Cortino Odesláno 7. srpen 2009 Sdílet Odesláno 7. srpen 2009 Zdravím všechny, Mám motor (alespon podle TP) 1.6l benzín, r.v.2000 65kw a čím dál častěji mám problém s vysokýma volnoběžnýma otáčkama. Podle článků na netu u podobných modelů může být problém krokový motorek řídící volnoběžné otáčky. Takový krokový motorek jsem nalezl (viz obrazek). Uvažoval jsem, že koupím nový a vyměním jej. Proto jsem začal hledat na netu, ale žádný krokový motorek pro 1.6l jsem nenašel, pouze volnoběžný regulační ventil, který ovšem vypadá jinak než ten, co jsem nalezl. Neví prosím někdo z Vás, jestli může mít i 1.6l motor krokový motorek? Nebo nemá někdo fotku motoru 1.6 8ventil? Prosím poraďte, už jsem zoufalý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Beerryy Odesláno 17. srpen 2009 Sdílet Odesláno 17. srpen 2009 To co máš na obrázku je krokový (volnoběžný) motůrek. Já jsem ho měnil u své 306 1.8 16v. Kamarád má asi ten samý motor, ale má megana a teď řeší ten samý problém. Zajdi do kvalitních autodílů a musí ho obědnat. Já jsem ho měl za dva dny. Cena cca 1850,-- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindras Odesláno 20. srpen 2009 Sdílet Odesláno 20. srpen 2009 Pokud to je ono-podívej se na www.elit.cz-E-cat katalog.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Beerryy Odesláno 21. srpen 2009 Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 Tohle je ono http://www.elitecat.sk/ArticleDetail.aspx?B=0&ActiveNr=SI+A96159&TypNr=3745&NodeId=102805. Nevím přesně typ tvého motoru. Raději se tam ještě jukni. Ten tvůj odkaz nefunguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cortino Odesláno 21. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 To je přesně ono! Děkuju moc!:super:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Beerryy Odesláno 21. srpen 2009 Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 Původně zaslal: Cortino To je přesně ono! Děkuju moc!:super:super Není zač.:potlesk:potlesk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Giuseppe Odesláno 23. srpen 2009 Sdílet Odesláno 23. srpen 2009 mam presne ten isty typ motora a tak isto riesim tento problem, zhanam tento motorcek uz 2 tyzdne,dikes....ale vela zalezi aj od benzinu co som ani netusil, vcera som natankoval na shell-ke a prestalo, dnes na inej a hned mi to zacalo strajkovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standa Odesláno 23. srpen 2009 Sdílet Odesláno 23. srpen 2009 Ahoj, řešil jsem ten samý problém-občasné kolísání otáček na volnoběhu-někdy až přes 2000.Výměna motorku nepomohla (siemens-VDO od autobenex)Jen pro zajímavost origo od Peugeotu cca 6tis KČ. Nakonec to byl MAP-sensor-1300KČ od FACET. Bosch je o něco málo dražší. Hodně štěstí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Giuseppe Odesláno 23. srpen 2009 Sdílet Odesláno 23. srpen 2009 och, tak to si ma velmi nepotesil....skusal som ho precisit a na chvilu mi to pomohlo tak hadam to bude v tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaP306 Odesláno 2. duben 2013 Sdílet Odesláno 2. duben 2013 Ahoj, chci se zeptat, když ráno přijdu do auta a dám klíček do druhé polohy, tedy na kontrolky, začne mi praskat v regulačním ventilu, jak je zde na obrázku. Připadá mi to, jako by tam vznikal zkrat. Když od něj odpojím konektor, přestane to. Auto nastartuje v pohodě a žádné jiné problémy to nedělá, jen při prvním startování. Při dalších startování během dne, se to už neobjevuje. Zkoušel jsem ho vyčistit a nic. Nepomohlo to. Poraďte mi prosím, mám koupit nový nebo to může být něčím jiným. Předem moc dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mig315 Odesláno 2. duben 2013 Sdílet