Radek Hurvajz Odesláno 7. srpen 2009 Sdílet Odesláno 7. srpen 2009 Mam prosbu na někoho kdo pracuje u Telefoniky O2, kolega si na firmu chtěl uzavřít smlouvu na tarif Neon XXL se slevou 30% a už asi tři týdny nikdo není schopen aktivovat službu a převést číslo od puvodního operátora, nejdříve někde zmizela smlouva kterou vezl kurýr, pak bylo blbě jmeno firmy, nakonec zase nějaký další problém s převodem čísla. Pokud by byl někdo schopen pomoci a zatlačit na spravnem místě ozvěte se, podrobnosti by pak byli lepší asi po telefonu, díky [upravil dne 7/8/09 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
destiny Odesláno 8. srpen 2009 Sdílet Odesláno 8. srpen 2009 Tak k O2 se já radši vyjadřovat ani nebudu. Jen bych se zas nehorázě rozčílil! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 8. srpen 2009 Sdílet Odesláno 8. srpen 2009 Tak zejména musí být číslo pro přenos (prostě nějaké přenosové číslo...). Pokud se to řešilo na prodejně, řešil bych to tam. Volal jsem známému, ale není schopen to takhle vyřešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 8. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 8. srpen 2009 Marceli dík, přenosové číslo měl, bylo to řešený telefonicky a se smlouvou přijel kurýr, ted to řešej jak turci:nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.