FunScreen Odesláno 14. srpen 2009 Sdílet Odesláno 14. srpen 2009 Ahoj všem! Začínám přemýšlet o výměně spojky na 406ce 2,0HDi 66kW/90PS. Kdysi tady byl článek od někoho, že prý viděl origo spojkovou sadu Peugeot v Praze za rozumné peníze. Já to teďka asi hodinu hledal všude možně tady na foru a nikde nic. Tak jen zkouším štěstí, zda-li někdo z Vás náhodou neví.. Jinak když ne originální, tak jakou spojku je dobré koupit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 14. srpen 2009 Sdílet Odesláno 14. srpen 2009 orig.bude Valeo,pak třeba Sachs,Luk... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 14. srpen 2009 Sdílet Odesláno 14. srpen 2009 jak pise ozzy ... pak uz vol dle financnich moznosti ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 17. srpen 2009 Sdílet Odesláno 17. srpen 2009 Zkus si napsat nebo zavolat do Haspa auto díly, pač tam mi před měsícem nabízeli LUK za 3990,-Kč ale pro 80kW a ta je mnohem dražší než ta na tu 66kW. U mě nakonec pomohlo zatím vyměnit kapalinu co ovládá pracovní válec spojky, prokluz ustál a je zatím klid, tak uvidíme kolik to ještě vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.h09 Odesláno 22. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2009 Zdravim ja mam sice 2.1td 80kw ale vymenu spojky sem musel podstoupit v zari tohoto roku...vyslo me to na 8500kc - 5500kc spojka a 3000kc oprava...mam tam spojku LUK a rozhodne bych si ji tam uz nikdy nedal radsi bych si koupil Valeo je sice drazi ale tahle co tam mam mi pri rozjezdech skube. Kdyz sem se na to ptal tak mi rikali, ze to je spojkou a nic s tim neudelam ze pry ma slaby pruziny ktery to zbusobujou takze ja bych uz volil spis Valeo... Ale je to jen muj nazor...jinak hezky svatky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 22. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2009 Ne ne, to bude spíše křivá lamela nebo ti tam dali jinou spojku. Na setrvačníku jsou pružiny nebo je ten komplet odpružený? Reklamovat [upravil dne 22/12/09 kobr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.h09 Odesláno 22. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2009 Hele to asi ne...lamela má nasobě 4 pružiny...předtím sem tam měl spojku Luk taky a dělalo mi to to samí...a v servisu mi řekli že je to prej normální taky mi to přišlo divný...já sem měnil celou spojkovou sadu kvůli tomu že v lamela jak je tisícihran tak se mi to tam urvalo tak sem měnil celou spojkovou sadu...na tomhle autě už je měněná 3x a to tam bylo při výměně tý poslední spojky 195tkm..tak newim já bzych šel asi už jen do valea Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 22. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2009 To asi spojkou nebude, i LUK se dává do prvovýroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.h09 Odesláno 22. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2009 Teď jsi mi zamotal hlavu... servisák mi po projetí autem říkal, že je to normální.Spojka která je dávaná už jako druhá při rozjezdech škube. Co já vim tak originál spojky byly valeo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 22. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2009 podle toho bys měl dvě špatné sady spojky po sobě?, možná špatný setrvák--třecí plocha:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jara1 Odesláno 22. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2009 nejlepší je když koupíš sadu Valeo a po rozbalení zjistíš že lamela je Luk jinak se tydle dvě značky davali do prvovyroby takže je uplně jedno kterou tam dáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.h09 Odesláno 22. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2009 Tak dík zase jsem o něco chytrejší...já sem právě dával lamelu setrvák a ložisko...prostě celej komplet tak mě to ani nenapadlo že bz mohlo bejt něco špatně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2009 možná se pleteš-sada spojky obsahuje lamelu,přítlačný talíř a ložisko, setrvačník jsi pravděpodobně neměnil podle toho že píšeš lamela měla čtyři pružiny,tak máš obyčejný jednohmotný setrvačník (může být popraskaný,nebo má spálená místa na třecí ploše-když ti škubala ta první spojka,měl se i setrvačník důkladně prohlédnout,ty řeči mechanika že značka LUK škube jsou naprostá čipovina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.h09 Odesláno 23. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2009 Tak to jo máš pravdu přítlačák ne setrvák....no asi takhle dal jsem mu tam auto že to budu druhej den mít tak sem mu to odvez a ve dvě ödpoledne mi volal že máš špatnej mechanizmus že prej nevystavuje...tak sem tam přijel a zjistil že je vše v pořádku...no on to zandal zpět šlápnul a protože tam pořádně nedal pracovní válec tak se roztrhnul vejpůl...no víckrát do servisu nee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 23. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2009 Do servisu ano, ale ne do nějaké garáže. Ono se to časem vymstí. To není koktávka, kterou spraví každý kovář na vesnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.