BV406 Odesláno 11. srpen 2009 Sdílet Odesláno 11. srpen 2009 zdravim, chci se touto cestou zeptat, hlavne asi majitelu motoru 2.2 Hdi 98 kW v P406, na typicke \"neduhy\" tohoto motoru ci pripadne veci, ktere se typicky nejvice s..rou na tomto agregatu ... ptam se, protoze uvazuju o presedlani z meho RHZ 80 kW na 2.2 Hdi, tak bych rad vedel, co muzu od toho cekat ? hlavne co se tyka zavad, pochopitelne ... o FAPu a neprijemnostech s tim spojenych vim... diky za tipy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Odesláno 11. srpen 2009 Sdílet Odesláno 11. srpen 2009 já mám tento motor od r.2001, mám najeto přes 170tis km a zatím žádný (absolutně) žádný problém, funguje jako hodinky, nežere ani kapku oleje (dávám nejlepší plnou syntetiku); navíc má rád vytáčení až do 5 tis otáček, vůbec mu to neškodí (naopak prospívá), zvuková kulisa je pak výborná a zvýšená spotřeba při takových rozjezdech není skoro poznat takže doporučuji, budeš spokojen (pokud se o auto předcházející majitel staral) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pp205 Odesláno 11. srpen 2009 Sdílet Odesláno 11. srpen 2009 skvely motor na jizdu pro uzivatele horsi na opravy :-( klasika: praskaji hlavy tesneni pod hlavou ted zacinaji prybzvat turba vstriky problem ... (2.0 ma jiny) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Odesláno 11. srpen 2009 Sdílet Odesláno 11. srpen 2009 když motor používáš tak, jak máš, pak žádné problémy a bez oprav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 11. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 11. srpen 2009 Původně zaslal: pp205 skvely motor na jizdu pro uzivatele horsi na opravy :-( klasika: praskaji hlavy tesneni pod hlavou ted zacinaji prybzvat turba vstriky problem ... (2.0 ma jiny) ok, neco takoveho jsem potreboval vedet ... a kdyz to srovnas s mym RHZ ? co se nejvice sere na RHZ 80kW ... k tem prasklym hlavam, cim to je, je to nejak poddimenzovane ?? a kolik stoji takova oprava, pokud by mi praskla hlava a potreboval bych nove turbo a nove vstriky ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. srpen 2009 Sdílet Odesláno 11. srpen 2009 na nové věci ohledně turba nebo hlavy se neptej , ty motory stojí plusminus 300 tisíc-- buď repas nebo ojeté díly... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 11. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 11. srpen 2009 jj, tak jsem to samozrejme myslel ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 11. srpen 2009 Sdílet Odesláno 11. srpen 2009 Není mi jasné, co tím získáš? Jízda je dost podobná, akorát na výměně auta ztratíš tak 100 tisíc. Podle mého názoru by výměna auta měla znamenat větší krok dopředu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 12. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 12. srpen 2009 pro Oldu: protoze porad nemuzu vyresit tento problem http://www.peugeot-club.cz/forum/viewthread.php?tid=59401 , tak uz prirozene uvazuji, ze bych se ho zbavil .... co tim ziskam ? abych rekl pravdu, nevim, to by ses musel ptat kazdeho kdo si kupuje auto, co tim ziska.... co jsi ziskal ty, kdyz jsi koupil 607 s timto motorem ? slysel jsem, ze svezeni s 2.2 je paradni a navic to, pry, jsou drzaky ... svezeni uz mam za sebou, znamy ma C5 s touto motorizaci a oproti memu, to je citelne vyse ... na zavady jsem se ho neptal, protoze by to bylo zbytecne ... tak proto jsem zalozil toto vlakno, aby zde majitele 2.2 hdi nebo technici, co je opravuji, vysypaly ty nejtypictejsi a nejcastejsi poruchy a opravy na tomto motoru ... to je vse, to jsem chtel vedet .. kazdopadne dekuju za nazor.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paul jane Odesláno 12. srpen 2009 Sdílet Odesláno 12. srpen 2009 Ja osobme mam 2.2 HDI rok a mam natoceno 233600 cca, mimo normalny udrzby jsem na tom aute vymenil jen nejake tahlo na rizeni ventilu oprava stala 700,- jinak zaklepu nic a vse klape jak ma. Osobne me od toho dost lidi odrazovalo ale i dost lidi mi rikalo proc ne je to dobrej motor v dobrem aute tak je to na kazdem jak se rozhodne. Ja muzu rict ze jsem jel jak s 2.0 HDI a je to oproti te 2.2 fakt rozdil. Takze osobne bych se toho nebal . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 12. