Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Věnuje se tu někdo dovozu z Německa?


marekh

Recommended Posts

Věnuje se tu někdo dovozu z Německa? Líbí se mi toto auto: http://www.tipcars.com/basic/karta.php?kf=6048&ki=0003&amb=E&tn=Peugeot+307%26nbsp%3BCC+2%2C0+Automatik+Klimaautomatik+Leder+Navi&odkud=M&Lang=cz

Německy neumím. Předpokládám, že by dali třeba ještě slevu na 370 na naše (kabri se v krizi moc nekupují). Slevu srovnávám s ČR, kdy na podobné auto za 400k dají po zeptání také 30k slevu.

Na kolik by celý dovoz s jednáním s prodejcem vyšel?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: marekh

Díky, to jsem chtěl přesně věděť, takže třeba kolem 10k...

když to spočítáš tak to je od Tebe na místo cca.630 km,

tam a zpět +cena za dovoz a máš zhruba nějakých 19000,-

ještě přihlášení...

jel jsem předloni s bratrem pro Saaba do Frankfurtu,bylo to přímo od prodejce,zařidili mu značky a pojištění-asi celkem 370 euro,což mu vlastně dali jako slevu,takže to neplatil,přivézt to na plaťáku tak to vyjde o hodně dráž

nebylo by lepší a levnější odjet s tím po vlastní ose?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: BV406

je pravda, ze kdyz se to veze na plataku, tak je s tim mene vyrizovani a papiru, nez kdybych si ho koupil a chtel odjet v tom koupenem aute ?

Především není třeba se vázat na otevírací dobu místního úřadu, pro to vyřízení převozek a pojistky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Slevu by nějakou dát mohli, ale počítej tak kolem 200EUR (maximálně se mi povedlo 500, ale není to pravidlem). V německu Tě převozky včetně pojištění vyjdou na cca 150EUR, v ČR dovozová technická + přihlášení (ceny teď přesně nevim ale tipoval bych kolem 4000,-). Takže to máš k dnešnímu nákupu EURa u EXCHANGE(25,95,-) 392600,- + 4000,- +1000 dál. známka + 2000,- (benzín obě auta při spotřebě 8,5l/100km a ceně kolem 30kč/l cesta z Prahy (cca 270km)). Takže bez odměny dovozci jsi stejně na cca 400000,- když dají slevu, můžeš to počítat jako bonus, ale opravdu to není pravidlo.

Jestli chceš, tak bych tam s tebou možná mohl zajet (dovozce nejsem, ale pár aut jsem už dovezl). Počítej tak + 5000,- jako za službu, protože je to celkem štreka.;)

EDIT: teď jsem zjistil, že je to z PHY celkem blízko, tak by to šlo určo i méně ;):roker

[upravil dne 10/8/2009 Neon]

[upravil dne 10/8/2009 Neon]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

Původně zaslal: BV406

je pravda, ze kdyz se to veze na plataku, tak je s tim mene vyrizovani a papiru, nez kdybych si ho koupil a chtel odjet v tom koupenem aute ?

Především není třeba se vázat na otevírací dobu místního úřadu, pro to vyřízení převozek a pojistky.

jasne, takze na plataku proste prijedu, koupim a odjedu ....

kdybych chtel tim autem odjet, musim litat na urady v D a vyrizovat papiry, coz stoji cas a penize ....

je treba na platak jina skupina nez B ? znamy rikal, ze E ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na velkej plaťák je potřeba velký auto a hlavně to ŘO typu E. to co můžeš volantovat s Béčkem nesmí být těžší jak 750kg ( takže by sis možná nechal přivézt smarta, twingo a takýle prcky :-D )

Problémem u aut co táhnou velký plaťáky je to že mají většinou takovou spotřebu že žerou trávu kolem silnice. Je mnohem jednodušší vyřídit převozky v reichu a dorazit po vlastní ose. ( taky jsem měl vyhldnutý auto z německa ale nakonec to padlo protože brutálně vyrostlo € ) a s dovozem by vyšlo ještě dráž...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kmotrik

Na velkej plaťák je potřeba velký auto a hlavně to ŘO typu E. to co můžeš volantovat s Béčkem nesmí být těžší jak 750kg ( takže by sis možná nechal přivézt smarta, twingo a takýle prcky :-D )

To omezení na 750kg je špatně pochopený, může to být víc, ale to u plata těžko vyjde do 3500.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se jede jen s B bez E, auto s plaťákem dohormady musí být do 3,5t, a vlek max rovný pohotovostní hmotnosti auta. Takže třeba za 406 combi lze s B bez E legálně tahat vlek 1300 - 1400kg, což stačí na velký obytný přívěs, ale na plaťák s naloženým autem ne, leda nějaký lehký custom s naloženou 205 atd...

Na naložení dnešního běžného auta je třeba vlek 1800 nebo lépe 2t, pak auto s odpovídajícím závěsem, a také BE, protože vlek bude hodně přes pohotostní hmotnost auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...