Brojta Odesláno 18. srpen 2009 Sdílet Odesláno 18. srpen 2009 Cau, neví někdo co má přesně ukazovat ten ukazatel v pravo? Když je klíček v poloze před startováním tak ukazuje kolik je v motoru oleje, a za jízdy by měl ukazovat ještě jeden údaj, teplotu nebo tlak oleje. Neví někdo co z toho je zprávně? Popřípadě jestli to má ukazovat ještě něco jiného?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kloub Odesláno 18. srpen 2009 Sdílet Odesláno 18. srpen 2009 to jen ukazuje hladinu oleje v poloze před startováním. za jízdy to nic neukazuje..... u nového modelu to je takhle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 18. srpen 2009 Sdílet Odesláno 18. srpen 2009 Po naštartovaní sa prepne na ukazateľ teploty oleja. Čidlo teploty je na olejovej vani tesne vedľa akceleračného silentbloku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 21. srpen 2009 Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 mno myslím, že to měly jen modely mi16 a t16 kamarád má nějaký grdt a ukazuje mu to jen tu hladinu před nastartováním Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 21. srpen 2009 Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 Původně zaslal: punkac mno myslím, že to měly jen modely mi16 a t16 kamarád má nějaký grdt a ukazuje mu to jen tu hladinu před nastartováním přesně tak!teplotu oleje meři jen budíky z Mi 16 (u 8v motoru to cidlo ani neni na vane namontovano-seriově...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 21. srpen 2009 Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 Původně zaslal: Pája Rybišár přesně tak!teplotu oleje meři jen budíky z Mi 16 (u 8v motoru to cidlo ani neni na vane namontovano-seriově...) 1 - vôbec nenapísal na akom aute je tá prístrojovka fotená takže to kľudne môže byť Mi16 alebo T16 2 - mám dve 405ky SRi a obe po naštartovaní ukazujú teplotu oleja. Na oboch je to presne rovnako a ani v jednej nebol dorábaný teplomer oleja a ani menená prístrojovka. Obe sú benzín 1,9 8 ventil. (XU9J2 a XU9JAZ) Pôvodne sa pýtal že ten budík má dve funkcie, prvá je hladina a čo je druhá, takže má dvojnfukčný budík. Nikto netvrdil že je to takto na všetkých. [upravil dne 21/8/09 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 21. srpen 2009 Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 Tu je obrázok s teplotným čidlom oleja pre nový model 405. Pozícia 25. [upravil dne 21/8/09 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 21. srpen 2009 Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 Toto je dvojliter 8 ventil s klímou. Pozícia 2. Bez klímy je čidlo umiestnené z opačnej strany. [upravil dne 21/8/09 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 21. srpen 2009 Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 Původně zaslal: pastorek Původně zaslal: Pája Rybišár přesně tak!teplotu oleje meři jen budíky z Mi 16 (u 8v motoru to cidlo ani neni na vane namontovano-seriově...) 1 - vôbec nenapísal na akom aute je tá prístrojovka fotená takže to kľudne môže byť Mi16 alebo T16 2 - mám dve 405ky SRi a obe po naštartovaní ukazujú teplotu oleja. Na oboch je to presne rovnako a ani v jednej nebol dorábaný teplomer oleja a ani menená prístrojovka. Obe sú benzín 1,9 8 ventil. (XU9J2 a XU9JAZ) Pôvodne sa pýtal že ten budík má dve funkcie, prvá je hladina a čo je druhá, takže má dvojnfukčný budík. Nikto netvrdil že je to takto na všetkých. [upravil dne 21/8/09 pastorek] nevim co se hnedka čertíš Než jsem měl Mi 16 tak jsem kraTCE MĚL old SRI s XU9J2 a ten budik ukazoval jen před nastartovámím hladinu,na olejové vaně misto čidla byla origo zatka(pouzice č.21),pak jezdil ke mě znamy co měl SRI s XU9J1(77kw) 1990 a ten tam take čidlo něměl,ještě jsem se prostě nesetkal stim aby to ukazovalo teplotu oleje,nehlede na to že i přiručce je popsano,že ukazatel ukazuje monožství oleje v motoru před startem...nic vic nic min... U staryho chrochtaka XU7D mam taky kupodivu teplotní čidlo na vaně...a přitom je to vytažené z old 205 kde přistrojový štít tvoří pouze tachak a palivoměr......když jsem likvidoval GR s XU51C tak tam byla zatka a co jsme měli GRI s XU5CP tak tam pro zmenu nebylo žadne čidlo....nevim jakym systemem to kuci v PSA vymyšleli....:myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brojta Odesláno 21. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 Vidim že se tu vede ohniva debata máte pravdu, zapomněl jsem upřesnit o jaké vozidlo se jedná. Jde o 1.9 SRI 88 kW old model. Tuším že motor XU9J2. Před startem to ukazuje hladinu a během jízdy je to mrtvý. Ale čile jsem pochodoval pod autím a na vaně jsem to čidlo teploty našel, jenže nějakej doktor odstranil kontakty [upravil dne 21/8/09 Brojta] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 21. srpen 2009 Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 Původně zaslal: Pája Rybišár nevim co se hnedka čertíš ... Keby si to uviedol ako svoju skúsenosť prípadne ako predpoklad tak nereagujem. Ale tvrdenie \"teplotu oleje meři jen budíky z Mi 16 (u 8v motoru to cidlo ani neni na vane namontovano-seriově\" zdaleka nezodpovedá pravde. Za tú dobu čo som tu na fóre sa dalo vypozorovať že nepíšeš kraviny a v 405kách sa vyznáš v celku dobre tak ma takéto tvrdenie od teba prekvapilo. Bola to iba dobre mienená informácia na doplnenie tvojich obsiahlych znalostí tohoto modelu. Ak to vyznelo konfrontačne tak sa ospravedlňujem. edit: Medzitým nám bol upresnený model. Je to presne ten istý model ako mám na dvore a v tom prípade je to i ukazateľ teploty. [upravil dne 21/8/09 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 21. srpen 2009 Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 Ano,tak se musim omluvit,maš pravdu,člověk se občas sekne,uděla chybu,to přiznavam;)škoda že to SRičko už nemam,pač bych se na to koukl:D proč to teda nefachlo,.... Ps:ale stejne by me zajimalo,podle jakeho ,,klíče\" se tam daval ten měřák na teplotu mot.oleje.pač na tom SRIčku čidlo nebylo(měl jsem sundanou vanu).. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 21. srpen 2009 Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 Tiež som nepochopil ako to frantíci montovali ale väčšinu som to našiel pri \"výkonnejších\" motoroch a pri autách s klímou. Údajne sa dával i na autá s automatom ale to neviem naisto. Ono aj tak po rokoch to zrejme nikomu nefunguje lebo kábel k tomu čidlu visí okolo výfuku čo mu veľmi neprospieva. Kto má také auto ako nové tak to zbadá ale ak niekto kúpi staršie a nevie že tam ten teplomer je tak to ani nezbadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
salomen28 Odesláno 26. srpen 2009 Sdílet Odesláno 26. srpen 2009 Hladina oleja pred naštartovaním.Po naštartovaní už je to na minime pretože olej už cirkuluje v motore. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roky Odesláno 27. srpen 2009 Sdílet Odesláno 27. srpen 2009 Já mám třeba tuto palubovku z budíkem teploty oleje na 405 1.9 SRI 77 kw r.v 1987,sice nefunguje,ale čidlo jestli je to ono je na olejové vaně ze zadu po směru jízdy ,ale žádné dráty k tomu nevedou .Kam případně toto čidlo dopojit \"pojistka,případně nějaké relatko\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 27. srpen 2009 Sdílet Odesláno 27. srpen 2009 Keď sa postavíš pred auto tak na ľavej strane motora ide hrubý zväzok káblov k ľavému tlmiču a k skrinke za svetlom. V tom zväzku ide i ten káblik. Teplom od výfuku časom stvrdne a ulomí sa. Skús ho nájsť v tom zväzku, keby si hzo nenašiel tak pohľadám kam presne na prístrojovku má byť pripojený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roky Odesláno 28. srpen 2009 Sdílet Odesláno 28. srpen 2009 Zítra na to dopoledne mrknu,večer dám vědět jestli jsem našel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roky Odesláno 31. srpen 2009 Sdílet Odesláno 31. srpen 2009 Tak jsem dnes jeste lehl pod auto a ten kabel proste nikde neni,projel jsem cely svazek ,ten je celistvi zamotany v izolaci a chranicce nikde z neho nic nevycuhuje ani naznak,pak jsem jeste zjistil oznaceni motoru co tam mam DFW modelová řada 205 ten samý davaly do 405 s oznacením DZF mohl by v tom byt nejaky problem toho zapojeni ukazatele oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 1. září 2009 Sdílet Odesláno 1. září 2009 Nemá to byť DFZ? (XU9J1) lebo ten motor mám v jednom aute a určite tam ten kábel je a budík ukazuje teplotu oleja. V druhom mám DKZ (XU9JAZ) a tam je budík i čidlo ale kábel je zrejme ulomený. Ešte som to nehľadal. Budík je dvojfunkčný jebo sa mu zosvieti pod stupnicou pásik čo je spoľahlivý rozlišovací znak. Označenie kábla by malo byť 30C a ide od čidla priamo na prístrojovku na konektror a8. [upravil dne 1/9/09 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roky Odesláno 1. září 2009 Sdílet Odesláno 1. září 2009 Na štítku motoru je doopravdy DFW palubovku mam SRi ten pásek mi při zapnutí klíčku svítí ,ale ručička se nepohne ,olejové čidlo je umístěně na vaně zezadu pohled od řízení a nic k němu ani náznak nevede.Přikládám foto štítku motoru.Musí se od toho čidla táhnout přímo kabel do přístrojovky nebo se to dá zapojit přes pojiskovou skříň. [upravil dne 1/9/09 Roky] [upravil dne 1/9/09 Roky] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.