brando3 Odesláno 28. leden 2010 Sdílet Odesláno 28. leden 2010 Původně zaslal: DAB71 Původně zaslal: siskin predsa este jedna otazka,.... mas 2.0 HDI, ...vsak ? Zdravím Koukal jsem na ty stránky a jestli jsem to dobře pochopil,tak mimo 2,0HDi...raději na to ještě mrkni;) Určeno pro vozy : Peugeot 307 2001-2005 benzin,diesel mimo(oprócz)2,0HDi (DW10TD,DW10A,DW10B) Peugeot 307 2006-2008 benzin 2,0(EW10J4S) diesel 1,6HDi(DV6TED) [upravil dne 6/10/09 DAB71] [upravil dne 6/10/09 DAB71] ja mam konkretne 2,0HDi (DW10TD) a objednal som si kryt predny aj zadny.A v servise mi ich bez problemov namontovali. http://www.depoauto.sk/product_info.php/cPath/414_616_909/products_id/1927 [upravil dne 8/3/10 brando3] [upravil dne 8/3/10 brando3] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brando3 Odesláno 8. březen 2010 Sdílet Odesláno 8. březen 2010 este jedno foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysak Odesláno 27. duben 2010 Sdílet Odesláno 27. duben 2010 prosím, kde koupit tento kryt v Polsku? V Polském Těšíně? Nemáte někdo informace v kterém obchodě a za kolik? 307SW 1,6 Hdi 80 kw 2004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Existujuci Odesláno 27. duben 2010 Sdílet Odesláno 27. duben 2010 Původně zaslal: mysak prosím, kde koupit tento kryt v Polsku? V Polském Těšíně? Nemáte někdo informace v kterém obchodě a za kolik? 307SW 1,6 Hdi 80 kw 2004 Dutch tu niekde pise ze to objednal z internetovej stranky a prislo to prepravkou z CZ. Na SK bolo postovne 6euro. Tu mas link: http://www.agauto.sk/sk/?isvyhl=1&znacka=171&model=297&sortiment=463 [upravil dne 27/4/10 Existujuci] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanypipo Odesláno 1. květen 2010 Sdílet Odesláno 1. květen 2010 Na Břížku 391 747 66 Dolní Lhota Česká republika maš tady adresu jeto za ostravou tež jem to tam kupoval v polsku berou jen objednavky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hary Odesláno 1. květen 2010 Sdílet Odesláno 1. květen 2010 No já si myslím, že ten spodní kryt tam nemusí být vůbec, jezdím bez něj už 4.rok a poho. Možná v zimě trvá déle vytopení auto, ale v létě se líp ochlazuje, vůbec bych to neřešil, protože na D1 jej znovu ztratíte.H Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajvet Odesláno 1. listopad 2010 Sdílet Odesláno 1. listopad 2010 kde by se dal sehnat na 1,6HDi 80 kw r.v. 2006? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Existujuci Odesláno 1. listopad 2010 Sdílet Odesláno 1. listopad 2010 kde by se dal sehnat na 1,6HDi 80 kw r.v. 2006? Tento spodny kryt je univerzalny.pasuje aj na benzin aj na diesel. Je z Polska ale predava ho firma z CZ.Poslu ti ho na dobierku.Za dva dni ho mas.Z 9 otvorov ktore ma mi sedelo 7. Mam ho uz asi 15 000km a drzi v pohode. Tu mas link: http://www.agauto.sk/sk/?isvyhl=1&znacka=171&model=297&... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leos Odesláno 2. listopad 2010 Sdílet Odesláno 2. listopad 2010 Plastový se mi vždy rozlámal, v Peugeotu prodávají kryt ze silného plechu(cca 2-3mm) jako doplněk k autu a nemůžu si ho vynachválit. Je uchycený do přepážky pod chladičem 2xM8 a do nápravy 2xM10. Všem doporučuji:papa [upravil dne 2.11.2010 16:18 Leos] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dyno Odesláno 2. listopad 2010 Sdílet Odesláno 2. listopad 2010 Plastový se mi vždy rozlámal, v Peugeotu prodávají kryt ze silného plechu(cca 2-3mm) jako doplněk k autu a nemůžu si ho vynachválit. Je uchycený do přepážky pod chladičem 2xM8 a do nápravy 2xM10. Všem doporučuji:papa [upravil dne 2.11.2010 16:18 Leos] a cena prosim ??? a vaha ??? aby to pri ty tloustce nevaziilo 10 kg [upravil dne 2/11/10 21:26 dyno] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Bazi Odesláno 11. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2017 (upraveno) Chci koupit spodní kryt motoru. Nešel jsem dva různé druhy. Každý má ty čtyři středové díry trochu jinak udělané. Ten první je má více v podelné ose auta. K němu jsem četl recenze, že z těch středových děr to šlo přišroubovat na každě straně jen na jeden šroub. Z toho mě vyplívá, že ten druhý by mohl být vhodnější. Máte někdo zkušenost s tím druhým krytem? Upraveno 11. prosinec 2017 uživatelem Roman Bazi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 11. