Jump to content

306 1,6 za tepla nenastartuje


kmotrik
 Share

Recommended Posts

Mám 306ku r.v. 1995 když je auto studené nastartuje na první otočení klíčkem a vše funguje tak jak má, pokud ale ujedu cca 5km a auto se zahřeje a vypnu motor, už nenastartuju. Startér se točí ale auto prostě ne a ne chytit.

Zkoušel jsem všechno co mě napadlo. Palivovej filtr (usazení kalu a po rozdmýchání při jízdě nemožnost natlačit čerpadlem palivo ), sítko v nádrži u palivovýho čerpadla, pak jsem odpojil hadici a zjistil že benzín do motorovýho prostoru jde. Šel jsem po elektrice, kabely, svíčky ... vše se zdá být ok ( jen nevím jestli neni v háji zapalovací rampa SAGEM dost se tu o ní napsalo :myslim ) a pak jsem šel po přívodu vzduchu, vzduchovej filtr, airbox, vyčistil jsem škrtící klapku... auto stále nestartuje když je teplé :( nemá někdo tušení???

Je nějaký teplotní čidlo který odstřihne přívod benzínu do vstřiků?

Link to comment
Share on other sites

napada ma este ale uplne teoreticky, ak by si mal cidlo teploty chladiacej kvapaliny ktora posiela udaj o teplote do ECU (u 1,4 a 2,0l je to zelene cidlo na telese termostatu) moze sa stat ze v urcitych teplotach nem aodpor ako ma mat a vtedy by to mohlo robit.

Link to comment
Share on other sites

Ahoj, ja mam podobny problem(sice ZX 1,6).... studene auto chytne hned, teple cca po 8mivterinovem toceni starteru.... a jde cerny dym z vyfuku, auto ma vetsi spotrebu, uz jsem to konzultoval s nekolika lidmi a nikdo nic neporadil..... mozna krokovej moturek, nebo cidlo teploty. Zatim to nejak moc neresim auto nastarovalo vzdy.... A jeste takova malickost nekdy mi zustavaji vysoke otacky na volnobehu cca 1600.

Link to comment
Share on other sites

jojo co se týče otáček taky mi zůstávají vysoké otáčky, a celkem kolísají ... od normálu (900 ot/min ) až k 1500 :( větší spotřebu jsem nezaznamenal. Taky jsem otáčky neřešil, a problémy s teplým startem jsem neměl, chytil hned. Jednoho dne jsem ale zastavil a už nenastartoval :( ... teď mám 306 v servisu kde jí ještě nebyli schopný připojit na diagnostiku :( takže zatím nevím čím to může být :(

až se vyřeší určitě dám vědět co zlobilo ;)

Link to comment
Share on other sites

Je možný že by to bylo právě rozvodama? Nechala se tvoje 306 v klidu vytáčet když už jela? Ta moje když nastartuje tak jsem nezpozoroval žádnej úbytek výkonu, žádný pásmo otáček kdy by zlobila ... :( Je možný že jsou rozvody na čase vyměnit ... auto jsem kupoval s tím že byli měněný ale jestli tomu opravdu tak je to nevím :(

Link to comment
Share on other sites

ty rozvody vyměním, to není problém, raději to udělám než aby řemen praskl a motor se mi potkal ;) ... jenže teď je auto v servisu a já jsem bez auta, tak doufám že si nenavymejšlí kraviny. Jinak taky jede jako ďas ... až se kolikrat divi že je to jen 1.6 ;)

Link to comment
Share on other sites

Tak dneska jsem se byl podívat v servisu, je to týden co jsem 306 odvezl, a nikdo se neozval.

ŘJ nechce komunikovat s diagnostikou, takže to můj problém trochu komplikuje :( zítra mu má přijít objednaná zapalovací rampa, na zkoušku... tak uvidíme jestli to bude nebo nebude tou rampou...

doufám, že už se to vyřeší, jsem celej nesvůj když nevím co s autem je

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: kmotrik

Je možný že by to bylo právě rozvodama? Nechala se tvoje 306 v klidu vytáčet když už jela? Ta moje když nastartuje tak jsem nezpozoroval žádnej úbytek výkonu, žádný pásmo otáček kdy by zlobila ... :( Je možný že jsou rozvody na čase vyměnit ... auto jsem kupoval s tím že byli měněný ale jestli tomu opravdu tak je to nevím :(

ano, pekne išla, neskákala, len to štartovanie pri zohriatom motore blblo.
Link to comment
Share on other sites

takže po více jak 14 dnech mám auto zpátky je to sotva půl hodiny co jsem ho přivezl ze servisu :) ... už normálně nastartuje tak doufám že je to v pohodě :)

jinak závada byla ve špatným ralátku co ovládá palivovou soustavu ( takovej červenej bazmek s 15 kontaktama ) je vyměněno a autí šlape :)

Link to comment
Share on other sites

mam 206-ku 1.4 55 kw a tiez mam problem niekedy ked je zohriaty motor nastartovat a este mi ho niekedy vypina ked radim medzi spiatockou a jednotkou, myslite, ze je taka ista chyba ako v kmotrikovej 306-ke?

kmotrik: to ze je chyba relatku ti zistili na diagnostike, alebo ako na to prisli?

diky za odpovede

[upravil dne 25/8/09 buky1911]

Link to comment
Share on other sites

u Tebe nevím, je možné že to bude dělat to samý relátko, pokud se u něj ohřeje motor spíná trošku jinak než by mělo a je na malér zaděláno ;)

s diagnostikou moje 306 nekomunikovala ( do dnes nevím proč ) měl jsem štěstí že mu do servisu přivezli 306 na výměnu kotoučů a měl ji tam 4 dny ... takže zkoušel povyměnovat všechno co se dalo a přišel na to že je to právě tohle relé co ovládá palivový čerpadlo. ;)

Link to comment
Share on other sites

Je umístěné kus pod řídící jednotkou, je to taková červená krabička s 15 drátama, co je jedním šroubem přidělaná ke kastli.

Vyměníš to sám není problém přepojit konektor, jen jestli se ti podaří sehnat stejné to stejné relé ( pokud máš v okolí kámoše s 206 není problém to vyměnit a vyzkoušet, kdyžtak víš co to dělá a obědnáš to u Peugeota )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...