jiirgen Odesláno 11. srpen 2009 Sdílet Odesláno 11. srpen 2009 Máte někdo zkušenosti z opravou regulace průtoku vzduchu na turbu (co to obnáší,co to stojí)? Prý je to nějaký podtlakový mechanismus,který ovládá natočení lopatek. Včera mi motor spadnul do nouzového režimu a podle diagnostiky byla chyba ve vysokém tlaku přiváděného vzduchu,před tím to teda jelo chvíli \"jako kráva\". Prý se to stává,když auto dlouho stojí a ten mechanismus přirezne. Když je motor na diagnostice a přidám plyn, vyleze tlak vzduchu tak na 1.8 i 1.9, zdá se mi to dost,myslím že by to asi nemělo téměř dvakrát přeplňovat:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qmysak Odesláno 15. srpen 2009 Sdílet Odesláno 15. srpen 2009 ted řeším asi stejný problém jako ty pokud sem to dobře pochopil. sem byl na diagnostice a turbo má na volnoběh jednou tak vysoký tlak než by mělo mět a říkal mě že to može byt bud hadice někde(ty mám v pořádku) a nebo nějaký snímač pravděpodobně,váha vzduchu,nějaké čidlo,.......neměl na mě čas řčekl mě jen toto a 25.8 mu to vezu at mě to dá do kupy tak su zvědavý co z tohop vyleze enom doufám že to bude nějaká prkotina za pár kaček:myslim pak dám vědět jak sem dopadnul a kdybys to dal dřív do kupy dej vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Edison Odesláno 16. srpen 2009 Sdílet Odesláno 16. srpen 2009 Mě to dělá něco opačnýho: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiirgen Odesláno 22. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2009 Tak jsem po vynulování závad absolvoval cestu k moři a zpět dlouhou cca 2.000 Km a turbo ani jednou nezazlobilo,zdá se že to jede jak má. Takže zatím asi nebudu nic řešit a budu doufat,že se ten mechanismus rozhýbal. Jinak ten snímač na kterém je řízení geometrie turba závislé prý není váha vzduchu, ale to malé tlakové čidlo na intercooleru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 22. srpen 2009 Sdílet Odesláno 22. srpen 2009 Pro upřesnění s lopatkama to nedělá vůbec nic proboha. Někde si turbo otevřete a snad už uvidíte, že to ani technicky není možný. Je to prostě jenom taková klapka, která buď pouští dál vzduch do motoru a nebo ten vzduch koluje v turbu dokola. Tohle zareznutí se často stává u TDi turbín... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiirgen Odesláno 23. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 23. srpen 2009 Takhle by mělo turbo u HáDéíčka vypadat. Zajímalo by mne tedy kde že ta klapka co jí podtlaková membrána přes táhlo ovládá průtok vzduchu vlastně je... Regulace geometrie lopatek totiž není taková utopie a běžně se používá, ale jedná se většinou o lopatky statoru které usměrňují průtok výfukových plynů turbínou. Hádat se ale nechci,tohle turbo jsem opravdu rozebrané neměl a tak nevím co ten podtlak ovládá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.