kmotrik Odesláno 7. srpen 2009 Sdílet Odesláno 7. srpen 2009 Mám 306ku r.v. 1995 když je auto studené nastartuje na první otočení klíčkem a vše funguje tak jak má, pokud ale ujedu cca 5km a auto se zahřeje a vypnu motor, už nenastartuju. Startér se točí ale auto prostě ne a ne chytit. Zkoušel jsem všechno co mě napadlo. Palivovej filtr (usazení kalu a po rozdmýchání při jízdě nemožnost natlačit čerpadlem palivo ), sítko v nádrži u palivovýho čerpadla, pak jsem odpojil hadici a zjistil že benzín do motorovýho prostoru jde. Šel jsem po elektrice, kabely, svíčky ... vše se zdá být ok ( jen nevím jestli neni v háji zapalovací rampa SAGEM dost se tu o ní napsalo ) a pak jsem šel po přívodu vzduchu, vzduchovej filtr, airbox, vyčistil jsem škrtící klapku... auto stále nestartuje když je teplé nemá někdo tušení??? Je nějaký teplotní čidlo který odstřihne přívod benzínu do vstřiků? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pug Odesláno 7. srpen 2009 Sdílet Odesláno 7. srpen 2009 napada ma este ale uplne teoreticky, ak by si mal cidlo teploty chladiacej kvapaliny ktora posiela udaj o teplote do ECU (u 1,4 a 2,0l je to zelene cidlo na telese termostatu) moze sa stat ze v urcitych teplotach nem aodpor ako ma mat a vtedy by to mohlo robit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SALTA Odesláno 10. srpen 2009 Sdílet Odesláno 10. srpen 2009 Ahoj, ja mam podobny problem(sice ZX 1,6).... studene auto chytne hned, teple cca po 8mivterinovem toceni starteru.... a jde cerny dym z vyfuku, auto ma vetsi spotrebu, uz jsem to konzultoval s nekolika lidmi a nikdo nic neporadil..... mozna krokovej moturek, nebo cidlo teploty. Zatim to nejak moc neresim auto nastarovalo vzdy.... A jeste takova malickost nekdy mi zustavaji vysoke otacky na volnobehu cca 1600. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmotrik Odesláno 10. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 10. srpen 2009 jojo co se týče otáček taky mi zůstávají vysoké otáčky, a celkem kolísají ... od normálu (900 ot/min ) až k 1500 větší spotřebu jsem nezaznamenal. Taky jsem otáčky neřešil, a problémy s teplým startem jsem neměl, chytil hned. Jednoho dne jsem ale zastavil a už nenastartoval ... teď mám 306 v servisu kde jí ještě nebyli schopný připojit na diagnostiku takže zatím nevím čím to může být až se vyřeší určitě dám vědět co zlobilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 10. srpen 2009 Sdílet Odesláno 10. srpen 2009 Zkus zatepla startovat se stisknutým plným plynem. Předpokládám, že je vadné čidlo teploty a motoro se zatepla přechlastává. Pod plným plynem mu \"vyvětráš válce\". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SALTA Odesláno 10. srpen 2009 Sdílet Odesláno 10. srpen 2009 kolik mas tak prumernou spotrebu?? ja driv jezdil tak za 7,5 max a ted to jezdi tak za 10 ikdyz prevazne s tim jezdi pritelkyne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmotrik Odesláno 10. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 10. srpen 2009 jezdím do max 8l když se hodně snažím dostanu se i lehce pod sedm ...ale to jezdím lážo plážo spíš po rychlejších silnicích Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 10. srpen 2009 Sdílet Odesláno 10. srpen 2009 no ja mam diesel a robilo mi to tak ako vám a mal som zle načasovanie rozvodov, sa mi vyklepalo kolečko rozvodov na klukovke. Taká úvaha, nebudete mať preskočené remene rozvodov o jeden zub? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmotrik Odesláno 10. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 10. srpen 2009 Je možný že by to bylo právě rozvodama? Nechala se tvoje 306 v klidu vytáčet když už jela? Ta moje když nastartuje tak jsem nezpozoroval žádnej úbytek výkonu, žádný pásmo otáček kdy by zlobila ... Je možný že jsou rozvody na čase vyměnit ... auto jsem kupoval s tím že byli měněný ale jestli tomu opravdu tak je to nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 10. srpen 2009 Sdílet Odesláno 10. srpen 2009 tak to mas moznost bud zkontrolovat v jakem stavu ten remen je a jestli neni skoceny, nebo rovnou udelat rozvody, coz asi bude nejrozumnejsi ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SALTA Odesláno 10. srpen 2009 Sdílet Odesláno 10. srpen 2009 aj tak to snad nie. Chci do toho investovat co nejmene penez. Me to jede jako fiiik jenom to startovani. Zmerim a vymenim cidlo. Nejdriv od toho jednoducheho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmotrik Odesláno 10. