Jump to content

Věnuje se tu někdo dovozu z Německa?


marekh
 Share

Recommended Posts

Věnuje se tu někdo dovozu z Německa? Líbí se mi toto auto: http://www.tipcars.com/basic/karta.php?kf=6048&ki=0003&amb=E&tn=Peugeot+307%26nbsp%3BCC+2%2C0+Automatik+Klimaautomatik+Leder+Navi&odkud=M&Lang=cz

Německy neumím. Předpokládám, že by dali třeba ještě slevu na 370 na naše (kabri se v krizi moc nekupují). Slevu srovnávám s ČR, kdy na podobné auto za 400k dají po zeptání také 30k slevu.

Na kolik by celý dovoz s jednáním s prodejcem vyšel?

Link to comment
Share on other sites

znáv víc lidí co vozí,jen tak pro obraznost:

průměrně chtějí 150 eur za dovoz + 12 kč za kilometr

v ceně je zavolání na místo,domluvení,dovoz

taky udělají dovozovou STK+ME a přihlásí,to si samozřejmě platí zákazník

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: marekh

Díky, to jsem chtěl přesně věděť, takže třeba kolem 10k...

když to spočítáš tak to je od Tebe na místo cca.630 km,

tam a zpět +cena za dovoz a máš zhruba nějakých 19000,-

ještě přihlášení...

jel jsem předloni s bratrem pro Saaba do Frankfurtu,bylo to přímo od prodejce,zařidili mu značky a pojištění-asi celkem 370 euro,což mu vlastně dali jako slevu,takže to neplatil,přivézt to na plaťáku tak to vyjde o hodně dráž

nebylo by lepší a levnější odjet s tím po vlastní ose?

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: BV406

je pravda, ze kdyz se to veze na plataku, tak je s tim mene vyrizovani a papiru, nez kdybych si ho koupil a chtel odjet v tom koupenem aute ?

Především není třeba se vázat na otevírací dobu místního úřadu, pro to vyřízení převozek a pojistky.

Link to comment
Share on other sites

Slevu by nějakou dát mohli, ale počítej tak kolem 200EUR (maximálně se mi povedlo 500, ale není to pravidlem). V německu Tě převozky včetně pojištění vyjdou na cca 150EUR, v ČR dovozová technická + přihlášení (ceny teď přesně nevim ale tipoval bych kolem 4000,-). Takže to máš k dnešnímu nákupu EURa u EXCHANGE(25,95,-) 392600,- + 4000,- +1000 dál. známka + 2000,- (benzín obě auta při spotřebě 8,5l/100km a ceně kolem 30kč/l cesta z Prahy (cca 270km)). Takže bez odměny dovozci jsi stejně na cca 400000,- když dají slevu, můžeš to počítat jako bonus, ale opravdu to není pravidlo.

Jestli chceš, tak bych tam s tebou možná mohl zajet (dovozce nejsem, ale pár aut jsem už dovezl). Počítej tak + 5000,- jako za službu, protože je to celkem štreka.;)

EDIT: teď jsem zjistil, že je to z PHY celkem blízko, tak by to šlo určo i méně ;):roker

[upravil dne 10/8/2009 Neon]

[upravil dne 10/8/2009 Neon]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: oddie

Původně zaslal: BV406

je pravda, ze kdyz se to veze na plataku, tak je s tim mene vyrizovani a papiru, nez kdybych si ho koupil a chtel odjet v tom koupenem aute ?

Především není třeba se vázat na otevírací dobu místního úřadu, pro to vyřízení převozek a pojistky.

jasne, takze na plataku proste prijedu, koupim a odjedu ....

kdybych chtel tim autem odjet, musim litat na urady v D a vyrizovat papiry, coz stoji cas a penize ....

je treba na platak jina skupina nez B ? znamy rikal, ze E ?

Link to comment
Share on other sites

Na velkej plaťák je potřeba velký auto a hlavně to ŘO typu E. to co můžeš volantovat s Béčkem nesmí být těžší jak 750kg ( takže by sis možná nechal přivézt smarta, twingo a takýle prcky :-D )

Problémem u aut co táhnou velký plaťáky je to že mají většinou takovou spotřebu že žerou trávu kolem silnice. Je mnohem jednodušší vyřídit převozky v reichu a dorazit po vlastní ose. ( taky jsem měl vyhldnutý auto z německa ale nakonec to padlo protože brutálně vyrostlo € ) a s dovozem by vyšlo ještě dráž...

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: kmotrik

Na velkej plaťák je potřeba velký auto a hlavně to ŘO typu E. to co můžeš volantovat s Béčkem nesmí být těžší jak 750kg ( takže by sis možná nechal přivézt smarta, twingo a takýle prcky :-D )

To omezení na 750kg je špatně pochopený, může to být víc, ale to u plata těžko vyjde do 3500.

Link to comment
Share on other sites

Pokud se jede jen s B bez E, auto s plaťákem dohormady musí být do 3,5t, a vlek max rovný pohotovostní hmotnosti auta. Takže třeba za 406 combi lze s B bez E legálně tahat vlek 1300 - 1400kg, což stačí na velký obytný přívěs, ale na plaťák s naloženým autem ne, leda nějaký lehký custom s naloženou 205 atd...

Na naložení dnešního běžného auta je třeba vlek 1800 nebo lépe 2t, pak auto s odpovídajícím závěsem, a také BE, protože vlek bude hodně přes pohotostní hmotnost auta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...