Wensdy Odesláno 7. srpen 2009 Sdílet Odesláno 7. srpen 2009 Občas se mi stává že mi auto při jízdě mírně vynechává tak na 1 sekundu a pak zase jako by se to chytlo. A to třeba v kuse 5 minut. Musím trochu více sešlápnout plyn a zase to jede. Je to někdy poránu při studeném motoru a někdy zase když je zahřátej. Nezjistil jsem žádnou souvislost proč a kdy. Taky si občas z vejfuku viditelně zakouří. Nesetkal se s tím někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wensdy Odesláno 7. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 7. srpen 2009 Včera mi to ještě cestou na zakázku ztratilo výkon úplně a motor ani nechtěl moc jít do otáček. Potom jsem šel na dvě hodiny makat a modlit se ať je to dobrý. Naštěstí to potom zase už jelo. .... to jsem jelen ..... straší mě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mildík Odesláno 8. srpen 2009 Sdílet Odesláno 8. srpen 2009 Tak tohle mi dělalo taky, i když na delší trase, jak jsem už někde psal, ještě se mi rozsvítila kontrolka motoru. Na srazu mi to Wolfík napíchnul, a prej je to čidlo turba? Tak tu chybu smáznul, a asi 100km v poho, ale jako na potvoru od Brna do Prahy se to stalo zase, srandy kopec, na rovině jsem předjížděl, do kopce ti samí předjížděli mě, byl jsem tak trochu za blbce. Pak to najednou zhaslo a teď (musim zaklepat) 1000km v poho, tak nevim. Asi si chlapík říká o servis, ale 86000km mi na takovýhle štrapáce připadá brzo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wensdy Odesláno 8. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 8. srpen 2009 Mě to právě žádnou hlášku nepíše ani žádná kontrolka nesvítí. Někdy to dělá častěji a někdy třeba zase pár set km nic. Těch km má ten můj trochu víc ... 200000. (neví někdo co to čidlo případně stojí a jakej je k němu přístup?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mildík Odesláno 9. srpen 2009 Sdílet Odesláno 9. srpen 2009 Čauky, mě poč taky nic nepíše, akorát svítí kontrolka, k tomu čidlu mi řekl známej, že to musí bejt někde u sání vzduchu, ale je to divný, když turbo poháněj výfukový plyny. Někdo taky tvrdil, že to dělá váha vzduchu. Myslim, že Plaz o tom ví víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wensdy Odesláno 9. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2009 Mildík : Jaká to je kontrolka? Mě nesvítí nic. Jestli někdo víte kde ty čidla jsou tak prosím o info. [upravil dne 9.8.2009 Wensdy] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mildík Odesláno 9. srpen 2009 Sdílet Odesláno 9. srpen 2009 Měla by se ti rozsvítit při otočení klíčkem a je vpravo dole v rohu oranž znak katalyzátoru. Ale s těma čidlama nevim, sám budu muset asi k autolékaři. Někde tady na stránkách byl i českej manuál, ke stažení a tam je to popsaný, aspoň ty kontrolky atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wensdy Odesláno 9. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2009 Mě se tam po zapnutí klíčku rozsvítí kdeco ale po nastartování to zase zhasne. Jinak k tý kontrolce vpravo dole píšou: \"Kontrolka funkce systému redukce znečistění Pokud začne blikat nebo se trvale rozsvítí za jízdy, indikuje funkční závadu na systému redukce emisí. Co nejrychleji kontaktujte servisní síť\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mildík Odesláno 9. srpen 2009 Sdílet Odesláno 9. srpen 2009 To máš pravdu, ale mám pocit, že to je jen u benzínu. Mě už to teď taky zhasíná všechno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
golias Odesláno 16. únor 2010 Sdílet Odesláno 16. únor 2010 mám stejnej problém, už to někdo zjistil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bara Odesláno 16. únor 2010 Sdílet Odesláno 16. únor 2010 To Vensdy:Zkontroluj tyto věci.DRV ventil v čerpadle+filtr paliva,váhu vzduchu a pak čerpadlo nafty v nádrži,event.nádrž,jeden tu psal,že mu tam pochodoval kousek plastíku a ucpával mu při nasávání nafty přívod.A podobné příznaky jako ty. Na všechno tu najdeš odkazy ,použij hledání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manco Odesláno 9. červen 2011 Sdílet Odesláno 9. červen 2011 Zdravim, prisli ste na pricinu? ja zijem v tom, ze regeneruje FAP... jazdim vtedy ako autoskola, ale po chvili to prejde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wensdy Odesláno 9. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 9. červen 2011 Příčinu jsme nezjistili, FAP to podle mně nebyl protože by se musel regenerovat třeba jednou za tři dny a hlavně ten motor je už umřetej a ať je mu roh dílny lehkej. FAP jsem si nechal vykastrovat a novej (starší) motor to zatím nedělá. Takže těžko říci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manco Odesláno 9. červen 2011 Sdílet Odesláno 9. červen 2011 no tak to nie som vobec nadseny odpovedou :-( ten moj ma cca 130000 km, preto predpokladam, ze je v najlepsej kondicii... pravdou je, ze teraz jazdim same mestske priskoky, no aj tak mam pocit, ze takto zabehnuty motor musi byt maximalne pubertak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KLATIL Odesláno 9. červen 2011 Sdílet Odesláno 9. červen 2011 Podobný problém jsem také měl, bylo to jedno z podtlakových čidel, při otevření kapoty uprostřed nahoře. Mechanik zaslepil a jelo se, výměna cca 800,- a lítá se dodnes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
golias Odesláno 10. červen 2011 Sdílet Odesláno 10. červen 2011 Já to měl stejně jako KLATIL, taky jsem šel prvně po FAPU, ale až jsem ho odstranil tak to bylo stejný. Jeto jedno z těch podtlakových čidel , vede od něj hadička co ovládá klapku na sání a tu sem jednoduše ucpal , a funguje to už rok a půl bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MotoMoto Odesláno 11. červen 2011 Sdílet Odesláno 11. červen 2011 A proč to asi vůbec ti výrobci do těch aut dávají když to funguje i bez toho? Není to divné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manco Odesláno 13. červen 2011 Sdílet Odesláno 13. červen 2011 Zdravim, pozeral som tie podtlakove cidla, citil som na nich podtlak. Chybu ste mali v samotnom cidle, alebo bola upchata ta hadicka privodna? pri otackach nad 2000ot./min. ide motor OK, ale pri rozbehu sa cuka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
golias Odesláno 14. červen 2011 Sdílet Odesláno 14. červen 2011 Já jsme teda ani žádnej podtlak v té hadičce nezkoušel, prostě jsem to na radu zaslepil šestkou šroubkelm a ono to funguje. Já to měl tak že když jsem jel stálou rychlostí třeba okolo 70-80 km/h tak to jakoby ubíralo a přidávalo samo. Teď je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manco Odesláno 15. červen 2011 Sdílet Odesláno 15. červen 2011 Presne tak sa to chova, akoby stracal naftu. Nevies, ci chyba sa odstrani vymenou cidla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.