Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

VYBAVENE - 406 HDi 80kW vyskratovane kontakty z 2 trysiek v RJ


Toho.Času

Recommended Posts

mam 406 2.0 HDi 80kW a dojebali sa mi tam naraz vsetky trysky z necistoty v palive atd...tie su vymenene a ok,ale vraj na riadaciej jednotke su \"koncove stupne\" ci \"kondenzatory\"(nejsom mechanik) z 1. a 3. trysky vyskratovane.:myslim cize diagnostika tam hlasi chybu.a vraj netreba menit celu RJ,ale len tie 2 \"koncovky\" z trysiek v RJ. ze clovek ktory rozumie elektrike by to mohol vediet vyriesit aj bez vymeny celej RJ. je to mozne?resp. viete niekto o nejakom rieseni.RJ je bosch a viem aj cislo vsetko.

dik.

[upravil dne 12/8/09 Toho.Času]

[upravil dne 12/8/09 Toho.Času]

[upravil dne 21/8/09 Toho.Času]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: alternativ

Dej si bacha, nekteri na takove oprave dobre vydelavaji. Me to stalo v Luhacovicich u pana Cernockeho 15 000, kdyz mi menil ty koncove stupne.

Levneji vyjde sehnat starsi RJ a sparovat ji s autem.

jj..viem,cital som ten tvoj pribeh :) no tento mechanik mi hovoril,ze kupovat novu RJ sa financne neoplati, ze rozumnejsie je len ju hentak opravit...tak nepredpokladam ze by ma chcel o..bat. ci?

[upravil dne 13/8/09 Toho.Času]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: janou

Mam celu rj z 406 mod 2002 2.0 Hdi. Zostala mi ked som zohnal novú , tú som dal načipovať dodatočne bolo auto predané.Stačí keď daš preprogramovať imobilizer v rj.Posli cislo rj pozriem či su zhodne dam ju za 150E

no ja mam model 99, a ta RJ je BOSCH 0281001782. ale neviem co to znamena :)....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: peugeot09

Jaké \"koncové stupně\" jsou tam použity? Mluvíte tu o tranzistorech, nebo máte na mysli čipy s několika desítkami nožiček?

chlapce zlaty tak to ti nepovim,riesil som to na dialku cez telefon iba,kedze pracujem mimo domov,takze som to ani tu zavadu nevidel ze v com to presne je...preco?mas nejaky navrh?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Urcite nekupuj novou, ta samozrejme vyjde draz, nez moje oprava. pan mechanik jen tezi z neznalosti lidi.

Kup starsi jednotku se stejnym cislem a nejaky sikovny clovek Ti to pak da dohromady.

A nebo Ti za luxusnich 15 000 kc prodam tu moji:D

[upravil dne 13/8/09 alternativ]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: alternativ

Urcite nekupuj novou, ta samozrejme vyjde draz, nez moje oprava. pan mechanik jen tezi z neznalosti lidi.

Kup starsi jednotku se stejnym cislem a nejaky sikovny clovek Ti to pak da dohromady.

A nebo Ti za luxusnich 15 000 kc prodam tu moji:D

[upravil dne 13/8/09 alternativ]

:D :D :D

urcite nebudem brat novu, tu jara1 mi ponukol, len neviem ci tie cisla musia sediet uplne vsetky komplet,lebo prvych 5 cisel sa zhoduje, a ostatne su vraj o vybave,tak neviem ci zalezi v akom aute a s akou vybavou ta riadiaca jednotka motora je...:myslim

[upravil dne 13/8/09 Toho.Času]

[upravil dne 13/8/09 Toho.Času]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: janou

Moja ma tri konektory a označenie \"EDC15 VAR :D9C7C vyr číslo 0234100354 ENMV 02\"

noo..tak to je nieco uplne ine :D:D..ale tak dik za pomoc :D

ale kto vie...cisluju to v tych fabrikach niekedy jak ujebani.....:myslim

[upravil dne 13/8/09 Toho.Času]

[upravil dne 13/8/09 Toho.Času]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poznam v Dubnici manika ktorý mi robil čip a preprogramovanie imobilizeru.Šikovný autoelektrikar je aj vo Veselom pri PN. Osobne si skontroluj na Rj koľko máš konektorov , potom by tam malo biť nejaké označenie ako EDC15 , pripadne niečo podobne . Potom ešte to označenie var. Tieto dve označenia by mali nsedieť ostatne by nemali biť podstatné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: janou

Poznam v Dubnici manika ktorý mi robil čip a preprogramovanie imobilizeru.Šikovný autoelektrikar je aj vo Veselom pri PN. Osobne si skontroluj na Rj koľko máš konektorov , potom by tam malo biť nejaké označenie ako EDC15 , pripadne niečo podobne . Potom ešte to označenie var. Tieto dve označenia by mali nsedieť ostatne by nemali biť podstatné.

ok dik za radu.rj uz som zohnal,to 10-miestne cislo cele sedi tak predpokladam (a dufam) ze to bude spravna.ostatne cisla nemam moznost overit ponevadz nemam moje auto nablizku...zostava mi len cakat jak to dopadne.no a este ten imobilizer nestastny...snad to chlapik bude vediet vyriesit,ak ne tak vyuzijem tvoje tipy...;)

[upravil dne 13/8/09 Toho.Času]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stává se, že odejdou koncové stupně v ŘJ, ale většinou se to nestane po zadření trysek špatným palivem. Cena opravy se pohybuje u různých lidí různě, ale v reálu je okolo 500kč za součástky a 1000kč za práci. Tedy se oprava vyšplhá na 1500kč. To je o jednu nulu méně než zde uvádíte. Ve vašem případe by jsem navštívil nejakého domácího kutila a poprosil ho, aby jednotku rozmontoval a pomocí digi multimetru změřil koncové tranzistory - budou li KO není co řešit. Pokud budete mít štěstí tak na nich vyčtete i typ a podle toho je objednáte v GM-Elektronik nebo tak podobně. Pokud Typ není čitelný tak doporučuji sehnat obdobnou jednotku a tranzistory použít z ní. Popřípadě zkusit dopídit se nějaké náhrady podle funkčních kusů v ŘJ. Pokud budou OK je třeba přeměřit ještě parlelní filtr na výstupu. je tvořen kondenzátorem a tlumivkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: peugeot09

Rozeberte prosím někdo nějakou ŘJ a vyfoťte mi ji z obou stran. Strašně moc by mě zajímalo co ten obal ukrývá. ;)

Čoveče máš štěstí, že jsem strašnej šťoural, když mi na Xantii nešel rozchodit tempomat, tak jsem došel až k tomu, že jsem jednotku rozebral a šel po cestách pinů jestli jsou osazeny vůbec součástky na daných pinech.

Takže tady máš ty dvě fotky mé ECU vyrobené 18.11.1999 s číslem 0 281 010 251 a je u motorizace HDI 80kW,a le v Xantii, má odlišnou maličko výbavu než 406, ten nemá třeba elektrický příhřev chladícího okruhu, kterej je právě ovládanej ECU.

http://xantiak.sweb.cz//ECU_01.JPG

http://xantiak.sweb.cz//ECU_02.JPG

http://xantiak.sweb.cz//ECU_BOSCH.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...