Jump to content

pri vyrazeni do neutralu chcipa


bumbrlicekk
 Share

Recommended Posts

tohle mi dělal snímač rychlosti, ale tobě asi ručička funguje ne ? :) Tak možná ten filtr jak psal Sagic, třeba se dostaneme i na čerpadlo :bojim. Taky by to mohlo dělat to zelené teplotní čidlo. Prý může zlobit za studena, nebo za tepla, ale ještě jsem si nevšiml, že by někomu zlobilo za tepla, tak kdo ví, co je na tom pravdy. Ani teda nevím, jestli ho HDI mají :mad:

edit: mohl by si pročistit preventivně i snímač otáček, jestli ta ele funguje jako u benzínu:nevim

[upravil dne 20/8/09 Kekros]

Link to comment
Share on other sites

Mám podobný problém s benzínem... Vláken na tohle téma je tu moře, ale bohužel žádné nekončí jasnou radou nebo úspěchem. U mně dochází občas i ke kolísání otáček od1000 po 700... při vyřazení z nízkých ot. mám co dělat, abych stihl dát kvalt, jinak mi padne na hubu :( tak sem se naučil jezdit s meziplynem. Ale dělá to jak kdy, nemá to žádnou pravidelnost, prostě někdy jede fajn, jindy se trápí .... (je to velmi příjemné jet do prudké zatáčky, podřadit a přijít o posilovač řízení :bacha )

Link to comment
Share on other sites

U mna to bol krokovy motorcek. Bolo ho treba vymenit. Cistil som ho dva krat, ale nepomohlo, vada furt pretrvavala, tak som ho jednoducho vymenil za novy z Elitu a bol pokoj. Ale uz som mal nervy, lebo robilo to iste ako Bumbrlicekovi a to hlavne na krizovatke a to uz niekedy nebola sranda. Ale som mal benzin.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ja sem byl v peugeot servisu, sice s benzinem, ale stejny problem a rekli mi, ze to zrejme bude cidlo teploty chladicí kapaliny. Ze si auto mysli, ze je zahraty, ale neni. Po vymene mi to delalo hned druhy den znova, ale od ty doby nic. Jinak zacal sem palivovym filtrem. tak to nedelalo 14 dni, ono je to mzna vice veci ajednou, jeste sem se nedostal ke krokovymu motorku, chci to udelat jeste pred zimou

Link to comment
Share on other sites

Dobrý večer, to je jeden můj velký problém a už nevím co s tím, donedávna fungoval jak mašinka a najednou end, všechno včetně svíček, palivových filtru, čištěný krokový motorek, vše nové, diagnostika ukázala, že to zdechá a nedrží volnoběh - snímáč váhy vzduchu -, vyměnili.Dneska si ho odvážím s pocitem, že konečně pojede a je to to samé.Jednou jede normálně, jako kdyby dostal druhý dech a podruhé mám problém nastartovat a kucká a volnoběh se ztrácí, jakmile sundám nohu s plynu, křižovatka - zdechne...už nevím kde mám hledat příčinu...je to asi elektrika, je fakt, že mi nefunguje pípák zaplých světel a otáčkoměr se vždy sekne.....prosíím poraďtež, když už neví co s tím v servise, tak pro mě je to jako ženskou sakra oříšek...Díky za každou radu

[upravil dne 21/9/09 r.habi]

[upravil dne 21/9/09 r.habi]

Link to comment
Share on other sites

zdravim, podobny problem som mal aj ja na 406 2,0 hdi, po rozobrati motora a pretlakovani vstrikov (priamo v bosch servise ktory je len jeden na SVK specializovany na diesel cerpadla a vstreky) auto v pohode slapalo, az po 20 km pri vyradeni chciplo, odtah domov, skuska startovania a motor bezi, 5 km motor KO, nervy v tahu, servis? tam nemali sajny co sa deje lebo diagnostika ziadnu chybu nedala a oni bez toho nevedia nic spravit,

a to najlepsie na koniec, cela chyba bola v motore klimatizacie v ktorom sa akosi zadrelo lozisko a brzdilo motor, len akosi nikoho nenapadlo ze motor je kapanek hlucnejsi, a dava divny zvuk

po vymene klinoveho remena, za kratsi (pasoval tam z volva ale neviem presny typ) s vynechanim klimy motor bezal krasne, nizsia spotreba a ide este lepsie, nastastie ze ide zima a do jari musi zohnat novy motor na klimu (kompresor)

Link to comment
Share on other sites

teplotní čidlo chlad.kapaliny,snímač otáček, snímač rychlosti -to vše tu padlo, ale ještě mi napadlo, jestli by to nemohlo dělat něco ohledně brždění. Když jsem vyměnil rychlost. snímač, tak auto sice už nechcípalo, motor šlapal krásně, ale když mi tam třeba skočila srnka a já musel rychleji brzdit, tak se mi začli rozsvěcet kontrolky a motor skoro chcípnul. Hned jak jsem pustil brzdu, tak zase běžel v normálních otáčkách. Ovšem při pomalejším brzdění to nedělalo, tak nevím, co tomu bylo.

Link to comment
Share on other sites

Tak je problém vyřešen,rozebrán krokový motorek a vyčištěn sprejem na čištění karburátorů a klapek( doporučuji jde ta špína parádně dolů).Ten pípák na světla šlape,to byl zkratován kábl (asi z bývalého telefonu)pod zadní sedačkou.Jak bude čas dám větší info o demontáži .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...