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 10. srpen 2009 ty rozvody vyměním, to není problém, raději to udělám než aby řemen praskl a motor se mi potkal ... jenže teď je auto v servisu a já jsem bez auta, tak doufám že si nenavymejšlí kraviny. Jinak taky jede jako ďas ... až se kolikrat divi že je to jen 1.6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmotrik Odesláno 13. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 13. srpen 2009 Tak dneska jsem se byl podívat v servisu, je to týden co jsem 306 odvezl, a nikdo se neozval. ŘJ nechce komunikovat s diagnostikou, takže to můj problém trochu komplikuje zítra mu má přijít objednaná zapalovací rampa, na zkoušku... tak uvidíme jestli to bude nebo nebude tou rampou... doufám, že už se to vyřeší, jsem celej nesvůj když nevím co s autem je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 13. srpen 2009 Sdílet Odesláno 13. srpen 2009 Původně zaslal: kmotrik Je možný že by to bylo právě rozvodama? Nechala se tvoje 306 v klidu vytáčet když už jela? Ta moje když nastartuje tak jsem nezpozoroval žádnej úbytek výkonu, žádný pásmo otáček kdy by zlobila ... Je možný že jsou rozvody na čase vyměnit ... auto jsem kupoval s tím že byli měněný ale jestli tomu opravdu tak je to nevím ano, pekne išla, neskákala, len to štartovanie pri zohriatom motore blblo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmotrik Odesláno 21. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 takže po více jak 14 dnech mám auto zpátky je to sotva půl hodiny co jsem ho přivezl ze servisu ... už normálně nastartuje tak doufám že je to v pohodě jinak závada byla ve špatným ralátku co ovládá palivovou soustavu ( takovej červenej bazmek s 15 kontaktama ) je vyměněno a autí šlape Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 21. srpen 2009 Sdílet Odesláno 21. srpen 2009 a zase jazdíš:potlesk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buky1911 Odesláno 25. srpen 2009 Sdílet Odesláno 25. srpen 2009 mam 206-ku 1.4 55 kw a tiez mam problem niekedy ked je zohriaty motor nastartovat a este mi ho niekedy vypina ked radim medzi spiatockou a jednotkou, myslite, ze je taka ista chyba ako v kmotrikovej 306-ke? kmotrik: to ze je chyba relatku ti zistili na diagnostike, alebo ako na to prisli? diky za odpovede [upravil dne 25/8/09 buky1911] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmotrik Odesláno 26. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2009 u Tebe nevím, je možné že to bude dělat to samý relátko, pokud se u něj ohřeje motor spíná trošku jinak než by mělo a je na malér zaděláno s diagnostikou moje 306 nekomunikovala ( do dnes nevím proč ) měl jsem štěstí že mu do servisu přivezli 306 na výměnu kotoučů a měl ji tam 4 dny ... takže zkoušel povyměnovat všechno co se dalo a přišel na to že je to právě tohle relé co ovládá palivový čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buky1911 Odesláno 26. srpen 2009 Sdílet Odesláno 26. srpen 2009 da sa to vymenit aj doma, keby mi na to v servise neprisli, alebo treba byt na to uz viac zrucnejsi? kde to najdem? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmotrik Odesláno 26. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2009 Je umístěné kus pod řídící jednotkou, je to taková červená krabička s 15 drátama, co je jedním šroubem přidělaná ke kastli. Vyměníš to sám není problém přepojit konektor, jen jestli se ti podaří sehnat stejné to stejné relé ( pokud máš v okolí kámoše s 206 není problém to vyměnit a vyzkoušet, kdyžtak víš co to dělá a obědnáš to u Peugeota ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.