Odesláno 2. duben 2013 ja bych odpojil prvne baterku sundal teleso klapky a klapku umyl v TB, pote nasadil utesnil poradne pripojil baterku nahodil a nechal jednotku at nacte nove hodnoty.ted dal lanko od plynu se ti neseka? Potenciometr klapky ok? Teplotni cidlo pro Řj ok? Zminovany MAP senzor ok? Nesaje to nekde falesnej vzduch? Upadla bo spuchrela hadice? Co kdyz krokac dela presne co Řj chce? Tyhle veci nic nestojej ale klidne zacni bezhlave vyhazovat cash aniz vis co se tam deje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterJ Odesláno 2. duben 2013 Sdílet Odesláno 2. duben 2013 Ma tento motor takisto krokovy motorcek? Motor 1.6 65kW r.v. 1996 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X-DEJV Odesláno 2. duben 2013 Sdílet Odesláno 2. duben 2013 HonzaP306 V TOM CVAKAT TAKHLE MÁ DĚLATO KAŽDA 1.6 CO JSEM TEDA ZATIM SLYŠEL ) TO SE PRY UDAJNĚ NASTAVUJE PŘED STARTEM ŠKRTICÍ KLAPKA MĚ TO DĚLA TAKY;) mužeš byt vklidu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaP306 Odesláno 3. duben 2013 Sdílet Odesláno 3. duben 2013 HonzaP306 V TOM CVAKAT TAKHLE MÁ DĚLATO KAŽDA 1.6 CO JSEM TEDA ZATIM SLYŠEL ) TO SE PRY UDAJNĚ NASTAVUJE PŘED STARTEM ŠKRTICÍ KLAPKA MĚ TO DĚLA TAKY;) mužeš byt vklidu Díky za info, dneska jsem vyčistil klapku a je pravda, že to udělalo krátce taky. Předtím v tom cvakalo delší dobu. Klapka byla docela dost zasr...á. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaP306 Odesláno 3. duben 2013 Sdílet Odesláno 3. duben 2013 ja bych odpojil prvne baterku sundal teleso klapky a klapku umyl v TB, pote nasadil utesnil poradne pripojil baterku nahodil a nechal jednotku at nacte nove hodnoty.ted dal lanko od plynu se ti neseka? Potenciometr klapky ok? Teplotni cidlo pro Řj ok? Zminovany MAP senzor ok? Nesaje to nekde falesnej vzduch? Upadla bo spuchrela hadice? Co kdyz krokac dela presne co Řj chce? Tyhle veci nic nestojej ale klidne zacni bezhlave vyhazovat cash aniz vis co se tam deje Klapku jsem umyl přímo přípravkem na čištění karburátorů a škrtících klapek, jinak plyn se mi neseká a potenciometr klapky je taky ok. Jinak díky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Black306 Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 nevite kde v motoru 1.6 8v 65 kw najdu ten regulacni ventil otacek a map senzor? dyztak poslat foto s oznacenim na black306@seznam.cz dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek524 Odesláno 6. červen 2013 Sdílet Odesláno 6. červen 2013 Zdravim, resim taky problem s kolisanim otacek... presneji mi otacky vylitavaj jen kdyz se motor zahreje kdyz je to studeny tak ne az po delsi jizde pak skoro kazda cervena a jakykoliv zastaveni to lehce prida nahodne plyn ale jen tak 1500 otacek bud rovnou vylitnou nebo to vypada ze padaj dolu a rychle to trochu prida jak kdy. Uz mi to dela skoro rok a nezhorsuje se jen posledni dobou mi to 1 chciplo za jizdy kdyz sem prerazoval do zatacky ale to mohla bejt nahoda a tak 1O krat jsem nemohl nastartovat az tak napopaty napodesaty a vzdycky jen kdyz byl motor zahratej a jen sem nekde na chvilku odbehnul. Po precteni predeslich prispevku jsem koupil a vymnenil krokovej moturek podle fotky uplne nahore mam presne stejny motor a nic se nezmenilo. Nemate nekdo nejaky dalsi tip co by to mohlo bejt mam skusit promerit ten map senzor ci vimnenit nebo neco jinyho? Predem dekuju za jakoukoliv radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martan01 Odesláno 29. červen 2013 Sdílet Odesláno 29. červen 2013 Mam stejny motor jako PeterJ . Kde na tomto motoru najdu krokac |? Nasel jsem jen potenciometr na klapce . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.