leopoldvin Odesláno 9. srpen 2009 Sdílet Odesláno 9. srpen 2009 Dobry Den.. Mám problém s Turbem, zjistil sem to až na dálnici když samo vyplo a výkon byl totalně v haji. Stacilo zastavit a znovu nastartovat a jedezase chvilku.. Nevite někdo co s tím? Předem děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedros307 Odesláno 14. srpen 2009 Sdílet Odesláno 14. srpen 2009 Zdravim. Mám stejný problém.Na chvíli (asi 1500km )mi to dalo pokoj,když jsem vyčistil váhu vzduchu.Také přemýšlím co s tím.V servisu mi řekli ,že potřebují abych přijel ,když to zrovna dělá.Poraďte nám.Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnGin Odesláno 14. srpen 2009 Sdílet Odesláno 14. srpen 2009 A rozsvítila se nějaká kontrolka, případně nějaká hláška na displayi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedros307 Odesláno 14. srpen 2009 Sdílet Odesláno 14. srpen 2009 Nerosvítila se žádná kontrolka a ani žádná hláška. [upravil dne 14/8/09 pedros307] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 14. srpen 2009 Sdílet Odesláno 14. srpen 2009 kamarat to mal na fabii 1.9TDi ...zasekavali sa mu lopatky na turbe tak mu ho vymenili za repasovane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leopoldvin Odesláno 14. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 14. srpen 2009 Tak ze du vycistit vahu vzduchu, uvidim co to udela.. Jinak PP nehlasi nic, jako by se nic nedelo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 14. srpen 2009 Sdílet Odesláno 14. srpen 2009 Turbo se nevypíná, to běží pořád. Zřejmě ti to spadla řídící jednotka z nějakýho důvodu do nouzovýho režimu a proto to nejelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stehla66 Odesláno 14. srpen 2009 Sdílet Odesláno 14. srpen 2009 Čau přikláním se k názoru Drivera. z nějakýho důvodu ti to háže auto do nouzovýho režimu. co ukázala diagnostika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leopoldvin Odesláno 14. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 14. srpen 2009 Ahoj tak nevim na Diagnostice sem s tí jeste nebyl, jestli myslis v servisu. Ale PP nehlasil nic... Vycistil sem vahu vzduchu a byja truchu mastna.. uvidim co to bude delat dal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leos Odesláno 20. srpen 2009 Sdílet Odesláno 20. srpen 2009 Dělalo mi to také, po ohřátí motoru mi vypínalo turbo a po novém startu naběhlo, ale jen do dalšího výpadku a někdy vydrželo i 100 km jízdu. Vždy mi ale přišla chybová hláška a rosvítila se kontrolka motoru. V servisu mi postupně vyměnili snad všechny čidla okolo turba a nakonec cestovalo vlastní turbo na kontrolu do servisu, kde zjistili zanešené lopatky. Po vyčištění turba je vše v pořádku. Ta legrace mě přišla na 20 000kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leopoldvin Odesláno 24. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 24. srpen 2009 Diky zaradu hned zitra se stavim do servisu a necham to turbo vycistit Urcite napisu jak to dopadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marčelino7 Odesláno 3. září 2009 Sdílet Odesláno 3. září 2009 Dneska jsem po výměně turba auto najednou ztratilo výkon rozsvítila se kontrolka motoru nakonec i červené stop !! Turbo vysypane vše zanesene karbonem přitom měním olej vždy před dovolenou tzn. červen letos jsem do oleje přidal Lubrifilm tak nevím zda-li to není ta příčina toho karbonu všude oprava stála se vším všudy 21 000 kč. Kdyby jste věděli o někom kdo by moje staré turbo vykoupil na repas dejte vědět Děkuji moc P.S ještě že se mi to nestalo při cestě do Řecka někde v Rumunsku nebo Bulharsku:o:o:o:o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedros307 Odesláno 6. září 2009 Sdílet Odesláno 6. září 2009 Zdravim. CHtěl bych se zeptat leopoldvina jestli už opravil závadu?Už mi zase 307 přestává tahat a dost často.CHvíli jsem měl pokoj ,když jsem vyčistil váhu vyduchu.Napiš. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leopoldvin Odesláno 7. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2009 Zdravim pedros307 Takže turbo ještě vyčistěné nemám ale nechtě jsem čepl benzín, zředil sem to naftou do plné nádrže a pořádně projel. Tak turbo nevypíná ale tet má pozdější nástup asi 2200 ot. Ale vyčistit ho dám určitě, Ahoj :papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zborda Odesláno 13. září 2009 Sdílet Odesláno 13. září 2009 Původně zaslal: Leos Dělalo mi to také, po ohřátí motoru mi vypínalo turbo a po novém startu naběhlo, ale jen do dalšího výpadku a někdy vydrželo i 100 km jízdu. Vždy mi ale přišla chybová hláška a rosvítila se kontrolka motoru. V servisu mi postupně vyměnili snad všechny čidla okolo turba a nakonec cestovalo vlastní turbo na kontrolu do servisu, kde zjistili zanešené lopatky. Po vyčištění turba je vše v pořádku. Ta legrace mě přišla na 20 000kč. 20.000??? to tě okradli ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mařa Odesláno 13. září 2009 Sdílet Odesláno 13. září 2009 Ahoj,když jsme u té váhy vzduchu,muže mi někdo popsat nebo ukazat na foto kde ji najdu,předem dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedros307 Odesláno 13. září 2009 Sdílet Odesláno 13. září 2009 Zdravim všechny. Váha vzduchu je umístěna mezi vzd.filtrem a hadicí pokračující do motoru.Připojena je konektorem.Já jsem jí nedavno zase čistil.Špína v ní nijaká nebyla,ale ztráta výkonu mi přestlala .Asi zase jenom na chvíli-no uvidím.Již dvakrát jsem to čistil a přestalo mi to na nějaký čas.Dá se nějak zjistit,že je vadná?Nebo mam už turbo v háji.?Mam najeto 230000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leopoldvin Odesláno 13. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2009 Zdravím Váhu vzduch není třeba tak často čistit.. Dobré je měnit častěji vzduchový filtr.. Né Polský...tady netřeba šetřit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmmb Odesláno 15. září 2009 Sdílet Odesláno 15. září 2009 Původně zaslal: Leos Dělalo mi to také, po ohřátí motoru mi vypínalo turbo a po novém startu naběhlo, ale jen do dalšího výpadku a někdy vydrželo i 100 km jízdu. Vždy mi ale přišla chybová hláška a rosvítila se kontrolka motoru. V servisu mi postupně vyměnili snad všechny čidla okolo turba a nakonec cestovalo vlastní turbo na kontrolu do servisu, kde zjistili zanešené lopatky. Po vyčištění turba je vše v pořádku. Ta legrace mě přišla na 20 000kč. taky mi vypadává turbo. po vypnutí a nastartování na chvíli zase jede a po 5- 10km vypne. to vyčištění stálo 20000???? to by bylo lepší vyměnít turbo za repas, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Odesláno 17. září 2009 Sdílet Odesláno 17. září 2009 By mě zajímalo, jak tu váhu vzduchu čistíte a čím, protože mi to turbo asi taky nějak zlobí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.