LadaJ307 Odesláno 9. srpen 2009 Sdílet Odesláno 9. srpen 2009 Zdravím:papa, včera večer jsem sedl do auta, nastartoval a šlo velice těžce otáčet volantem, zřejmě posilovač. Tak jsem zkusil několikrát znova nastartovat a asi při čtvrtém nastartování bylo vše OK. Po zhura 15min. jízdě a 4 hodinovém stání jsem znova nastartoval a objevil se ten samý problém, teď už ovšem nepomohlo ani 10krát opakované startovaní. Tak jsem dojel domů bez posilovače. Dneska ráno sednu do auta a posilovač funguje hned po prvním nastartovaní. Dnes už jsem několikrát startoval a točil jen tak v garáži volantem a vždycky bez problému. Nenapadá vás čím to mohlo být??? [upravil dne 9.8.2009 LadaJ307] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ado7980 Odesláno 9. srpen 2009 Sdílet Odesláno 9. srpen 2009 Kontroloval si hladinu kvapaliny v serve??? Nedostatok moze byt jednou z pricin a asi tou najbeznejsiou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. srpen 2009 Sdílet Odesláno 9. srpen 2009 nedostatkem oleje to nebude,když jednou to jde a pak zas né podle mne je to studený spoj někde,zkusil bych mrknout na pojistky--může být dobrá,ale má špatný elektr. kontakt-- a taky prostříknout WDčkem konektor kabelů,vedoucích do serva,zkontroluj i pojistky (upevnění) a elektr. spoje pod kapotou--to servo má poměrně velký odběr,bude mít i svůj elektr. obvod [upravil dne 9/8/09 ozzy1956] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LadaJ307 Odesláno 3. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2010 tak po delší době posilovač opět zlobí... Pojistky jsem prošel, ale nic. Kde najdu ten konektor kabelů do serva??? Je možné, že by to bylo slabou baterkou??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
76madmax Odesláno 29. květen 2017 Sdílet Odesláno 29. květen 2017 Možno neskoro. Mne začalo tiež vynechávať servo, keď som odpojil napájanie z konektora sa vyvalil olej. Po rozobraní som zistil, že sa odporučilo gufero na čerpadle a olej pretiekol do elektroniky a motora kde izoloval a lepil uhlíky takže sa motor netočil. Po vyčistení a výmene gufera zatiaľ ide lepšie ako kedykoľvek doteraz. Je to babračka ale netreba sa toho báť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.