PPK Odesláno 16. srpen 2009 Sdílet Odesláno 16. srpen 2009 Zdar přátelé, jelikož jsem byl vždy zvyklý u všech aut (pozink x nepozink)podporovat antikorozní ochranu nástřikem dutin, chci se zeptat, zda nemáte k tomuto nějaké informace pro 407, popřípadě, jak si stojí vaše 407 v. koroze. Jak jsem se díval, odtokové otvory na spodku dveří nejsou zrovna v ideální pozici, tudíž určitá hladina vody (a špíny) tam může zůstávat. Nejvíc mne straší ty boční a spodní lemy kolem dveří. Díky PPK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. srpen 2009 Sdílet Odesláno 16. srpen 2009 pežot je obecně považován za auto s dobrou antikorozní ochranou ničemu neuškodíš,když si aspoň nejvíce ohrožené části (dutiny podlahy,prahy,spodní část dveří,různé nosníky atd.) nastříkáš dnešními přípravky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 16. srpen 2009 Sdílet Odesláno 16. srpen 2009 Taky bych byl pro, dutiny u těchto aut udělat. Stačilo tenkrát předvedení 406, kdy jsem se ptal, jestli takto slabý plech u zadního kola nezrezne - prodejce Peugeot řekl, že je to pozink z obou stran, takže ne. Pak jsem to viděl rezavý u jednoho auta, debatovat o tom, zda bylo po bouračce nebo ne nebudu, prostě to zrezlo. Jenže, dnešní trend je jiný - mít auto 10 let a pak vyhodit. Takže třeba za deset let se v tom autě elektrika tak podělá, že bude k ničemu a nepojede ani náhodou, ale kastle bude v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 23. duben 2017 Sdílet Odesláno 23. duben 2017 Kudy se dostanu do dutin prahu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. duben 2017 Sdílet Odesláno 23. duben 2017 (upraveno) zespodu, nebo zevnitř (musí se odhrnout koberec), nebo z čela prahu--od obou podběhů bývá velká oválná plast. ucpávka ale můžu doporučit navrtání otvorů o průměru 10mm shora do prahu a vystříkáš ho kvalitně a bez válení se pod autem atd., v mototechně dostaneš koupit gumové ucpávky, které pak do otvorů nastrčíš--nevypadá to nijak zle a můžeš to těmi otvory pak stříkat kdykoliv, ale doporučím stříkat v parném létě, kdy jsou dutiny suché...,zkusím najít fotku té ucpávky https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6u0827951-zaslepovaci-zatka-resistin-cz-188.html Upraveno 23. duben 2017 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 23. duben 2017 Sdílet Odesláno 23. duben 2017 lepší je práh navrtatr zespodu a zevnit ,aby to nebylo vidět při pohledu z boku nebo vrchu na práh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 23. duben 2017 Sdílet Odesláno 23. duben 2017 Starým autům je jedno kde to vrtnes, na to už nikdo nehraje. Je to podstatne pohodlnější z vrchu. A při prodeji alespoň vidi, že majitel nějakou snahu vyvíjel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chuck11 Odesláno 23. duben 2017 Sdílet Odesláno 23. duben 2017 Stříkání dutiň prahů u 407 není problém.Přikládám foto otvorů ze předu,ze zadu a zespodu prahu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.