně se pokusím představit mé auto.

Jedná se o Peugeot 406 sedan, s motorem 1.8 16V (EW7J4) o výkonu 85kw, ročník 2002. Tento model se mi velmi dlouho líbil a nakonec jsem se v dubnu roku 2008 stal jeho hrdým majitelem. Auto podle mě má prostě kouzelný design a hlavně je velmi prostorné.

Výbava je podle mě na tuto motorizaci velmi slušná a dostačující. Zmíním automatickou klimatizaci, vyhřívaná sedadla, komplet el. okna a dešťový senzor.

Auto toho mělo již dost za sebou. Mělo několik desítek šrámů a nedostatků, které jsem se postupně snažil a stále snažím odstraňovat.

Auto si postupně přizpůsobuji k obrazu svému, žádný tuning však nečekejte,

406 jej podle mě nepotřebuje, je krásná už z výroby.

Co vše se již změnilo:

- místo plechových ráfků koupena z druhé ruky kola Zender Challenge 7x17“, obuta do pneu BF Goodrich G-force profiler

- vyroben výfuk na zakázku www.jpvyfuky.com

- dodělány xenony H7 6000K, W5W v parkovačkách a SPZ osvětlení vyměněny za LED diody

- dodělání chromovaných rámečků budíků, odstraněno handsfree

- snížení -40mm na obou osách pomoci pružin Weitec

- koupena zimní kola, originál Ouragany 6,5x16“, obuta do pneu Continental

- vyměněny brzdiče 260mm za 283mm z HDi

- kola Zender zrenovována

- vzduchový filtr vyměněn za vložku K&N, svíčky vyměněny za Denso Iridium Power,

- originál rozpěra mezi tlumiče z 3.0 V6, rozpěra, kryt baterie a ŘJ lakovaný bílou barvou

Jak šel čas na fotografiích

První den doma:

p1000255v.jpg

p1000254e.jpg

p1000262p.jpg

sted.jpg

První focení se strejdovou 406:

p1000276.jpg

p1000289p.jpg

p1000299u.jpg

p1000351.jpg

Nová kola Zender:

kolal.jpg

Dodělání středových krytek:

krytky.jpg

Nový výfuk:

vyfuk.jpg

Rámečky budíků a odstranění handsfree:

ramecky.jpg

Něco málo focení:

p1000948l.jpg

p1010336.jpg

p1010342d.jpg

Je to moc vysoko :( :

p1000772p.jpg

Xenony:

xen1.jpg

xen2.jpg

A je to dole :) :

snenj.jpg

Zimní kola:

zimnkola.jpg

Výmění brzdičů za 283mm kousky:

Před:

brzdypedvmnou.jpg

Brzdiče:

brzdice.jpg

Po:

brzdpovymene.jpg

Renovace kol:

renovacekol1.jpg

ren2.jpg

ren3.jpg

Dvě lvice….

focs.jpg

Motorový prostor:

motl.jpg

Umyto a naleštěno:

nalesteno.jpg

Asi poslední fotografie:

poslfotp.jpg

poslfotzad.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Šalda

Nádhera, nebyl nějakej problém s tou rozpěrou?? chystám se ju koupit taky :-)

Menší, ale musíš si poradit.

Osobně myslim, že cpát to na HDi je škoda, nech to radši benzíňákům. :aut Navíc nevím, jak má HDi kryt motoru.. Jak vysoký aby se rozpěra vešla. A jesli chceš shánět nepoškozený originál tak se načekáš. Já sháněl skoro rok. Na HDi se dělá tuším i v nějaká tuningová. :myslim Je trošku jiná než originál, ale na HDi pasuje přesně. Musíš hledat. :)

Matrix, Vojta: díky kluci. Nevím jak to bude pokračovat. Možná už nikam, jen spokojeným ježděním (doufám). :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak díky za rady a zkusím něco najít, jinak si musím trochu rejpnout, jestli narážíš na to že benziňák jede líp než Hdi tak moje zkušenost je že neeeee:aut měl jsem ten stejnej motor jako ty a když sem zkusil Hdi tak to jede úplně o něčem jiným:aut

Ale hádat se nechcu:D:P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...