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2017 No lepší kopit origo, ja to řešil ted u 207, prý ty druhovýroby jsou měkký. Kdyžtak podle VIN kouknout, a nedavají se tam šrouby ale přichytky, aby to šlo sundat na vyměnu oleje Tady podle VIN i s kodama Kelly ma ten s dirama ale bez děr, jinak origo je celkem pálka http://www.krytymotoru.cz/m1-peugeot-m2-307.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 11. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2017 Stejne nakonec svrtas kryt s plastem podbeho samorezkama jako ja....koupil jsem za 599 made i poland.... Aku...par samoreznych sroubu do sadrose a drzi jak prase. Nema cenu bazirovat na tom jestli na sebe pasujou diry.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 11. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2017 Pokud ho nemusí sundavat kvuli oleji tak asi jo. Pak taky nezapomeň že tam někde vede výfuk, tak aby se to někde nepotkávalo a netavilo se to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 11. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2017 Mám ten první kryt ( made in Poland ) a díry pasovaly parádně, bohužel kvůli výměně oleje musí dolu. Výfuk vede nad nápravnicí , takže nemá šanci se s krytem potkat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 11. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2017 (upraveno) Myslím že je vcelku jedno či tam použijem príchytky alebo samorezky ( nie však dlhé ), oboje sa demontuje relatívne jednoducho a rýchlo. ( Najhoršie by bolo požiť šrubu s maticou ) Ale reč je iba o tých bočných otvoroch, ktoré na druhovýrobe takmer nikdy nesedia a tak sa jednoducho zoskrutkujú tam kde je to treba (spoje s ľavým a pravým podbehom). Podstatné asi bude, na aký motor ten kryt má ísť, ja si vôbec neviem predstaviť že by na 1,6 benzín pasoval ten na poslednom obrázku, vrchný pasuje a slúži bez problémov (okrem tej jednej dierky, nahradené spojom zo samorezky). Originál je samozrejme originál, kto chce šetriť, musí sa s tým trošku pohrať. Nejako mi to nedalo a tak som mrkol na gugla, vyzerá to tak, že ten kryt na poslednom obrázku ani nie je na 307čku ale na 308čku. http://www.autodielyshop.sk/autodielyshop/eshop/21-1-Peugeot/3465-3-plechove-a-plastove-diely/5/41398-Peugeot-308-9-07-kryt-pod-motor-kratky Upraveno 11. prosinec 2017 uživatelem 307rg doplnenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Bazi Odesláno 11. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2017 (upraveno) Originál se mě kupovat nechce. První kryt je z HDPE plastu a stojí 650kč. Druhý kryt má v levém dolním rohu samolepku "Peugeot 307". Je z ABS plastu a stojí 450kč. Asi koupím ten první, když hodně lidí píše, že pasuje. Radku, příchytky mám koupené. Nějak už ho tam dopasuji. 307rg, koukám na ten Tvůj odkaz, a ano, vypadá jako z 308, máš pravdu. Díky kluci za rady. Dnes jsem koukal pod auto, a seženu ještě levý podběh, mám ho poškozený a kryt by tam asi hůře držel. Upraveno 11. prosinec 2017 uživatelem Roman Bazi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 11. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2017 No ono to vlastne aj dosť záleží na tom aký tam je podbeh, veľa ľudí tam má neoriginál a potom sa čuduje, že im tam tie dierky nesadnú ( alebo je to presne naopak, nesadnú s originálom , neviem ). Rozhodne ale ten typ čo je hore. Originál ani neviem či na benzín by pasoval keďže ho dávali iba na diesel ( neviem ako na 2 liter benzín ), avšak druhovýroba je určená aj na diesel aj na benzín, akurát bývajú dosť nepresné, takže sa nimi treba trošku pohrať. No a žeby bol mäkký to by som nepovedal, je to dosť hrubý kus plastu, aspoň teda ten kus čo som dával ja (poľský). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.