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 12. srpen 2009 ok, dik za nazor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nrpetonr Odesláno 12. srpen 2009 Sdílet Odesláno 12. srpen 2009 super motor, bez zavad, len pravidelna vymena oleja. mam ho od 74tis km, teraz cca 96 tis km. paradne zvezenie, potiahne si kedy potrebuje od 1800 ot, velmi tichy, spotreba dlhodoba 6l pri jazde mesto/mimo mesta/dialnic v pomere 20/10/70 a to nemam lahku nohu. fap je uz ina tema. musis pocitat s tym, ze skor ci neskor (zalezi od toho, v akych podmienkach jazdis a aku mas generaciu) sa ohlasi, ze je zapchaty, plus bues musiet doplnit aditivum. ja som ho cistil wapkou hned pri kupe a odvtedy bez problemov, akurat som doplnal nedavno aditivum, kedze mi doslo a bez neho by sa hned zapchal - jeho momentalna zaplenenost ani nie z polovice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 12. srpen 2009 Sdílet Odesláno 12. srpen 2009 Co jsem získal přechodem na 607? předtím jsem jezdil v F600, F850, Š105, P405, P605, pak nebylo co koupit, v r. 1999 ještě 607 nebyla, takže P406, pak rok v Laguně, dokonce dva měsíce ve Favoritu. Takže přechod na 607 (tehdy jsem za ojetý dal 720 000) byl krokem vpřed. S tím Tvým problémem - zavolej 583 411 572. Je to tady v Zábřehu u Šumperka - to je tak nejlepší, co mohu poradit. Závada je to asi zapeklitá, proto jsem Ti tento kontakt nedával dříve - nechtěl jsem svému oblíbenému servisákovi zamotávat hlavu. [upravil dne 12.8.2009 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 12. srpen 2009 Sdílet Odesláno 12. srpen 2009 Jestli chceš slyšet závady 2,2 HDi za období od 80 t km do 337 t km: - zadřená napínací řemenice plochého řemene + řemen - 1 x výměna FAP za repas - asi 2 x dolití aditiva - 2 x výměna čidla diferenciálního tlaku po 3000 Kč - odpružená řemenice - vypadené táhlo nějakého brzdicího (?) vzduchu - x krát svařovaný výfuk - reznou trubky, samotné tlumiče jsou pořád OK - už si nepamatuji, jestli čerpadlo posilovače - prostě nějaké ložisko u plochého řemene - volnoběžka alternátoru. Dá se shrnout, že kolem plochého řemene odešlo snad všechno - prostě to po zavedení ještě neměli vychytané. Ale po výměně jsou ty nové díly už trvanlivější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 13. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 13. srpen 2009 dekuju moc za informace ... co se tyka toho kontaktu, tak jsem samozrejme ochoten uz dojet s tim autem vsude, to neni problem ... (klidne i na vrakac) to je nejaky ofi peugeot servis, nebo autofrance, nebo nejaka garazovka ? ... jen, at vim, o co jde ... co se tyka toho prechodu, tak na 607 a jeji udrzbu opravdu nemam finance ... 406 jsem si hodne oblibil a po jine znacce nekoukam, nemam proc ... takze muj zaver je, ze nastupce by mela byt 406, mladsi, a pokud mozno i silnejsi ... a vyhledove me zajimalo, protoze zname peugeot , co se na tom motoru nejvice se..r..e jeste mam v planu s autem jednu vec, pokud to nepomuze, tak s dovolenim brnku do toho zabrehu .. diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 13. srpen 2009 Sdílet Odesláno 13. srpen 2009 Zábřeh - Specialista na Peugeot. Není sponzorem tohoto clubu, proto neuvádím podrobnosti. Netvrdím, že si máš koupit 607. Jenom to, že když už budeš vrážet peníze a energii do výměny vozidla, tak ať je to opravdu generační. Myslím, že se podaří opravit Tvoje auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KUBBACHER Odesláno 15. srpen 2009 Sdílet Odesláno 15. srpen 2009 Původně zaslal: pp205 skvely motor na jizdu pro uzivatele horsi na opravy :-( klasika: praskaji hlavy tesneni pod hlavou ted zacinaji prybzvat turba vstriky problem ... (2.0 ma jiny) Té hlavě se mi nechce věřit, zajímalo by mě kolika lidem zde na clubu na 2,2Hdi praskla hlava? Sám jsem to dvakrát zažil u 605 2,5td, ale o tomto problému jsem slyšel snad ze všech stran. Ano možná, že tobě praskla, ale takových nebude kvantum. Mám najeto skoro 300tis. a právě jsem přijel z dovolené, auto šlapalo jako hodinky, každý motor se časem opotřebuje a potřebuje investice, já zatím klepu klepu, a doporučuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.